la entrada a Sants será soterrada??????Jordi Freixas wrote:No ho sé, ja es veurà, però tinguent en compte que l'entrada a BCN Sants serà soterrada, a la sortida, ho veig tot molt endarrerit.sequera wrote:disculpa.....Jordi Freixas wrote:A veure... em sembla que més o menys, tothom aquí està d'acord, en que l'estació de la Sagrera al 2009 no estarà feta NI DE CONYA (i si ho està... por em donarà a mi entrar-hi), però... algú té un mínim de fe en que les obres de l'estació de Sants estiguin acabades a finals d'any? Perquè jo no.
Yo si creo que estará construida . Al menos operativa.
Y estoy convencido que el AVE llegará a Sants en la fecha prevista.
I de la Sagrera al 2009? Què m'en dius?
que yo sepa no.
El tunel de la LAV está casi construido, falta la rampa de entrada al tunel...y el resto de vias no se soterran.... (las taparan con un cajón, vete a saber cuando lo tendran terminado)
En cuanto a Sagrera no creo que haya problemas para llegar. Otro tema distinto es el tunel que atraviesa la ciudad, que tampoco es problematico, ya que la LAV a francia puede funcionar momentaneamente sin él.
Tal y como se ha comentado en repetidas veces, lo critico y complicado de toda la LAV Madrid- Francia es el paso por Girona, donde empieza a ser complicado cumplir los plazos.
En resumen: Girona es el obstaculo , no Barcelona.