FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Locked
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Jordi Freixas wrote:
sequera wrote:
Jordi Freixas wrote:A veure... em sembla que més o menys, tothom aquí està d'acord, en que l'estació de la Sagrera al 2009 no estarà feta NI DE CONYA (i si ho està... por em donarà a mi entrar-hi), però... algú té un mínim de fe en que les obres de l'estació de Sants estiguin acabades a finals d'any? Perquè jo no.
disculpa.....

Yo si creo que estará construida . Al menos operativa.

Y estoy convencido que el AVE llegará a Sants en la fecha prevista.
No ho sé, ja es veurà, però tinguent en compte que l'entrada a BCN Sants serà soterrada, a la sortida, ho veig tot molt endarrerit.

I de la Sagrera al 2009? Què m'en dius?
la entrada a Sants será soterrada??????

que yo sepa no.

El tunel de la LAV está casi construido, falta la rampa de entrada al tunel...y el resto de vias no se soterran.... (las taparan con un cajón, vete a saber cuando lo tendran terminado)

En cuanto a Sagrera no creo que haya problemas para llegar. Otro tema distinto es el tunel que atraviesa la ciudad, que tampoco es problematico, ya que la LAV a francia puede funcionar momentaneamente sin él.

Tal y como se ha comentado en repetidas veces, lo critico y complicado de toda la LAV Madrid- Francia es el paso por Girona, donde empieza a ser complicado cumplir los plazos.

En resumen: Girona es el obstaculo , no Barcelona. :D
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

U-Bahn wrote:Yo creo que estará en la fecha que han dicho, pero se tienen que dar bastante prisa. Ádemás, se tiene que calcular un período de pruebas de X tiempo para ponerlo en servicio cuando toque.
fomento ya hizo publico los calendarios de finalizacion de obras y pruebas.....

Para despues del verano pruebas hasta Sant Boi, y a partir de noviembre pruebas hasta Sants.

En el cambio de horarios de diciembre , inauguración.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)

Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Jordi Freixas wrote:
sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)

Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
NO.

La entrada a Sants no será soterrada. Las vias de rodalies quedan como estan, la de la LAV se mete en un tunel....Y todo se cubre con un cajón.
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Un poco antes de llegar a Sants el trazado del TAV va soterrado, pero nada más cruzar bajo las vias convencionales, éste emerge, si no, ¿cómo podria llegar al nivel de los andenes de Sants?
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
UT596001
N10
N10
Posts: 3664
Joined: Monday 02/05/2005 15:44

Post by UT596001 »

Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
Només són proves.

I anar a pas de tortuga a 320 km/h!?... jo ja em conformaria amb anar a 80m km/h per la Calaf-Manresa.
Last edited by UT596001 on Wednesday 04/04/2007 11:16, edited 1 time in total.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Ecomobisostrans wrote:ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
:boig
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Comparat amb 580 Km/H, els 320 km/h que diuen que assolirà es pas de tortuga. Encara que siguin proves, si ha donat aquest resultat s'ha de començar a pensar en anar aplicant aquesta velocitat per les circulacions comercials. I en quant a la Calaf-Manresa, tenint en compte que no es d'alta velocitat sino de regionals, no cal que vagi a 580, ni a 320, pero 160 o 180 no seria demanar massa.
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
França està estudiant pujar la velocitat comercial del TGV en alguns trams i amb alguns trens a 360Km/h.

El problema d'elevar molt la velocitat és que eleva la "inseguretat", augmenta molt la distància de parada, 320Kmh es la velocitat "optima" de rapidesa i capacitat de frenada, es com els 80Kmh dels cotxes per no contaminar tant.

Igualment, posar el tren a 580Kmh es una bona manera de provar les capacitats de la via i del tren. Si ha pogut passar un tren a aquesta velocitat, un tren a 360Kmh es totalment segur que no li passara res.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
Aleshores et faràs càrrec de la factura de l'electricitat? :x
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

sequera wrote:
Jordi Freixas wrote:
sequera wrote:la entrada a Sants será soterrada??????
Perdona, com tu mateix acabes d'explicar, i tal com apareix explicat en el video de l'stand aquell de BCN Sants, l'entrada a Sants, SERÀ SOTERRADA (o... és que no estavem parlant de la línia d'Alta Velocitat?)

Sobre la resta, a Girona no volien soterrar també la via?
NO.

La entrada a Sants no será soterrada. Las vias de rodalies quedan como estan, la de la LAV se mete en un tunel....Y todo se cubre con un cajón.
Perdona, però segons el video promocional de l'stand de l'AVE a Sants apareix que les vies de l'AVE aniran pel costat de la via convencional actual, però a un nivell inferior, o el que és el mateix: soterrades.

I dic jo que aquest video, oficial ho deu ser.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Danzig wrote:Un poco antes de llegar a Sants el trazado del TAV va soterrado, pero nada más cruzar bajo las vias convencionales, éste emerge, si no, ¿cómo podria llegar al nivel de los andenes de Sants?
Home, veient aquest video, jo tenia la certesa de que les vies d'Alta Velocitat estarien a un nivell, per sota de les vies actuals, ja a dintre de l'estació.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Ecomobisostrans wrote:Ahir vaig veure a les notícies que a França han arribat als 580 km/h amb un TGV. Pero per que cony no ho aprofiten? No, ens hem de conformar a anar a pas de tortuga a 320 km/h >:(
El que és realment trist, és que quan l'AVE arribi a Barcelona, NO ANIRÀ NI A 300...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Jordi Freixas wrote:Home, veient aquest video, jo tenia la certesa de que les vies d'Alta Velocitat estarien a un nivell, per sota de les vies actuals, ja a dintre de l'estació.
No he acabat d'entendre si volies dir que quedaran un nivell per sota de les convencionals o la mateixa altura, però pel que he vist i sentit a tot arreu, les vies UIC i ibèriques quedaran al mateix nivell.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs segons el video aquell, em sembla que queden a nivells diferents (les vies UIC per sota del nivell de les convencionals).
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Les vies UIC passaran per sota de les convencionals, a l'alçada on es troben les línies de Vilanova i Vilafranca, per passar al costat muntanya i pujaran en una rampa fins a arribar al mateix nivell a l'estació de Sants.
Jordi Freixas wrote:El que és realment trist, és que quan l'AVE arribi a Barcelona, NO ANIRÀ NI A 300...
El compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

A mi els compromisos de la ministra m'entren per un cantó i em surten per l'altre, perquè el que hauria de fer aquesta dona és dimitir per incompetent i punt.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Jordi Freixas wrote:A mi els compromisos de la ministra m'entren per un cantó i em surten per l'altre, perquè el que hauria de fer aquesta dona és dimitir per incompetent i punt.
en qué te basas?

¿lo podrias argumentar?
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Va a ser que no

Post by JaMiRo! »

victorcasta wrote:El compromís de la ministra de Foment és que quan arribi a Barcelona, l'AVE assolirà els 300.
Ja ho veurem, jo tinc els meus dubtes. No tot el material rodant està preparat per això; com a mínim, personalment crec que els trens d'alta velocitat de Talgo i Bombardier no seran pas. :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Locked

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”