Heu vist la peli, 100% metrera, anomenada MOEBIUS?

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
Post Reply
faristol
N8
N8

Heu vist la peli, 100% metrera, anomenada MOEBIUS?

Post by faristol »

Doncs acabo de veure aquesta pel.licula argentina MOEBIUS de Gustavo Mosquera i es una pasada tant pel tema com per les imatges quasi el 70% de la peli son imatges de tunels trens i passadisos.

Es una pel.licula de 1996 que van fer uns alumnes de l'escola de cine d'Argentina i esta rodada al metro de Buenos Aires, va tindre algun premi pero va passar totalment desapercebuda perque no es una pel..licula a l'us, ni corrent.

Es curios el tren desaperagut dins la xarxa que no para de donar voltes en un altre dimensió i ningu el trova, una metafora molt bona de que si busques hi ha algo mes, ja he dit que la peli es d'aquelles que costa d'entedre, pero les imatges molt bones i metreres!!! i qui li agradi l'intriga sense patiment ni fetge es ideal.

S'ha convertit en una de les meves pelis preferides.

Be a lo millor estic explicant algo que ja tothom sap :) :)
Last edited by faristol on Sunday 18/02/2007 21:56, edited 1 time in total.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Tot i que no l'he vista, em vaig quedar amb una certa curiositat per veure-la més per la vessant matemàtica que per la ferroviària.
Jordilar

Post by Jordilar »

Veient els motius dels interessats en aquesta pel·licula, puc assegurar que deu ser 100% Friky xD xD xD xD xD
Baró de MunChausson
N6
N6

Post by Baró de MunChausson »

Doncs jo no és per discrepar, però la vaig veure quan es va estrenar i em va semblar una palla mental insufrible, una d'aquelles menjades de tarro pseudo-psicoanalítico-paranormals típiques argentines. Molt diferent d'algunes pelis argentines actuals, que són delicioses. I pel que fa al tema trens i túnels tampoc no em va semblar aleshores massa espectacular. Potser arran dels vostres comentaris m'animaré a revisar-la.
sigfrid440s
N6
N6
Facebook: ssygger

Post by sigfrid440s »

Buenu.

Sempre he tingut curiositat per auqesta pelicula per mai la he pugut veure.

Aqui teniu el trailer: http://www.youtube.com/watch?v=p3wzNdEGlPw :o

Jo encara m'imagino un 300 fantasma vagant per el metro de Barcelona. xD

Saluteishons.
JaMiRo!
N10
N10

I...

Post by JaMiRo! »

I què em dieu d'una 1000 fantasma tocant allò que no sona a la L5? :o :D
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
wefer
Administrador

Post by wefer »

L'acabo de veure i... bé, és interessant perquè tot passa dins dels túnels del metro, a més de que estèticament està molt ben aconseguida. Però vaja, que l'argument em sembla una mica agafat pels pèls.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”