wefer wrote:No sabia que el metro hagués de tenir una parada al castell de Montjuic (que és a on van a parar les cabines).mikado wrote:i per l'obertura del metro a la muntanya "AVIAT".
Bé, de fet em sembla que no ho sabia ni jo ni cap altre mortal. Tots ens crèiem que el metro tindria una parada a l'alçada del MNAC i un altre a l'alçada de l'INEFC (visca les sigles).
Però si aquest senyor ho diu, i és el "jefe" del metro, ens haurem de creure que la L2 passarà pel castell i que som la resta d'humans els que estem equivocats... no?
Nou telefèric de Montjuic
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Altre cop Tots Movem Barcelona...
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Quina tonteria, si ja arriba teleferic al castell, el metro donaramillor servei a MNAC-Estadi-Fira i a l'INEFC... Les escuses que posen per no integrar... El d'Olesa està integrat! El de Barcelona també el volem així! ¬¬ Els guiris ja els hi podrien fer boicot a aquests de TMB al teleferic fins que l'integressin! I aixo que diu el pavo akest de TMB del bus... que l'agafi ell! Tant parlar i segurament mai l'ha agafat ni l'agafara!
Igualment dubto que canviin el traçat de la L2, s'haurà expressat malament.
Integracio tarifaria total! Movilitat per a tothom hombre! Un teleferic ben maco que fan i ens el boicotegen desintegrantlo! On s'es vist!
Igualment dubto que canviin el traçat de la L2, s'haurà expressat malament.
Integracio tarifaria total! Movilitat per a tothom hombre! Un teleferic ben maco que fan i ens el boicotegen desintegrantlo! On s'es vist!
No és comparable l'Aeri d'Esparraguera amb el de Montjuïc, ni de lluny.EUKibo wrote:Quina tonteria, si ja arriba teleferic al castell, el metro donaramillor servei a MNAC-Estadi-Fira i a l'INEFC... Les escuses que posen per no integrar... El d'Olesa està integrat! El de Barcelona també el volem així! ¬¬ Els guiris ja els hi podrien fer boicot a aquests de TMB al teleferic fins que l'integressin! I aixo que diu el pavo akest de TMB del bus... que l'agafi ell! Tant parlar i segurament mai l'ha agafat ni l'agafara!
Igualment dubto que canviin el traçat de la L2, s'haurà expressat malament.
Integracio tarifaria total! Movilitat per a tothom hombre! Un teleferic ben maco que fan i ens el boicotegen desintegrantlo! On s'es vist!
A Montjuïc ja hi han autobusos que fan la seva funció, per tant prefereixo que l'ATM es gasti els diners en integrar coses més urgents, com l'autobús urbà de Barberà, per exemple (clar que l'ajuntament de Barberà s'hauria d'implicar, també). A més que a Montjuïc, a part de les escoles, no hi ha res. En canvi, a Olesa pots connectar amb els FGC o l'autobús urbà i es fa servir per anar a treballar o estudiar. I no em saltis amb el tema de la T4 ja que també serveix zones on la gent va a estudiar (la UPC?, a prop del zoo) o tota la zona del 22@. O la mateixa central tèrmica a Sant Adrià de Besòs.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
¬¬ D'UPC a Barcelona que sàpiga només hi ha a Zona Universitària i a Hospital Clínic, el Campus del Besòs al Fòrum (Can Llima) està en projecte i amb la renovació de la Zona Universitària potser ni el fan.UT596001 wrote:No és comparable l'Aeri d'Esparraguera amb el de Montjuïc, ni de lluny.
A Montjuïc ja hi han autobusos que fan la seva funció, per tant prefereixo que l'ATM es gasti els diners en integrar coses més urgents, com l'autobús urbà de Barberà, per exemple (clar que l'ajuntament de Barberà s'hauria d'implicar, també). A més que a Montjuïc, a part de les escoles, no hi ha res. En canvi, a Olesa pots connectar amb els FGC o l'autobús urbà i es fa servir per anar a treballar o estudiar. I no em saltis amb el tema de la T4 ja que també serveix zones on la gent va a estudiar (la UPC?, a prop del zoo) o tota la zona del 22@. O la mateixa central tèrmica a Sant Adrià de Besòs.
XD I la parada central tèrmica no es que tingui precisament un chorro de passatgers. I ja et dic, els principals usuaris son barcelonins que l'agafen per oci! com agafarien el teleferic! I també residents i treballadors no ho nego, i cada cop més amb les reformes de la Diagonal secció Mar on cada cop hi viu més gent hi hi ha més empreses, a més de la UPF.
Pero que en cap cas desjustifico TRAM o Aeri desintegrat! S'haurien d'integrar TOTS els transports per bus cable i ferrocarril! (¬¬ Excepte bus turistic) Els barcelonins els utilitzariem tots! A més que no es una despesa tant gran! Entenc que l'aeri del port no l'integrin encara perque no tindria capacitat, pero el nou teleferic de Montjuic podria absorvir aquesta demanda...
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
UT596001 wrote: A més que a Montjuïc, a part de les escoles, no hi ha res.
Castell de Montjuic
Estadi Olímpic
Palau Sant Jordi
Fundació Miró
Piscines Picornell
MNAC
Museu Etnològic
Jardí botànic
Barri del Polvorí
Cementiri del Sud-Oest (el més gran de Catalunya?)
Sot del Migdia
La Foixarda
Estadi Joan Serrahima
Poble espanyol
Institut Cartogràfic
Fira de Barcelona
... i un reguitzell d'escoles, parcs i altres edificis disseminats per diversos llocs de la muntanya.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
És la UPF, amb el campus situat a les antigues casernes de Jaume I.UT596001 wrote:I no em saltis amb el tema de la T4 ja que també serveix zones on la gent va a estudiar (la UPC?, a prop del zoo)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
jajaja XD
Es veritat Santfe! ¬¬ dius del Besòs i mira, jo tots els dies he d'anar estudiar a la UPC del Baix Llobregat! XD
¬¬ El que no es gasten en transport allà s'ho gasten en universitats jaja XD i aqui al Besòs viceversa. Encara que a Badalona ni una cosa ni altra
Dema anire a la UPF aquesta que dieu a estudiar! :p ja que en parlem, jo soc un usuari de la T4 sovint de tant en tant! Visca el Besòs, visca el Llobregat, visca el TRAMBesòs i vista el TRAMBaix!
A veure quan ens uneixen Santfe! jeje
Es veritat Santfe! ¬¬ dius del Besòs i mira, jo tots els dies he d'anar estudiar a la UPC del Baix Llobregat! XD
¬¬ El que no es gasten en transport allà s'ho gasten en universitats jaja XD i aqui al Besòs viceversa. Encara que a Badalona ni una cosa ni altra
Dema anire a la UPF aquesta que dieu a estudiar! :p ja que en parlem, jo soc un usuari de la T4 sovint de tant en tant! Visca el Besòs, visca el Llobregat, visca el TRAMBesòs i vista el TRAMBaix!
A veure quan ens uneixen Santfe! jeje
Vale, es nota que les poques vegades que baixo a Barcelona el 90% dels cops no surto del metro, oi?wefer wrote:UT596001 wrote: A més que a Montjuïc, a part de les escoles, no hi ha res.
Castell de Montjuic
Estadi Olímpic
Palau Sant Jordi
Fundació Miró
Piscines Picornell
MNAC
Museu Etnològic
Jardí botànic
Barri del Polvorí
Cementiri del Sud-Oest (el més gran de Catalunya?)
Sot del Migdia
La Foixarda
Estadi Joan Serrahima
Poble espanyol
Institut Cartogràfic
Fira de Barcelona
... i un reguitzell d'escoles, parcs i altres edificis disseminats per diversos llocs de la muntanya.
Tot i això, la majoria d'aquests llocs no són accesibles des del telefèric... i per tant l'autobús ja ho cobreix.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
No tantDanzig wrote:El Polvorí, La Foixarda, Serrahima... tot això deu estar a varis kms de distància del telefèric
Però parlem de la mobilitat a Montjuic en general, ja que el director de Metro va justificar la desintegració del telefèric adduint que aviat arribaria el metro a la muntanya. Les parades del metro sí que quedaran lluny...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
I la desició de desintegració del telefèric es una patada contra el transport públic, un servei competent que fan i fan que el paguis mes car! i que mes? No tenen prou amb peatges a les carreteres que ara també fiquen peatge al telefèric... Què passa que es dolent que la gent l'utilitzi? Què passa que cobrant 1,25€ s'arruinen? Dubto moltisim que amb la capacitat i freqüencies noves generi dèficit, moltes linies de bus son moooooolt menys rentables (per poca demanda i pk els busos van amb benzina) i estan integrades...
Aqui el que s'ha de fer es integrarho tot! Esque trobo absurd discutir del que s'ha i del que no s'ha d'integrar, el que s'ha d'integrar abans o despres... La integracio ja ha demostrat a Barcelona que funciona, des que existeix molta gent ha deixat el cotxe i ara va en transport public! (¬¬ tot i que ara s'ha revertit el proces per culpa de Renfe que no ha adaptat la capacitat al creixement i fallant dia si dia no de manera excessiva la gent fa comptes i surt molt mes rentable el cotxe)
Aqui el que s'ha de fer es integrarho tot! Esque trobo absurd discutir del que s'ha i del que no s'ha d'integrar, el que s'ha d'integrar abans o despres... La integracio ja ha demostrat a Barcelona que funciona, des que existeix molta gent ha deixat el cotxe i ara va en transport public! (¬¬ tot i que ara s'ha revertit el proces per culpa de Renfe que no ha adaptat la capacitat al creixement i fallant dia si dia no de manera excessiva la gent fa comptes i surt molt mes rentable el cotxe)
Arruinar-se no s'arruinaran, però el telefèric en comptes de tenir beneficis generarà dèficit i per tant, caldrà solucionar-ho. I els diners no surten de manera màgica.EUKibo wrote:I la desició de desintegració del telefèric es una patada contra el transport públic, un servei competent que fan i fan que el paguis mes car! i que mes? No tenen prou amb peatges a les carreteres que ara també fiquen peatge al telefèric... Què passa que es dolent que la gent l'utilitzi? Què passa que cobrant 1,25€ s'arruinen? Dubto moltisim que amb la capacitat i freqüencies noves generi dèficit, moltes linies de bus son moooooolt menys rentables (per poca demanda i pk els busos van amb benzina) i estan integrades...
Sentint-ho molt, però prefereixo que aquests diners es destinin a altres coses (com per posar més busos de Terrassa a Martorell, per exemple, que anirien plens a rebentar si hi hagués una frequència decent)
Si en comptes de viure a Badalona visaquessis a Sant Llorenç Savall o Rellinars, posem per cas, hauries d'anar en cotxe perquè no tens més remei, ja que la frequència i servei d'autobús -integrat- que arriba allà és sencillament testimonial. Aviam com t'arreglaries tenint només 7 busos al dia els laborables o només 3 al dia tot un mes d'agost... és que a ciutat ho veieu tot molt maco.(¬¬ tot i que ara s'ha revertit el proces per culpa de Renfe que no ha adaptat la capacitat al creixement i fallant dia si dia no de manera excessiva la gent fa comptes i surt molt mes rentable el cotxe)
I si haguessis sigut usuari de la línia Castellar del Vallès-Sabadell entre el 2000 i 2006 o haguessis d'anar ara en bus a Vallirana, Abrera, Esparraguera... l'únic que sentiries és tenir unes ganes enormes de treure't el carnet per poder deixar d'anar en un bus més vell que el pixar ple a rebentar i amb retards enormes (molt més grans que els de la RENFE). Aviam si obres els ulls i te n'adones que hi ha empreses a Catalunya de transport que funcionen molt pitjor que la RENFE i qui mana en aquest assumpte és la Generalitat que només té ulls per invertir milions i milions al metro.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Els estius els passo a Vidreres i també demanaria estacio de tren i la lluna, pero esque no em comparis Badalona que te 220.000 habitants molt concentrats! I que es aixo el que dic, que esque es tonteria discutir que si surt mes a compte una cosa o una altra, el transport public no genera tants deficits! La meitat de les despeses surten de la venta de bitllets! I clar que jo penso que hi ha millors coses a fer, com posar la BD5 cada 6min per exemple, o la nova linia de rodalies Barcelona-Cornellà-Castelldefels... Pero el transport a Catalunya surt mes que rentable, amb la venta de bitllets (comptant linies de bus molt deficitaries i el servei nocturn) es recauda el 50% i amb els peatges de carreteres surt un superavit impresionant. I el teleferic de montjuic tindra demanda per rentabilitzar bastant aquest servei.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Nou telecabina de Montjuïc.
En fase de proves, déu-n'hi do la bona pinta que té! No sembla un transport barceloní, recorda més a instal.lacions d'alta muntanya.
Per cert, que desapareixen els bitllets de talonari, ja que han implantat màquines autoexpenedores.
Encara està tot en fase de proves.
Per cert, que desapareixen els bitllets de talonari, ja que han implantat màquines autoexpenedores.
Encara està tot en fase de proves.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Quin dia l'inauguren? Podríem fer una trobada per anar-lo a provar no?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat