Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
Hola:
Pel que veig, des de Nadal el tros de prolongació des de Pep Ventura que s'estaba fent resta aturat. Ara només es treballa en la construcció de l'estació.
Per cert, en el tram aquest no han fotut absolutament res, només el que s'ha fet son les parets de formigó del túnel i ja esta. Ara només falta fer-hi el sostre i buidar l'interior.
Salut,
Pel que veig, des de Nadal el tros de prolongació des de Pep Ventura que s'estaba fent resta aturat. Ara només es treballa en la construcció de l'estació.
Per cert, en el tram aquest no han fotut absolutament res, només el que s'ha fet son les parets de formigó del túnel i ja esta. Ara només falta fer-hi el sostre i buidar l'interior.
Salut,
Un altre patidor!
Un altre patidor...EUKibo wrote:Jamiro!!! Un que esta com jo!!! Jo visc també a la zona!! Lloreda|Sant Crist! 15/20min nomes??? Per anar a Singuerlin portto uns dies que trigo 50min i amb metro serien nomes 4 paradetes! Esque esta molt malament la zona, molta desitat i un 0 en transport!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Coses sí que fan: tallen carrers perquè els autobusos hagin de fer més volta i triguin encara més.
Ara ja no puc fer servir el BD4 des l'estació de Renfe perquè a causa del tall d'un carrer el desvien pel lateral de la C-33
Així que em toca resignar-me a metro a Pep Ventura i allà la tournée pel ditxós lateral, que així no poerdo tant de temps.
Ara ja no puc fer servir el BD4 des l'estació de Renfe perquè a causa del tall d'un carrer el desvien pel lateral de la C-33
Així que em toca resignar-me a metro a Pep Ventura i allà la tournée pel ditxós lateral, que així no poerdo tant de temps.
De la web de l'Ajuntament de Badalona :
A partir del 6 de març, quedarà tallat al trànsit un tram del carrer de Francesc Macià a causa de les obres de la línia 2 del Metro.
A causa de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro, a partir del dimarts 6 de març del 2007, quedarà tallat a la circulació de vehicles el tram del carrer de Francesc Macià comprès entre els números 16-18 i l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola.
La circulació quedarà restringida als vehicles de serveis i als veïns que tinguin una plaça d’aparcament a la zona ja que només es podrà sortir pel carrer de Maria Cristina.
L’accés al carrer de Francesc Macià serà com fins ara, pels carrers de Latrilla i de la Conquista.
Aquest tall no afecta a cap línia d’autobús.
A partir del 6 de març, quedarà tallat al trànsit un tram del carrer de Francesc Macià a causa de les obres de la línia 2 del Metro.
A causa de les obres de prolongació de la línia 2 del Metro, a partir del dimarts 6 de març del 2007, quedarà tallat a la circulació de vehicles el tram del carrer de Francesc Macià comprès entre els números 16-18 i l’avinguda de Sant Ignasi de Loiola.
La circulació quedarà restringida als vehicles de serveis i als veïns que tinguin una plaça d’aparcament a la zona ja que només es podrà sortir pel carrer de Maria Cristina.
L’accés al carrer de Francesc Macià serà com fins ara, pels carrers de Latrilla i de la Conquista.
Aquest tall no afecta a cap línia d’autobús.
Finalment per quan l'inaguració de BADALONA CENTRE
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Ni idea. Tinc pendent anar a fer unes fotos.. Potser la setmana que ve.
Van començar a mitjans de gener de 2006 i no sabría dir-te si van bé de temps o no. L'estació, en canvi, diria que va fatal de temps, però vaja. Continua sent impresionant que triguin 2 anys i mig en fer una estació i un tram tant curt.
Vox
Van començar a mitjans de gener de 2006 i no sabría dir-te si van bé de temps o no. L'estació, en canvi, diria que va fatal de temps, però vaja. Continua sent impresionant que triguin 2 anys i mig en fer una estació i un tram tant curt.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
A Badalona porten uns anys que sempre igual, expropien cases i aquestes les ocupen i després triguen mesos en tornarles a buidar... Caldria una legislació que desamparés totalment a aquesta gent que viola la propietat privada i en aquest cas la propietat pública.
No se n'adonen que per interessos particulars s'estan carregant l'interes de tots, a mi mateix faran que hagi d'anar encara més mesos a Pep Ventura perdent 25min en comptes de 15 que es el que trigo fins carrer de la creu.
No se n'adonen que per interessos particulars s'estan carregant l'interes de tots, a mi mateix faran que hagi d'anar encara més mesos a Pep Ventura perdent 25min en comptes de 15 que es el que trigo fins carrer de la creu.
Els okupes tant els hi dóna això... fa uns anys quan van "desokupar" una casa a Cornellà van tallar la carretera de Sant Boi, i van fer desallotjar un bus que passava per allà i el van cremar...EUKibo wrote:No se n'adonen que per interessos particulars s'estan carregant l'interes de tots, a mi mateix faran que hagi d'anar encara més mesos a Pep Ventura perdent 25min en comptes de 15 que es el que trigo fins carrer de la creu.
Jo sencillament a la mateixa hora de desokupar els obligava per llei a treballar sense cobrar sou durant una bona temporada en l'execució d'obres públiques. Ja veuries com se els hi passava les ganes de okupar cases...
Molt rebé!!!
UT596001 wrote:Jo sencillament a la mateixa hora de desokupar els obligava per llei a treballar sense cobrar sou durant una bona temporada en l'execució d'obres públiques. Ja veuries com se els hi passava les ganes de okupar cases...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Bé, aprofitant que tornava de BCN i que em venia de gust caminar els 20 minuts que hi ha entre l'estació Pep Ventura i casa meva, he fet unes quantes fotografies. Aniré actualitzant cada x temps:
Cartell d'obres a Pep Ventura
Això es aprox un 50% del MEGA tros de nova L2 que estan fent:
Vist desde l'altre extrem (darrere meu estaria, per tant, la futura Badalona Centre):
Futura Badalona Centre, costat sud:
Vox
Cartell d'obres a Pep Ventura
Això es aprox un 50% del MEGA tros de nova L2 que estan fent:
Vist desde l'altre extrem (darrere meu estaria, per tant, la futura Badalona Centre):
Futura Badalona Centre, costat sud:
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
home, si no l'acaben pel 2008 ja és per agafar les maletes i marxar, perque el que passa a aquesta ciutat és vergonyós. I més tenint tallat aquest carrer, amb el que han hagut de reorganitzar-ho tot de mala manera (com els nous busos turístics de badalona, tipus B26, BD1...) i per temps indefinit? (o infinit, no sé). Ahir vaig fer el trajecte Pep Ventura-Bufalà (uns 20/25 minuts) per veure com anava la cosa i.. m'extranya que l'acabin a la data que van fixar.
Si algú té informació de primera mà que ens informi una miqueta, per favor [/b]
Si algú té informació de primera mà que ens informi una miqueta, per favor [/b]
Ara, esquerdes a habitatges de Badalona, per les obres del metro
Del diari Avui:
Badalona extremarà el control de l'obra del metro del Progrés
Tècnics municipals avaluen els desperfectes i les esquerdes El PTOP tranquil·litza els veïns enviant-los els informes previs a les obres sobre l'estat dels immobles El govern desvincula les fissures de la perforació
Jordi Alcover
Badalona estarà pendent de les esquerdes del barri del Progrés. No només els veïns i comerciants de la vintena d'immobles afectats, sinó també l'Ajuntament, que ha començat a avaluar els possibles danys relacionats amb les obres d'ampliació de la línia 2.
Fonts municipals de l'Ajuntament de Badalona han anunciat que estan estudiant el cas i que regidors i personal tècnic del consistori ha anat a "avaluar" les esquerdes aparegudes. Aquestes fissures, segons els comerciants de la zona, són culpa de les obres de la L2 del metro. Segons l'Ajuntament, s'està prenent nota de les queixes dels veïns i en cap cas es considera que s'hagi de fer cap crida a la calma perquè ningú tem per la seva seguretat.
Veïns i comerciants només es mostren preocupats per les esquerdes com una molèstia "més" de les obres. En aquest sentit, reclamen a l'empresa constructora de la Generalitat, GISA, que els faci arribar a tots una còpia de l'informe que es va fer abans de les perforacions, que avaluava l'estat previ dels edificis.
Arriben els informes
D'aquesta manera, amb el document a la mà els propietaris dels edificis podrien reclamar a l'administració la reparació de les esquerdes, si tenen raó. Després d'un any reclamant l'informe, el govern va començar a fer-lo arribar ahir a algun dels veïns.
El departament de Política Territorial i Obres Públiques insisteix que les afectacions no són imputables a les obres. El director general de Transport Terrestre, Manuel Villalante, en declaracions a TV3, va desvincular de les obres la presència d'aquestes fissures. Però el geòleg encarregat del seguiment de les perforacions, Jordi Subany, havia reconegut dimarts a aquest diari que les màquines havien pogut ocasionar les fissures.
D'altra banda, el portaveu del PP català, Daniel Sirera, va demanar ahir la compareixença al Parlament del conseller Joaquim Nadal perquè expliqui la situació actual de les obres.
[url=18/04/2007
Ajornat el tall de trànsit, previst pel dijous 19 d’abril, d’un tram del carrer de Santa Bàrbara per les obres de la línia 2 del Metro
L’Ajuntament de Badalona ha ajornat el tall de circulació previst per demà dijous, 19 d’abril, del tram del carrer de Santa Bàrbara (comprès entre els carrers de la Creu i d’Anselm Clavé). El motiu d’aquest ajornament és l’incompliment dels terminis previstos per part de l’empresa constructora que realitza les obres de prolongació de la línia 2 del Metro encarregada de la instal·lació dels semàfors que havien de regular el trànsit en aquesta zona.
Davant l’incompliment d’aquest compromís, l’Ajuntament de Badalona s’ha vist obligat a ajornar aquest tall de trànsit fins a principis de la setmana que ve un cop estiguin instal·lats els semàfors i es pugui garantir la seguretat necessària per als ciutadans.
Com ja s’ha fet en altres ocasions que s’havia de tallar algun tram a la circulació a causa de les obres de la línia 2 del Metro, l’Ajuntament havia previst un dispositiu per tal d’informar a la ciutadania del tall d’aquest tram de carrer. A dia d’avui ja s’havien repartit 2.500 fulls informatius entre els conductors, amb la col·laboració de Voluntaris Badalona, i s’ha fet una bustiada de 1.500 fulls informatius més entre els habitatges de la zona d’influència afectats per aquest tall.
I una de l'Ajuntament de Badalona:
Ajornat el tall de trànsit, previst pel dijous 19 d’abril, d’un tram del carrer de Santa Bàrbara per les obres de la línia 2 del Metro
L’Ajuntament de Badalona ha ajornat el tall de circulació previst per demà dijous, 19 d’abril, del tram del carrer de Santa Bàrbara (comprès entre els carrers de la Creu i d’Anselm Clavé). El motiu d’aquest ajornament és l’incompliment dels terminis previstos per part de l’empresa constructora que realitza les obres de prolongació de la línia 2 del Metro encarregada de la instal·lació dels semàfors que havien de regular el trànsit en aquesta zona.
Davant l’incompliment d’aquest compromís, l’Ajuntament de Badalona s’ha vist obligat a ajornar aquest tall de trànsit fins a principis de la setmana que ve un cop estiguin instal·lats els semàfors i es pugui garantir la seguretat necessària per als ciutadans.
Com ja s’ha fet en altres ocasions que s’havia de tallar algun tram a la circulació a causa de les obres de la línia 2 del Metro, l’Ajuntament havia previst un dispositiu per tal d’informar a la ciutadania del tall d’aquest tram de carrer. A dia d’avui ja s’havien repartit 2.500 fulls informatius entre els conductors, amb la col·laboració de Voluntaris Badalona, i s’ha fet una bustiada de 1.500 fulls informatius més entre els habitatges de la zona d’influència afectats per aquest tall.
L’Ajuntament de Badalona lamenta la confusió que aquesta situació no desitjada hagi pogut ocasionar entre la ciutadania.
Del diari Avui:
Badalona extremarà el control de l'obra del metro del Progrés
Tècnics municipals avaluen els desperfectes i les esquerdes El PTOP tranquil·litza els veïns enviant-los els informes previs a les obres sobre l'estat dels immobles El govern desvincula les fissures de la perforació
Jordi Alcover
Badalona estarà pendent de les esquerdes del barri del Progrés. No només els veïns i comerciants de la vintena d'immobles afectats, sinó també l'Ajuntament, que ha començat a avaluar els possibles danys relacionats amb les obres d'ampliació de la línia 2.
Fonts municipals de l'Ajuntament de Badalona han anunciat que estan estudiant el cas i que regidors i personal tècnic del consistori ha anat a "avaluar" les esquerdes aparegudes. Aquestes fissures, segons els comerciants de la zona, són culpa de les obres de la L2 del metro. Segons l'Ajuntament, s'està prenent nota de les queixes dels veïns i en cap cas es considera que s'hagi de fer cap crida a la calma perquè ningú tem per la seva seguretat.
Veïns i comerciants només es mostren preocupats per les esquerdes com una molèstia "més" de les obres. En aquest sentit, reclamen a l'empresa constructora de la Generalitat, GISA, que els faci arribar a tots una còpia de l'informe que es va fer abans de les perforacions, que avaluava l'estat previ dels edificis.
Arriben els informes
D'aquesta manera, amb el document a la mà els propietaris dels edificis podrien reclamar a l'administració la reparació de les esquerdes, si tenen raó. Després d'un any reclamant l'informe, el govern va començar a fer-lo arribar ahir a algun dels veïns.
El departament de Política Territorial i Obres Públiques insisteix que les afectacions no són imputables a les obres. El director general de Transport Terrestre, Manuel Villalante, en declaracions a TV3, va desvincular de les obres la presència d'aquestes fissures. Però el geòleg encarregat del seguiment de les perforacions, Jordi Subany, havia reconegut dimarts a aquest diari que les màquines havien pogut ocasionar les fissures.
D'altra banda, el portaveu del PP català, Daniel Sirera, va demanar ahir la compareixença al Parlament del conseller Joaquim Nadal perquè expliqui la situació actual de les obres.
[url=18/04/2007
Ajornat el tall de trànsit, previst pel dijous 19 d’abril, d’un tram del carrer de Santa Bàrbara per les obres de la línia 2 del Metro
L’Ajuntament de Badalona ha ajornat el tall de circulació previst per demà dijous, 19 d’abril, del tram del carrer de Santa Bàrbara (comprès entre els carrers de la Creu i d’Anselm Clavé). El motiu d’aquest ajornament és l’incompliment dels terminis previstos per part de l’empresa constructora que realitza les obres de prolongació de la línia 2 del Metro encarregada de la instal·lació dels semàfors que havien de regular el trànsit en aquesta zona.
Davant l’incompliment d’aquest compromís, l’Ajuntament de Badalona s’ha vist obligat a ajornar aquest tall de trànsit fins a principis de la setmana que ve un cop estiguin instal·lats els semàfors i es pugui garantir la seguretat necessària per als ciutadans.
Com ja s’ha fet en altres ocasions que s’havia de tallar algun tram a la circulació a causa de les obres de la línia 2 del Metro, l’Ajuntament havia previst un dispositiu per tal d’informar a la ciutadania del tall d’aquest tram de carrer. A dia d’avui ja s’havien repartit 2.500 fulls informatius entre els conductors, amb la col·laboració de Voluntaris Badalona, i s’ha fet una bustiada de 1.500 fulls informatius més entre els habitatges de la zona d’influència afectats per aquest tall.
I una de l'Ajuntament de Badalona:
Ajornat el tall de trànsit, previst pel dijous 19 d’abril, d’un tram del carrer de Santa Bàrbara per les obres de la línia 2 del Metro
L’Ajuntament de Badalona ha ajornat el tall de circulació previst per demà dijous, 19 d’abril, del tram del carrer de Santa Bàrbara (comprès entre els carrers de la Creu i d’Anselm Clavé). El motiu d’aquest ajornament és l’incompliment dels terminis previstos per part de l’empresa constructora que realitza les obres de prolongació de la línia 2 del Metro encarregada de la instal·lació dels semàfors que havien de regular el trànsit en aquesta zona.
Davant l’incompliment d’aquest compromís, l’Ajuntament de Badalona s’ha vist obligat a ajornar aquest tall de trànsit fins a principis de la setmana que ve un cop estiguin instal·lats els semàfors i es pugui garantir la seguretat necessària per als ciutadans.
Com ja s’ha fet en altres ocasions que s’havia de tallar algun tram a la circulació a causa de les obres de la línia 2 del Metro, l’Ajuntament havia previst un dispositiu per tal d’informar a la ciutadania del tall d’aquest tram de carrer. A dia d’avui ja s’havien repartit 2.500 fulls informatius entre els conductors, amb la col·laboració de Voluntaris Badalona, i s’ha fet una bustiada de 1.500 fulls informatius més entre els habitatges de la zona d’influència afectats per aquest tall.
L’Ajuntament de Badalona lamenta la confusió que aquesta situació no desitjada hagi pogut ocasionar entre la ciutadania.
19/4/2007 PERJUICIOS POR LA AMPLIACIÓN DE LA RED DEL SUBURBANO
Quejas por el retraso de las obras de la L-2 en Badalona
• Los comerciantes achacan a los trabajos una caída de ventas y la aparición de grietas
Los comerciantes de Badalona aseguran que no pueden resistir el ritmo de las obras de ampliación de la L-2. Desde el inicio de las obras, en enero del 2006, en la avenida Francesc Macià han cerrado 24 comercios y el resto estima una pérdida del 60% las ventas debido al corte de las calles aledañas y a la imposibilidad de aparcar sin pagar.
Los vecinos se quejan de que las obras se retrasan y el ayuntamiento mantiene cortadas varias calles donde no se ejecutan trabajos. Exigen la apertura peatonal de la calle de Miquel Servet, donde --según ellos-- actualmente no hay maquinaria que justifique su cierre y que exonere de pago al aparcamiento mientras duren los trabajos.
"No podemos ni descargar. Si nuestros clientes vienen al bar, les multan. Si abrieran al menos un paso peatonal, estaríamos más aliviados. Tendré que cerrar dentro de poco porque no aguanto las deudas", explica Francisco Garrigós, propietario del Bar Familiar, en la calle de Miquel Servet.
El corte de la principal avenida de Badalona, por donde pasará el metro hasta la plaza del ayuntamiento, aún durará un año y medio más, un tiempo que no podrán resistir muchos de los comerciantes. "La valla continua impide a la gente pasar de un lado a otro de la obra. El ayuntamiento dijo que la quitaría en noviembre. He calculado que tendré que cerrar en cuatro meses si no la retiran", afirmó Manuel Linares, dueño del Bar La Poma.
POLICÍA PRIVADA
La gran valla que protege a las obras también ha sido aprovechada por los delincuentes de la zona. Los vecinos y comerciantes se quejan de que han aumentado los robos, puesto que las víctimas no tienen por dónde escapar. La asociación de comerciantes del barrio del Progrès ha pagado a dos vigilantes para que patrullen de seis de la mañana a seis de la tarde, una labor --aseguran-- que no hace ni la policía ni los Mossos d'Esquadra.
Mohamed Afzaad, comerciante de telefonía, cuenta que ha sido robado dos veces de noche, puesto que la valla de la obra sirve como protector visual a los ladrones. "Me robaron más de 100 móviles. Entraron rompiendo la puerta. Yo había pedido al ayuntamiento que quitaran esa valla", cuenta Afzaad.
El ayuntamiento ha explicado que el retraso de las obras se debe a las complicaciones que han ocasionado las desviaciones de las instalaciones de luz, agua y gas y a una gran cantidad de rocas encontradas en las excavaciones.
EDIFICIOS AFECTADOS
Las obras del metro también han ocasionado grietas en varios edificios, según los vecinos. El encargado del bar Castell de Pantagruel, Joan Comellas, asegura que las vibraciones y los trabajos de las maquinarias han ampliado las grietas existentes en el edificio y han generado otras nuevas. El ayuntamiento replica que aún no se ha comprobado la causa de las grietas, pero la Generalitat está redactando informes del estado de todos los edificios cercanos para prevenir nuevos casos. Los vecinos aseguran que desconocen estos estudios.[/b]
Quejas por el retraso de las obras de la L-2 en Badalona
• Los comerciantes achacan a los trabajos una caída de ventas y la aparición de grietas
Los comerciantes de Badalona aseguran que no pueden resistir el ritmo de las obras de ampliación de la L-2. Desde el inicio de las obras, en enero del 2006, en la avenida Francesc Macià han cerrado 24 comercios y el resto estima una pérdida del 60% las ventas debido al corte de las calles aledañas y a la imposibilidad de aparcar sin pagar.
Los vecinos se quejan de que las obras se retrasan y el ayuntamiento mantiene cortadas varias calles donde no se ejecutan trabajos. Exigen la apertura peatonal de la calle de Miquel Servet, donde --según ellos-- actualmente no hay maquinaria que justifique su cierre y que exonere de pago al aparcamiento mientras duren los trabajos.
"No podemos ni descargar. Si nuestros clientes vienen al bar, les multan. Si abrieran al menos un paso peatonal, estaríamos más aliviados. Tendré que cerrar dentro de poco porque no aguanto las deudas", explica Francisco Garrigós, propietario del Bar Familiar, en la calle de Miquel Servet.
El corte de la principal avenida de Badalona, por donde pasará el metro hasta la plaza del ayuntamiento, aún durará un año y medio más, un tiempo que no podrán resistir muchos de los comerciantes. "La valla continua impide a la gente pasar de un lado a otro de la obra. El ayuntamiento dijo que la quitaría en noviembre. He calculado que tendré que cerrar en cuatro meses si no la retiran", afirmó Manuel Linares, dueño del Bar La Poma.
POLICÍA PRIVADA
La gran valla que protege a las obras también ha sido aprovechada por los delincuentes de la zona. Los vecinos y comerciantes se quejan de que han aumentado los robos, puesto que las víctimas no tienen por dónde escapar. La asociación de comerciantes del barrio del Progrès ha pagado a dos vigilantes para que patrullen de seis de la mañana a seis de la tarde, una labor --aseguran-- que no hace ni la policía ni los Mossos d'Esquadra.
Mohamed Afzaad, comerciante de telefonía, cuenta que ha sido robado dos veces de noche, puesto que la valla de la obra sirve como protector visual a los ladrones. "Me robaron más de 100 móviles. Entraron rompiendo la puerta. Yo había pedido al ayuntamiento que quitaran esa valla", cuenta Afzaad.
El ayuntamiento ha explicado que el retraso de las obras se debe a las complicaciones que han ocasionado las desviaciones de las instalaciones de luz, agua y gas y a una gran cantidad de rocas encontradas en las excavaciones.
EDIFICIOS AFECTADOS
Las obras del metro también han ocasionado grietas en varios edificios, según los vecinos. El encargado del bar Castell de Pantagruel, Joan Comellas, asegura que las vibraciones y los trabajos de las maquinarias han ampliado las grietas existentes en el edificio y han generado otras nuevas. El ayuntamiento replica que aún no se ha comprobado la causa de las grietas, pero la Generalitat está redactando informes del estado de todos los edificios cercanos para prevenir nuevos casos. Los vecinos aseguran que desconocen estos estudios.[/b]
A mi no em sembla que el traçat s'acabi molt més tard del previst (2008) però el que em preocupa es l'estació.
O s'obre segons la moda actual (andanes i més tard ja farem l'estació a sobre) o no se com dimonis arrivarant a temps.
Hi ha algún render?
Vox
O s'obre segons la moda actual (andanes i més tard ja farem l'estació a sobre) o no se com dimonis arrivarant a temps.
Hi ha algún render?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.