Sexe als transports públics

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
sequera
N8
N8

Post by sequera »

un tren expreso nocturno, es uno de los mejores lugares para follar.
JaMiRo!
N10
N10

Esteu com una cabra...

Post by JaMiRo! »

:x
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

¿Qué preferís, el Estrella o el Lunéa? :)
sequera, lo has dicho con un convencimiento que no veas...
metring
Administrador

Post by metring »

:blah :blah :blah :)
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

metring wrote::blah :blah :blah :)
Això, que ja faltava la versió femenina del tema! :)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
JaMiRo!
N10
N10

Visió femenina

Post by JaMiRo! »

metring wrote::blah :blah :blah :)
xD xD xD
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Jordilar

Post by Jordilar »

U-Bahn wrote:¿Qué preferís, el Estrella o el Lunéa? :)
sequera, lo has dicho con un convencimiento que no veas...
Tinc entés que els Lunéa normalment només porten cotxes lliteres i butaques, així que jo preferira un Estrella, doncs té compartiments "Gran Clase" amb dutxa i tot.

Salut,
davida
N9
N9

Post by davida »

Entre Helsinki i Estocolm hi ha un serveis de ferrys popular anomenats "The boat love", el vaixell de l'amor o el titol en V.O de la serie "Vacaciones en el mar". Jo vaig fer varies vegades aquesta travesia i realment fa honor al seu sobrenom. Vaig lligar varies vegades i a part de mantenir relaciones sexuals en un camarot amb noies que havia conegut al vaixell, vaig pasar una torrida estona amb un finesa en el lavabo d'homes.
Si algun li agrada el turisme sexual, aquest es un destí molt interesant i molt barat. :D :D
http://www.vikingline.fi/
http://www.siljaline.fi
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Carai tu... pinta bé això! :)

Ara que...
davida wrote:Si algun li agrada el turisme sexual, aquest es un destí molt interesant i molt barat. :D :D
això sona una mica malament eh! :)
davida
N9
N9

Post by davida »

M'oblidava de dir que en aquest ferris son valids el bitllet d'interrail.

I que te de dolent el turisme sexual, si tu vas a un pais mes ric que el teu, per mantindre relacions sexuals de mutu acord i sense interes economic? I son elles les que prenen la iniciativa.
La meva experiencia diu que una part important del passatgers d'aquest ferry simplement l'utilitzen nomes com oci i no per a transport.
Es habitual gent que agafa el vaixell a Helsinki, pasa la nit a bord de festa, una vegada arribats a Estocolm ni surt de vaixell, per tornar la nit següent a Helsinki i pasar una segon nit de festa.

PS: Jo he anat 3 vegades a Estocolm a pasar el dia, pero encara mai hi he pasat nit. Jo, almenys, aprofitava el dia per veure la ciutat.
Jordilar

Post by Jordilar »

davida wrote: La meva experiencia diu que una part important del passatgers d'aquest ferry simplement l'utilitzen nomes com oci i no per a transport.
Ah, més o menys com nosaltres... :P

Salut,
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

El blocatge telefònic també és molt excitant: banderí vermell erecte enrotllat i au...! a córrer.

;)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

liniadelRipollés wrote:El blocatge telefònic també és molt excitant: banderí vermell erecte enrotllat i au...! a córrer.

;)
:x
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

liniadelRipollés wrote:El blocatge telefònic també és molt excitant: banderí vermell erecte enrotllat i au...! a córrer.
Més que córrer... tracatrà! :P

liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

Ay, que travieso... :P :P
Guigui wrote:
Més que córrer... tracatrà! :P
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Fran-Ikarus wrote:Image
Image
Barcelona és l'única ciutat del món que té una llei en la qual es pot anar despullat sense que et multin. Una cosa es els locals privats si l'amo no vol. Però a la vía pública i llocs públics si es legal i no et poden multar. Llei aprovada per CIU,PSC,ERC,IC-EV excepte PP. El tío que va tindre l'iniciativa va fundar una associació (ASSOCIACIÓ PER A LA DEFENSA DEL DRET A LA NUESA) a favor de la nuesa a tot arreu i va sortir fa molts anys a varios programes de TV3. Mireu la web de l'associació: http://www.webpersonal.net/addan/ :ok
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

sortrens wrote:Barcelona és l'única ciutat del món que té una llei en la qual es pot anar despullat sense que et multin.
Depèn de com t'ho miris: tècnicament, potser sí que sigui l'única ciutat que ho permeti explícitament, però n'hi ha moltes altres on no està prohibit, cosa que ve a ser el mateix a efectes pràctics.

Fa alguns anys (potser 15) una dona va anar en pilota picada pel metro de Nova York i, quan la policia la va interceptar, va adduir que no hi havia cap llei que li ho prohibís. Van comprovar-ho i era cert. Més tard, un tabloide austríac se'n va fer ressò i va enviar algunes noietes en top-less (atenció, no totalment nues) pel metro de Viena, la policia hi va intervenir i, quan van dir als agents que no estava prohibit, aquests van trucar, desconcertats, a la central per consultar-ho. Per cert, quan van dir a les noies que estava prohibit anar nu per la via pública, aquestes van contestar: "No estem nues, anem en top-less." Grotesc de tabloide, vaja.

sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Guigui wrote:
sortrens wrote:Barcelona és l'única ciutat del món que té una llei en la qual es pot anar despullat sense que et multin.
Depèn de com t'ho miris: tècnicament, potser sí que sigui l'única ciutat que ho permeti explícitament, però n'hi ha moltes altres on no està prohibit, cosa que ve a ser el mateix a efectes pràctics.

Fa alguns anys (potser 15) una dona va anar en pilota picada pel metro de Nova York i, quan la policia la va interceptar, va adduir que no hi havia cap llei que li ho prohibís. Van comprovar-ho i era cert. Més tard, un tabloide austríac se'n va fer ressò i va enviar algunes noietes en top-less (atenció, no totalment nues) pel metro de Viena, la policia hi va intervenir i, quan van dir als agents que no estava prohibit, aquests van trucar, desconcertats, a la central per consultar-ho. Per cert, quan van dir a les noies que estava prohibit anar nu per la via pública, aquestes van contestar: "No estem nues, anem en top-less." Grotesc de tabloide, vaja.
Afectes pràctics es el mateix, també pot passar que si fessim una llei en que ho prohibís, tothom ho faria més. xD
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

sortrens wrote:Afectes pràctics es el mateix, també pot passar que si fessim una llei en que ho prohibís, tothom ho faria més. xD
Aquí, segur. Rin i Danubi enllà, segur que s'hi atindrien escrupulosament. Rondinarien, però complirien.

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Guigui wrote:Fa alguns anys (potser 15) una dona va anar en pilota picada pel metro de Nova York i, quan la policia la va interceptar, va adduir que no hi havia cap llei que li ho prohibís. Van comprovar-ho i era cert.
Aquí, en canvi, passa al revés amb la fotografia :roll:
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”