Retards, avaries i deficiències a TMB
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
retrasos en L2 14h45
Avui sobre les 14h45 he agafat el metro L2 a tetuan per anar a Sant Antoni per anar menjar i despres currar. La questió es que s'ha estat com 7 minuts parat a tetuan un dels trens nous ¿9000? i a cada estació ha tardat com 3-4 o 5 minuts a tornar a arrencar... Aixó es normal o que coi passaba? Bueno, no sé deixo constancia de lo que ha succeit.
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
retrasos en L2 14h45
Avui sobre les 14h45 he agafat el metro L2 a tetuan per anar a Sant Antoni per anar menjar i despres currar. La questió es que s'ha estat com 7 minuts parat a tetuan un dels trens nous ¿9000? i a cada estació ha tardat com 3-4 o 5 minuts a tornar a arrencar... Aixó es normal o que coi passaba? Bueno, no sé deixo constancia de lo que ha succeit.
Re: retrasos en L2 14h45
[quote="fredebcnteatre"]Avui sobre les 14h45 he agafat el metro L2 a tetuan per anar a Sant Antoni per anar menjar i despres currar. La questió es que s'ha estat com 7 minuts parat a tetuan un dels trens nous ¿9000? i a cada estació ha tardat com 3-4 o 5 minuts a tornar a arrencar... Aixó es normal o que coi passaba? Bueno, no sé deixo constancia de lo que ha succeit.[/quote
Pel que he vist últimament, ha augmentat el nombre de trens en servei en hores punta i fora de les hores punta. He vist circular el torn 221. Jo crec que la línia està més saturada que abans, perquè hi ha més trens circulant que estacions. Diria que quan el tren es para uns minuts a una estació, és per regular-se, perquè pot ser que vagi avançat, o també que el tren del davant vagi endarrerit o quelcom així.
Pel que he vist últimament, ha augmentat el nombre de trens en servei en hores punta i fora de les hores punta. He vist circular el torn 221. Jo crec que la línia està més saturada que abans, perquè hi ha més trens circulant que estacions. Diria que quan el tren es para uns minuts a una estació, és per regular-se, perquè pot ser que vagi avançat, o també que el tren del davant vagi endarrerit o quelcom així.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Personalment crec que per a que una linia vagi amb facilitat "agil" ha d'haverhi tants trens com numero d'estacions entre dos (es a dir un tren per l'estacio que ocupa i la de davant sempre buida) i multiplicat per dos pels dos sentits de la marxa. Aixo si, amb diferents sistemes com automatitzacio o evitar el tornar enrere de Fondo i fer com a Pep Ventua que s'utilitza la cua de maniobres ajuda a augmentar la capacitat de trens, igualment d'aquesta manera sempre hi ha mes factors que poden fallar i com que tot va tant ajustat...
La solucio seria augmentar la velocitat, no el numero de trens, i sobretot fer mes linies de metro! La L9 s'esta endarerint massa! Moltes linies necessiten un "buidatge" de passatgers per no necessitar tants combois i alhora no perdre temps a les estacions carregant i descarregant i aixi poder tenir igualment frequencies entorn els 2min. La L1 n'es un exemple, fins que no es vagi acabant la L9 no hi haurà manera de descongestionarla... Esperem que no triguin gaire pel tram Fondo-Sagrera que es el mes critic segons el meu parer ja que els trens surten ja sobresaturats de Fondo i Santa Coloma.
La solucio seria augmentar la velocitat, no el numero de trens, i sobretot fer mes linies de metro! La L9 s'esta endarerint massa! Moltes linies necessiten un "buidatge" de passatgers per no necessitar tants combois i alhora no perdre temps a les estacions carregant i descarregant i aixi poder tenir igualment frequencies entorn els 2min. La L1 n'es un exemple, fins que no es vagi acabant la L9 no hi haurà manera de descongestionarla... Esperem que no triguin gaire pel tram Fondo-Sagrera que es el mes critic segons el meu parer ja que els trens surten ja sobresaturats de Fondo i Santa Coloma.
Visca les matemàtiques elementals!! Visca l'algebra!! Ja sé que ho has fet així per que s'entengués millor, però...tant costava dir "un tren per estació"?EUKibo wrote:Personalment crec que per a que una linia vagi amb facilitat "agil" ha d'haverhi tants trens com numero d'estacions entre dos (es a dir un tren per l'estacio que ocupa i la de davant sempre buida) i multiplicat per dos pels dos sentits de la marxa.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ja són ganes...!
Del 20 minutos:
La Línea 3 del Metro no ha funcionado durante un cuarto de hora al detectarse una persona bajando a la vía
* La persona ha bajado a las vías entre las estaciones de Plaça del Centre y Les Corts.
* El personal del metro no ha encontrado a la persona.
* Desde las 11.43 a las 11.55 no ha circulado el metro en toda la línea.
La Línea 3 del Metro no ha funcionado entre las 11.43 y las 11.55 de esta mañana cuando se ha visto a una persona que descendía a las vías entre las estaciones de Plaça del Centre y Les Corts, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
La persona no ha sido encontrada por los operarios del metro que han inspeccionado las vías.
La circulación se ha restablecido parcialmente a las 11.55 pero entre las estaciones de Maria Cristina y Espanya el metro no ha vuelto a circular hastas las 12.25 horas.
Tres cuartos de hora después de producirse la incidencia, la normalidad ha vuelto a la línea verde.
La Línea 3 del Metro no ha funcionado durante un cuarto de hora al detectarse una persona bajando a la vía
* La persona ha bajado a las vías entre las estaciones de Plaça del Centre y Les Corts.
* El personal del metro no ha encontrado a la persona.
* Desde las 11.43 a las 11.55 no ha circulado el metro en toda la línea.
La Línea 3 del Metro no ha funcionado entre las 11.43 y las 11.55 de esta mañana cuando se ha visto a una persona que descendía a las vías entre las estaciones de Plaça del Centre y Les Corts, según ha informado Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).
La persona no ha sido encontrada por los operarios del metro que han inspeccionado las vías.
La circulación se ha restablecido parcialmente a las 11.55 pero entre las estaciones de Maria Cristina y Espanya el metro no ha vuelto a circular hastas las 12.25 horas.
Tres cuartos de hora después de producirse la incidencia, la normalidad ha vuelto a la línea verde.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Re: Ja són ganes...!
Com si hi hagués un accés entre les dues estacions...20 minutos wrote: * La persona ha bajado a las vías entre las estaciones de Plaça del Centre y Les Corts.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
De Vilaweb:
DIMECRES, 11/04/2007 - 17:50h
Normalitzada la circulació a la línia 1 del metro de Barcelona
Ha estat tallada una estona entre Plaça de Sants i Torrassa
Una incidència a l'estació de Santa Eulàlia de la línia 1 del metro de Barcelona, a dos quarts de sis, ha obligat a tallar el servei d'aquesta línia, durant mitja hora, entre les estacions de Plaça de Sants i Torrassa, segons ha confirmat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). La incidència no ha afectat les altres línies.
DIMECRES, 11/04/2007 - 17:50h
Normalitzada la circulació a la línia 1 del metro de Barcelona
Ha estat tallada una estona entre Plaça de Sants i Torrassa
Una incidència a l'estació de Santa Eulàlia de la línia 1 del metro de Barcelona, a dos quarts de sis, ha obligat a tallar el servei d'aquesta línia, durant mitja hora, entre les estacions de Plaça de Sants i Torrassa, segons ha confirmat Transports Metropolitans de Barcelona (TMB). La incidència no ha afectat les altres línies.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Ei, jo vaig entrar a veure la ventilació de Verdaguer però per motius de feina eh? Per sort sota l'andana hi ha molta caqueta però grafitis encara no!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Encara sort que els accesos a TMB estan limitats i controlats i no circulen grafitis... Esperem que les 6000 no les aparquin a Can Tunis mentre fan cotxeres a HDB! Perque alla si que hi ha problemes amb el sistema de ventilacio! Han fet els forats massa grans i s'hi colen molts graffiters!
I aixo no pot ser! Que els malparits grafiters es coneixin millors els tunels que nosaltres, a chapar forats ja!
I aixo no pot ser! Que els malparits grafiters es coneixin millors els tunels que nosaltres, a chapar forats ja!
Esperem que les 6000 les deixin en un lloc segur i sí és possible cobert.Que no passin com els civies que els porten nou i al cap dd'unes setmanes ja és troben grafitejats.EUKibo wrote:Encara sort que els accesos a TMB estan limitats i controlats i no circulen grafitis... Esperem que les 6000 no les aparquin a Can Tunis mentre fan cotxeres a HDB! Perque alla si que hi ha problemes amb el sistema de ventilacio! Han fet els forats massa grans i s'hi colen molts graffiters!
I aixo no pot ser! Que els malparits grafiters es coneixin millors els tunels que nosaltres, a chapar forats ja!
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Suposo que les 6000 les guardaran a algun lloc ben segur. De tota manera no acabo d'entendre com es poden colar al metro per les ventilacions... Teòricament hi hauria d'haver reixes que impedissin l'accés. En tot cas, si aquesta gent entra que passin pels ventiladors posats a moltes r.p.m. per fer "picadillo"
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
http://www.vilaweb.cat/www/elpunt/
-----------------------------------------
Dos lladres fugen pel túnel del metro i fan aturar la línia 3 durant 45 minuts
M.P.. Barcelona.
La Guàrdia Urbana de Barcelona va perseguir ahir sense èxit dos joves que van robar la bossa a una dona al carrer Berlín i van fugir corrents fins que van entrar a la parada de Plaça del Centre de la línia 3 del metro, on van saltar a les vies i van marxar cap al túnel. Eren les 11.43 quan TMB es va veure obligat a aturar el servei de la línia verda en detectar dues persones a les vies entre les estacions Plaça del Centre i Les Corts. Dotze minuts després es va reprendre el servei menys en el tram de plaça Espanya a Maria Cristina. Finalment, el servei es va reprendre totalment a les 12.24 i els agents, que no van baixar a les vies, van perdre la pista dels lladres.
-----------------------------------------
Dos lladres fugen pel túnel del metro i fan aturar la línia 3 durant 45 minuts
M.P.. Barcelona.
La Guàrdia Urbana de Barcelona va perseguir ahir sense èxit dos joves que van robar la bossa a una dona al carrer Berlín i van fugir corrents fins que van entrar a la parada de Plaça del Centre de la línia 3 del metro, on van saltar a les vies i van marxar cap al túnel. Eren les 11.43 quan TMB es va veure obligat a aturar el servei de la línia verda en detectar dues persones a les vies entre les estacions Plaça del Centre i Les Corts. Dotze minuts després es va reprendre el servei menys en el tram de plaça Espanya a Maria Cristina. Finalment, el servei es va reprendre totalment a les 12.24 i els agents, que no van baixar a les vies, van perdre la pista dels lladres.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Confirmo que molts retards de la L2 son deguts a la sortida de trens de cotxeres. L'ultim cop que el meu metro estava aturat a Verneda durant massa estona m'hi vaig fixar, i per l'altra via va passar un 9000 absolutament buit, els retards de la L2 d'aquest tipu son generalment a les 6.30 del mati quan TMB desplega de cop tota la traca de trens per donar abast a l'hora punta, encara que suposo que en hores vall guarden algun tren i hi ha algun retard per aixo també, de fet a les 3.20 a Pep Ventura no utilitzen la cua de maniobres per tirar enrere, aixo ho fan si no hi ha tots els trens circulant i tenen espai-temps per fer aquesta maniobra
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
La primera notícia és del dia 11metring wrote:Però què passa que en dos dies, baixa tanta gent a les vies del metro!!!???
La segona, del dia 12... però especifica "ahir"
Per tant, són la mateixa cosa
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT