440 de Puigcerdà cap a Terrassa
- Pere
- N9
- Posts: 1566
- Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
- Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla
Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.
* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
I quina necessitat tenen de renovar-li la cabina, si és que en 4 dies seran apartades definitivament?Pere wrote:Imagino que et refereixes a la 440-131M 118C.Jordi Freixas wrote:Un detall de les fotos que m'ha cridat l'atenció. Com és que la porta de davant està soldada?
Aquesta unitat va passar una R* no fa massa temps i com que les portes de les 440 sense reformar ja no s'utilitzen, per tal de renovar millor la cabina, van soldar les portes del cotxe motor i del remolc cabina.
* Això de la "R" em vull referir a una mena d'ITV que passen els trens, i no confondre amb la reforma de les 440 (440R)
Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat
Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
- ABB_Traccion
- N7
- Posts: 322
- Joined: Sunday 07/01/2007 2:49
Bé... jo sento campanes de que Civies aquí dalt, mmm... no... com a molt, pujaran 447 (espero que les facin alguna cosa amb els seients... ).Jordi Freixas wrote:Però si s'està dient constantment per activa i per passiva que s'estan retirant les 440 originals, per implantar els futurs (i virtuals) Civia Alpino. Però vaja... que si va per aquí el tema, per a mi encantat
Ara que també... si ha de durar "molts anys" més, ja el podrien reformar una mica més; no com les 440R per a tothom conegudes, però sí que podrien "rejuvenir-les" una mica.
Ens veiem!
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Jo dilluns passat a Vic vaig caçar la 440 118C 131M, cap a les 18.25 mes o menys, les vegades que podeu anar amb 440 sense reformar son: Origen : LA TOUR DE CAROL
Destino : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
08.15 11.35 C3 3.20
18.42 22.05 C3 3.23
Procedent de Puigcerdà - Destinació L'Hospitalet:
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.31 09.44 C3 3.13
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : PUIGCERDA
Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.10 C3 3.18
16.58 20.24 C3 3.26
18.49 22.09 C3 3.20
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : LA TOUR DE CAROL
Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.17 C3 3.25
Destino : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
08.15 11.35 C3 3.20
18.42 22.05 C3 3.23
Procedent de Puigcerdà - Destinació L'Hospitalet:
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.31 09.44 C3 3.13
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : PUIGCERDA
Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.10 C3 3.18
16.58 20.24 C3 3.26
18.49 22.09 C3 3.20
Origen : L'HOSPITALET DE LLOBREGAT
Destino : LA TOUR DE CAROL
Tipo de Día:Lunes y Despues de Festivo
Hora Salida Hora Llegada Línea Tiempo de Viaje
06.52 10.17 C3 3.25
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
No sempre es fa el servei amb les dues UT440 sense reformar, a vegades es fa amb 440R de dos cotxes. És tenir sort i paciència.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
No hi ha cap problema perquè una 447 pugi a Puigcerdà de fet hi han pujat més d'un cop passant pel túnel del cargol, no hi ha més remei, per pujar en servei més amunt de Ribes s'havia de reforçar el sistema de frenat d'aquests trens cosa que no s'ha fet.
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Ja pero sapiguen com es la RENFE...
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
El licor Calisay no se bebe, se saborea
- canalcole
- N9
- Posts: 2074
- Joined: Friday 03/10/2008 19:23
- Facebook: XavierMartinezVidal
- Location: PENEDÈS
- Contact:
Re: 440 de Puigcerdà cap a Terrassa
Sí, totes...
- UT440_132M
- N10
- Posts: 3951
- Joined: Monday 03/03/2008 17:18
- Facebook: https://www.facebook.com/RoadN152
- Location: Tona. C-17 s. 49/51 N152A KM. 59
- Contact:
Fa 2 anys
Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat.calisay wrote:Totes les 440 originals retirades de servei??? a tota Espanya???canalcole wrote:Com han canviat les coses en dos anys i pocs mesos...
Qui ho diria que les 447 ja es fan tota la línia de Puigcerdà, que els Civia Alpino s'han quedat en res, i que totes les 440 originals s'han retirat del servei...UT440_132M wrote:Les 447 no pujaran mai mes amunt de Ribes. No caben per el tunel del cargol d'amplada. A part que no tenen prou potència de frenada. Els Civia Alpino fa temps que es comenta, es van probar fa cosa d'un any i van resultar satisfactoris. Però quan els veurem no ho se. RENFE no te previst comprar material fins al 2010. I les 440 que s'estan retirant son d'altres punts d'espanya i les porten cap aqui.
Visiteu: http://www.youtube.es/rodaliesvicc3 - http://www.flickr.com/photos/ut440_132m
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial", Soci núm. 3
https://www.youtube.com/c/N152a
- solde13
- N5
- Posts: 96
- Joined: Friday 02/01/2009 12:39
- Facebook: http://www.facebook.com/fusquet
- Location: Montmeló
- Contact:
Re: Fa 2 anys
Encara hi es, amb la "decoració urbana" que renfe no evitacanalcole wrote: Fa gairebé dos anys que van ser retirades. Les catalanes en fa una mica més. El que és indignant és com tenen la 440 131 a SAC, segur que no té ni aire per aixecar els pantògrafs. I el pitjor de tot, està en una via sense catenària (desconec si segueix al mateix lloc), per tant ha de venir una màquina dièsel a remolcar-la. Qui ens ho havia de dir fa dos anys i mig que ens tocaria pujar a Puigcerdà amb seients de plàstic. I que ara tot el que circula per aquesta línia són 447. Abans encara tenia al·licient per sortir a la via, ara ja no, haig d'anar mínim a la R2 nord per caçar una mica de varietat.