Fins 18juny TMB concedeix permisos fotografics
- EUKibo
- N9
Fins 18juny TMB concedeix permisos fotografics
TMB ofereix permisos fotogràfics a les oficines d'atenció al client. Més informació a http://www.tmb.net
- Trenscat
- N10
Permisos fotogràfics? Tipus renfe/adif? En fi, preferiria que la foto fos lliure 100% la veritat... De tota manera jo tampoc sé trobar on diu això que ha dit l'EUKibo. Podries posar l'enllaç directe a la cosa si us plau?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- EUKibo
- N9
Les obres hauran de ser realitzades durant la setmana del 4 al 10 de juny de 2007. En el moment de formalitzar la inscripció, es lliurarà un full d’autorització a cada participant perquè pugui realitzar fotografies dins les instal·lacions de TMB. És indispensable disposar d’aquesta autorització en el moment de fer les instantànies.
Les obres podran ser en blanc i negre, o en color.
Quedaran fora de concurs aquelles obres que s”hagin realitzat mitjan?ant muntatges digitals o similars.
Està en un apartat de la secció metro de nit, és un dels concursos, festes i activitats que fan
Les obres podran ser en blanc i negre, o en color.
Quedaran fora de concurs aquelles obres que s”hagin realitzat mitjan?ant muntatges digitals o similars.
Està en un apartat de la secció metro de nit, és un dels concursos, festes i activitats que fan
- EUKibo
- N9
http://www.tmb.net/sites/metronit/ca_ES ... p#tematica
Ja... es nomes pel concurs...
El problema es... Si es necesita el permis per fer fotos pel concurs... Aixo es que teoricament a TMB no deixen fer fotos... Pero quina graaaan tonteria, si tothom es fa fotos al metro!
adhuc: o_O ja he passat dels 500 missatges i se m'ha passat de posar al numero 500 una noteta per autofelicitarme XD
Ja... es nomes pel concurs...
El problema es... Si es necesita el permis per fer fotos pel concurs... Aixo es que teoricament a TMB no deixen fer fotos... Pero quina graaaan tonteria, si tothom es fa fotos al metro!
adhuc: o_O ja he passat dels 500 missatges i se m'ha passat de posar al numero 500 una noteta per autofelicitarme XD
- Trenscat
- N10
Potser serà qüestió d'aprofitar i apuntar-se al concurs per poder fer un munt de fotos tranquils encara que sigui durant una setmaneta
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- EUKibo
- N9
Si Bernat, a tu t'anira de conya! jeje
A veure si li fas fotos a la nova L1 L5 Sagrera, la nova L3 Sants-Estació, L4 Joanic, L1 Glòries/Sant Andreu (andanes centrals).
:p La de cops que em mirava i remirava les fotos dels trens al trenscat.cat (que abans era .com, ara amb la inercia de cat cat XD ja no utilitzo l'altre) quan em va començar l'afició als trens, t'hauriem de fer un monument!
A veure si li fas fotos a la nova L1 L5 Sagrera, la nova L3 Sants-Estació, L4 Joanic, L1 Glòries/Sant Andreu (andanes centrals).
:p La de cops que em mirava i remirava les fotos dels trens al trenscat.cat (que abans era .com, ara amb la inercia de cat cat XD ja no utilitzo l'altre) quan em va començar l'afició als trens, t'hauriem de fer un monument!
-
- N10
-
- N10
Visca el centralisme. Algú de fora no pot participar en un concurs perquè està a més de 10 km del lloc...impressionant. Un 15/10 per TMBvictorcasta wrote:Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Badalona, Cornellà de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besòs i Montcada i Reixac.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Si, i algu que sigui d'Esplugues, que està més a prop que Cornellà o Badalona, de Barcelona, tampoc podrà participar!aarongilp wrote:Visca el centralisme. Algú de fora no pot participar en un concurs perquè està a més de 10 km del lloc...impressionant. Un 15/10 per TMBvictorcasta wrote:Barcelona, l'Hospitalet de Llobregat, Badalona, Cornellà de Llobregat, Santa Coloma de Gramenet, Sant Adrià del Besòs i Montcada i Reixac.
Jo crec que ho haurien de fer com a mínim per tota la zona 1, però bé, és una gran bajanada restringir d'aquesta manera la participació a un concurs pel fet de ser d'un lloc o d'un altre.
- wefer
- Administrador
Deu ser una bajanada, però és pràctica habitual de la majoria dels ens locals limitar l'accés als serveis que dónen només a la gent del seu poble.buertu wrote:és una gran bajanada restringir d'aquesta manera la participació a un concurs pel fet de ser d'un lloc o d'un altre.
Per extrapolació, també em sembla normal que FCMB restringeixi les seves promocions als habitants que serveix.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT