Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.
Aquest matí i eren només les 2 "unitats" acoplades
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.
Aquest matí i eren només les 2 "unitats" acoplades
El colmo de los colmos
Lo dels Civia a Montcada-Bifurcació és el colmo de los colmos per part de la vigilància a les instal·lacions d'ADIF...Em va fer molta ràbia veure els trens grafitejats. Teniu en compte que jo passo per allà un munt de vegades per setmana...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Guigui
- Administrador
Una cosa... Us heu fixat que encara és hora de que aparegui grafitejat i en servei el primer Talgo, Altaria, Euromed, AVE, TrenHotel i com es diguin tots els productes pijoestrella de Renfe?
M'hi he fixat perquè aquests darrers dos dies, anant i tornant de Girona, he vist com els tallers de St. Andreu Comtal estan curosament guardats per una tanca de filferro espinós.
M'hi he fixat perquè aquests darrers dos dies, anant i tornant de Girona, he vist com els tallers de St. Andreu Comtal estan curosament guardats per una tanca de filferro espinós.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- EUKibo
- N9
La questio es al reves, que no hi ha persona que no hagi vist mai un tren de rodalies o regional sense grafitejar.Jordilar wrote:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.
El que encara es hora que vegi grafitjat es un cotxe convencional.
Salut,
Els LD sembla que els guarden els trens en "cotxeres" una mica més competents i protegides i en cas de atemptat contra la seva imatge desseguida els netegen. Jo mai he vist un LD grafitejat, en canvi de Rodalies i Regionals jo crec que estan grafitejats més d'un 80% almenys a les linies 1 i 2 de rodalies que son les que frequento. Un mateix grafiti pots veure'l dies fent voltes per l'aglomeracio de Barcelona...
Last edited by EUKibo on Saturday 14/04/2007 13:39, edited 1 time in total.
- Guigui
- Administrador
Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.Jordilar wrote:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
No hi ha 252 de mercaderiesGuigui wrote:Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.Jordilar wrote:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Ho potser a Renfe ja li va be?Trenscat wrote:Segueixo instint en que no entenc com a Montcada Bifurcació, sabent que hi ha energúmens que els agrada embrutar trens no posen una tanca per intentar prevenir una mica aquestes barbàries...
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
-
- N10
Fent d'advocat del diable: Diria que segurament Renfe deu pensar, que macos els grafitis, es tot un art! I ni tant sols estiguin interesats en rentarlo.victorcasta wrote:No crec que li vagi gaire bé, perquè després ha de gastar-se una bona calerada en líquid antigraffiti i en personal que es dediqui a netejar-ho.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!