Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

aqui tinc una foto del 23 de març quan només hi havia 3 civies a Montcada-Bifurcació (la foto la vaig fer des del tren)

Image

Saluts
treneros
N5
N5

Post by treneros »

evarujo wrote:aqui tinc una foto del 23 de març quan només hi havia 3 civies a Montcada-Bifurcació (la foto la vaig fer des del tren)

Image

Saluts
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.
Aquest matí i eren només les 2 "unitats" acoplades
metring
Administrador

Post by metring »

Si tantes ganes tenen els "grafiteros" de pintar, jo proposo als Srs. de Renfe que els hi donin a ells les plantilles de la nova imatge corporativa, i que pintin els trens que queden amb aquesta, com a penalització. I de pas, s'estalvien una pasta >:(
treneros
N5
N5

Post by treneros »

evarujo wrote:aqui tinc una foto del 23 de març quan només hi havia 3 civies a Montcada-Bifurcació (la foto la vaig fer des del tren)

Image

Saluts
Ahir a la tarda a la platja de vies hi havien 5 unitats civia, dos acoplades 464+463, em sembla que amb els números 201 i 205 i una de (em sembla ) 465 amb la numeració 206... las 201 i 205 estan potinejades pels "grafitaires", la 206 es veia com si fos acabada de sortir de fàbrica.
Aquest matí i eren només les 2 "unitats" acoplades
252-071
N7
N7

Post by 252-071 »

es imposible un 465-206 serà el 464-206 y la civia de la foto de evarujo es el 204,que aquest va ser entregat el març.

Salutacions
JaMiRo!
N10
N10

El colmo de los colmos

Post by JaMiRo! »

Lo dels Civia a Montcada-Bifurcació és el colmo de los colmos per part de la vigilància a les instal·lacions d'ADIF...Em va fer molta ràbia veure els trens grafitejats. Teniu en compte que jo passo per allà un munt de vegades per setmana... >:(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Una cosa... Us heu fixat que encara és hora de que aparegui grafitejat i en servei el primer Talgo, Altaria, Euromed, AVE, TrenHotel i com es diguin tots els productes pijoestrella de Renfe?

M'hi he fixat perquè aquests darrers dos dies, anant i tornant de Girona, he vist com els tallers de St. Andreu Comtal estan curosament guardats per una tanca de filferro espinós.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
evarujo
N6
N6

Post by evarujo »

ahir a la nit (20:30) ja tans sols restaven 3 civies a Bifurcació, suposo q s'han endut els civies "sans" per si de cas... ahir estava bastant buida la platja de vies...
Jordilar

Post by Jordilar »

Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.

El que encara es hora que vegi grafitjat es un cotxe convencional.

Salut,
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Jordilar wrote:Jo si que he vist grafitejat una 252 i un Euromed.

El que encara es hora que vegi grafitjat es un cotxe convencional.
Salut,
La questio es al reves, que no hi ha persona que no hagi vist mai un tren de rodalies o regional sense grafitejar.

Els LD sembla que els guarden els trens en "cotxeres" una mica més competents i protegides i en cas de atemptat contra la seva imatge desseguida els netegen. Jo mai he vist un LD grafitejat, en canvi de Rodalies i Regionals jo crec que estan grafitejats més d'un 80% almenys a les linies 1 i 2 de rodalies que son les que frequento. Un mateix grafiti pots veure'l dies fent voltes per l'aglomeracio de Barcelona...
Last edited by EUKibo on Saturday 14/04/2007 13:39, edited 1 time in total.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
aarongilp
N10
N10

Post by aarongilp »

Guigui wrote:
Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.
No hi ha 252 de mercaderies :?
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Pere
N9
N9

Post by Pere »

Jo he vist el Talgo Mare Nostrum grafitejat de dalt a baiix. (locomotora i cotxes)
trainman
N9
N9

Post by trainman »

A ver si alguno de estos nuevos Civia va por fin a la C4
594-001-0
N6
N6

Post by 594-001-0 »

Guigui wrote:
¿No será una 250 o una 269?
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Trenscat wrote:Segueixo instint en que no entenc com a Montcada Bifurcació, sabent que hi ha energúmens que els agrada embrutar trens no posen una tanca per intentar prevenir una mica aquestes barbàries... :roll:
Ho potser a Renfe ja li va be?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

No crec que li vagi gaire bé, perquè després ha de gastar-se una bona calerada en líquid antigraffiti i en personal que es dediqui a netejar-ho.
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Per cert, ahir vaig veure a La Vanguardia i a El Periódico, un anunci de Renfe en tota la pàgina i a tot color, en el que s'anuncia la presentació d'ofertes per a l'adjudicació d'un nou lot de 60 trens Civia IV.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

victorcasta wrote:No crec que li vagi gaire bé, perquè després ha de gastar-se una bona calerada en líquid antigraffiti i en personal que es dediqui a netejar-ho.
Fent d'advocat del diable: Diria que segurament Renfe deu pensar, que macos els grafitis, es tot un art! I ni tant sols estiguin interesats en rentarlo.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Pere wrote:Jo he vist el Talgo Mare Nostrum grafitejat de dalt a baiix. (locomotora i cotxes)
Jo també l'he vist, però crec que en aquest cas el problema està a Montpeller (o els grafitistes d'aquí fan classes de francès :x)
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”