Notícies línia de La Pobla de Segur
La situación financiera del Consorci Urbanístic de la Pobla-Renfe se ha saneado
En 1993 el Ayuntamiento de la Pobla de Segur y la Renfe constituían el Consorci Urbanístic de la Pobla con el objetivo principal de convertirse en un factor de promoción económica y turística de la zona. Se trataba de reordenar el sector ferroviario de la estación de la Pobla remodelando las instalaciones ferroviarias y creando un área vacacional. Las aportaciones que hicieron estaban valoradas en 531.348 euros por parte del Ayuntamiento y 951.411 por parte de Renfe. Al no hacerse ninguna de las aportaciones con dinero, el Consorci sufrió enseguida graves problemas económicos que no se sanearon hasta el 2005 con la venta de parcelas y nuevas construcciones.
En el 2002 se llegó a la situación más complicada; el Consorci debía casi ocho millones de euros. Se construían las primeras promociones de viviendas y se financiaban a través de préstamos hipotecarios.
El 2005 representa un punto de inflexión al Consorci, momento en el que presenta una situación patrimonial saneada, aspecto que no se había planteado desde la creación del Consorci. Se vendieron parte de las parcelas y construcciones iniciadas en años anteriores por un importe de seis millones de euros. Este hecho permitió levantar embargos sobre fincas, cancelar deudas bancarias y con proveedores, y salir de la situación de fallida financiera.
Renfe, en el 2002, ante la grave situación del Consorci, pidió la disolución y liquidación del ente. Pero el tribunal Superior de Justicia de Catalunya desestimó el recurso en octubre del 2006.
Referente a las últimas cuentas del 2006 cabe señalar que prácticamente no hay deudas a terceros. Solamente a entidades bancarias por un importe de 650.622 euros.
A partir de ahora, el Consorci entrará en un proceso de disolución ordenado, en el que ninguno de los socios tendrá que aportar cantidad alguna. Los socios del Consorci acordarán el reparto de los activos materiales existentes que consisten en varios terrenos y construcciones.
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La Mañana.
En 1993 el Ayuntamiento de la Pobla de Segur y la Renfe constituían el Consorci Urbanístic de la Pobla con el objetivo principal de convertirse en un factor de promoción económica y turística de la zona. Se trataba de reordenar el sector ferroviario de la estación de la Pobla remodelando las instalaciones ferroviarias y creando un área vacacional. Las aportaciones que hicieron estaban valoradas en 531.348 euros por parte del Ayuntamiento y 951.411 por parte de Renfe. Al no hacerse ninguna de las aportaciones con dinero, el Consorci sufrió enseguida graves problemas económicos que no se sanearon hasta el 2005 con la venta de parcelas y nuevas construcciones.
En el 2002 se llegó a la situación más complicada; el Consorci debía casi ocho millones de euros. Se construían las primeras promociones de viviendas y se financiaban a través de préstamos hipotecarios.
El 2005 representa un punto de inflexión al Consorci, momento en el que presenta una situación patrimonial saneada, aspecto que no se había planteado desde la creación del Consorci. Se vendieron parte de las parcelas y construcciones iniciadas en años anteriores por un importe de seis millones de euros. Este hecho permitió levantar embargos sobre fincas, cancelar deudas bancarias y con proveedores, y salir de la situación de fallida financiera.
Renfe, en el 2002, ante la grave situación del Consorci, pidió la disolución y liquidación del ente. Pero el tribunal Superior de Justicia de Catalunya desestimó el recurso en octubre del 2006.
Referente a las últimas cuentas del 2006 cabe señalar que prácticamente no hay deudas a terceros. Solamente a entidades bancarias por un importe de 650.622 euros.
A partir de ahora, el Consorci entrará en un proceso de disolución ordenado, en el que ninguno de los socios tendrá que aportar cantidad alguna. Los socios del Consorci acordarán el reparto de los activos materiales existentes que consisten en varios terrenos y construcciones.
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La Mañana.
Doncs quina ironia per part de FGC: Explota una línea de tren amb autobusos perque de manera temporal no disposa de trens per explotar la seva línia de tren.
Donat que Renfe no va gaire sobrada de material diesel per cedir mès unitats a FGC i tal com queda palès, aquesta última nos disposa, en certs moments, de material suficient per prestar el servei, no seria hora per part de Ferrocarrils de plantejar-se la possibilitat d’adquirir nou material? (Posem algun tipus de Tamagotxi “mès” lleuger, o quelcom amb mès capacitat per evitar saturacions com ara un Siemens Desiro?)
…això que he dit o bè modifiquem les 3000 per circular per ample ibèric…
Salutacions
Donat que Renfe no va gaire sobrada de material diesel per cedir mès unitats a FGC i tal com queda palès, aquesta última nos disposa, en certs moments, de material suficient per prestar el servei, no seria hora per part de Ferrocarrils de plantejar-se la possibilitat d’adquirir nou material? (Posem algun tipus de Tamagotxi “mès” lleuger, o quelcom amb mès capacitat per evitar saturacions com ara un Siemens Desiro?)
…això que he dit o bè modifiquem les 3000 per circular per ample ibèric…
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.
Doncs... mentre no s'aclareixin, aquests trens ja els tenen. Per això dic que els comprin. Al cap de vall, el problema no és que els trens siguin de la RENFE, sinó la RENFE.
I per cert... avui he vist el camell que deieu a Sant Andreu. La veritat és que fotia una mica de pena veure que un dels vagons estava bestialment grafitejat. Pot ser que se l'hagin endut a Barcelona per netejar-lo?
I per cert... avui he vist el camell que deieu a Sant Andreu. La veritat és que fotia una mica de pena veure que un dels vagons estava bestialment grafitejat. Pot ser que se l'hagin endut a Barcelona per netejar-lo?
Com deia algú en aquest fil o en l'altre obert expressament, és aquí per tornejar-li els eixos. Com si a Lleida no tinguessin mangueres, sabó i raspalls/vaietes/com es digui per netejar-lo!Jordi Freixas wrote:Doncs... mentre no s'aclareixin, aquests trens ja els tenen. Per això dic que els comprin. Al cap de vall, el problema no és que els trens siguin de la RENFE, sinó la RENFE.
I per cert... avui he vist el camell que deieu a Sant Andreu. La veritat és que fotia una mica de pena veure que un dels vagons estava bestialment grafitejat. Pot ser que se l'hagin endut a Barcelona per netejar-lo?
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Aquest traspàs d'Estat espanyol a l'Estat de la Generalitat ha sigut un gran encert . També cal dir que seria bo que els funiculars de Montjuïc i el del Tibidabo pasés en mans de FGC. D'aquesta manera tots els funiculars, cremelleres i tot transport que no siguin ni metro, bus i tram del nostre País seran de FGC. El metro per TMB i FGC, Rodalies i Regionals-Nacionals catalans per FGC i RENFE. Ara cal que "FGC" arribi a Tarragona i Girona també. Per quan allargarán la línia Pobla de Segur fins a França?
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
[Mode Torracollons ON]Nomès li toca arribar a Tarragona. A Girona ja fa uns quants anys que hi va arribar, en concret a Ribes de Freser (Cremallera de Nuria) [Mode Torracollons OFF]sortrens wrote: Ara cal que "FGC" arribi a Tarragona i Gironatambé. Per quan allargarán la línia Pobla de Segur fins a França?
Demano disculpes per l’activació del protocol Torracollons.
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
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- Guigui
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Per aquest estudi no et preocupis, que mentre en termes ferroviaris es passen el dia discutint què era abans, si l'ou o la gallina, el 4t cinturó se'l treuen del barret en un tres i no res i passa que t'he vist!jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant, de fet s'esta fent un estudi sobre quina linia (pobla o puigcerda) seria mes factible d'allarga fins a andorra (no frança).
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.