Si no pot ser una 252, deuria ser una 250. S'hi assemblen? (És que no vaig molt fort en sèries... )594-001-0 wrote:¿No será una 250 o una 269?Guigui wrote:Però has vist mai un Euromed grafitejat en servei? I de 252, n'hi ha una grafitejada de pronòstic a Granollers-Centre (almenys hi era ahir i abans d'ahir), però és de mercaderies.
Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
- Guigui
- Administrador
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per cert, aquesta tarda hem pogut comprovar que hi ha un exedent de civies al nucli de barcelona, doncs a mataró n'hi havia un nombre incontable i a més n'hi havia un a Arenys de Mar perque suposadament no cavia a Mataró.
Lúnica solució que se'm aquest per aquest gran nombre de civies sense us és que no hi ha un nombre suficient de maquinistes formats per poder dur-los
Salut,
Lúnica solució que se'm aquest per aquest gran nombre de civies sense us és que no hi ha un nombre suficient de maquinistes formats per poder dur-los
Salut,
- EUKibo
- N9
Amb tota seguretat, i també el problema que tenen es que no tenen on ficarlos! Les vies de l'ADIF estan totalment al limit de capacitat.Jordilar wrote:Per cert, aquesta tarda hem pogut comprovar que hi ha un exedent de civies al nucli de barcelona, doncs a mataró n'hi havia un nombre incontable i a més n'hi havia un a Arenys de Mar perque suposadament no cavia a Mataró.
Salut,
El que haurien de fer es exterminar ja totalment les composicions simples i ferles TOTES en doble, l'ultim cop que vaig agafar el tren a Badalona el tren anava en composició simple i en hora punta...
Renfe fa les coses molt lentes, té poca capacitat de reacció i desició, tenen trens nous i els dexien sense utilitar... Si es que falten maquinistes o no caben a les vies sempre podrien treure'n 440 i posar Civia per fer serveis de Rodalies.
...
Avui hi havia tres unitats Civia a Montcada-Bifurcació. Una estava en un estat lamentable (és a dir, continuava amb graffitis)...
No sé com Renfe Operadora permet que els seus nous trens estiguin en aquestes condicions.
No sé com Renfe Operadora permet que els seus nous trens estiguin en aquestes condicions.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Santfeliuenc
- N10
Civia por SF
Hola,
Pues ahora últimamente no sé si es que han aumentado unidades pero por Sant Feliu están pasando al menos por las tardes una cantidad de Civias muy interesante, no sé si es que van sólo de Molins a Mataró y les da tiempo a volver rápidamente pero es la leche la de Civias que están pasando y además en composición doble.
Saludos,
Sergio
Pues ahora últimamente no sé si es que han aumentado unidades pero por Sant Feliu están pasando al menos por las tardes una cantidad de Civias muy interesante, no sé si es que van sólo de Molins a Mataró y les da tiempo a volver rápidamente pero es la leche la de Civias que están pasando y además en composición doble.
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Lamenteibol
Hola!
Continuen diverses unitats Civia a Montcada-Bifurcació, en un estat que ja comença a ser lamentable.
Dimecres li vaig preguntar a un interventor (últimament veig molts interventors a Rodalies Renfe ) i em va dir que allò era "política d'empresa, ja els passaran pel túnel de rentat i quedaran com nous".
Salut!
Continuen diverses unitats Civia a Montcada-Bifurcació, en un estat que ja comença a ser lamentable.
Dimecres li vaig preguntar a un interventor (últimament veig molts interventors a Rodalies Renfe ) i em va dir que allò era "política d'empresa, ja els passaran pel túnel de rentat i quedaran com nous".
Salut!
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Avistats el 464.204 sol amb un Molins de Rei cap a les 18.15 a Sants i la doble 463+464.205 amb un Mataró a les 18.10...al 464.204 li falten les plaquetes exteriors de Alstom i tots els Alstom que he vist i sentit avui sonen molt diferent als de CAF
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...