Els 1000 del metro encara viuen!!!
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Els 1000 del metro encara viuen!!!
Així es.
Avui dia 16 d'abril , a les 17:48 entre Verdaguer i Sagrada Familia, m'he creuat amb una composició de 5 cotxes de la serie 1000, d'aquesta composició, el remolc y la unitat de cua portaven la pintra blava.
La composició portava els llums, o be a la meitat o be apagats y els focus blancs encesos en cua.
Suposo que aniría a Can boixeres procedent de Vilapicina.
Encara corre un ''tren fantasma'' per la L5.
Avui dia 16 d'abril , a les 17:48 entre Verdaguer i Sagrada Familia, m'he creuat amb una composició de 5 cotxes de la serie 1000, d'aquesta composició, el remolc y la unitat de cua portaven la pintra blava.
La composició portava els llums, o be a la meitat o be apagats y els focus blancs encesos en cua.
Suposo que aniría a Can boixeres procedent de Vilapicina.
Encara corre un ''tren fantasma'' per la L5.
- Trenscat
- N10
Ostres sigfrid et deus haver quedat flipant no? Creuar-se amb una cosa diferent d'un 5000 ara ja és tota una proesa a la L5!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Serie-1000-metro
- N7
"I si passa un"
Mira que jo sempre que baixo a la L5 penso "i si passa un"...faristol wrote:Ostres!!! deu ser extrany sentir el soroll d'un 1000 apropant-se quant ja saps que no circulen, deu ser com veure un fantasma.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: "I si passa un"
Ja som dos.JaMiRo! wrote:Mira que jo sempre que baixo a la L5 penso "i si passa un"...faristol wrote:Ostres!!! deu ser extrany sentir el soroll d'un 1000 apropant-se quant ja saps que no circulen, deu ser com veure un fantasma.
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Dons si que em vaig quedar flipant.
Estava tranquil a una finestra del cotxe de cua del 5000 observant el tunel i de sobte: brrrrrrrrGRRRRRRRGRRRRRrrrrrrrr .
Em vaig quedar una mica alucinat.
Pot ser era l'ultima vegada que la composició corria orgullosa per la linea L5.
Que freda i que poca vida te la L5 desde que nomes circulen aquells ordinadors amb bogies....
Salutations.
Estava tranquil a una finestra del cotxe de cua del 5000 observant el tunel i de sobte: brrrrrrrrGRRRRRRRGRRRRRrrrrrrrr .
Em vaig quedar una mica alucinat.
Pot ser era l'ultima vegada que la composició corria orgullosa per la linea L5.
Que freda i que poca vida te la L5 desde que nomes circulen aquells ordinadors amb bogies....
Salutations.
Re: "I si passa un"
Jo penso "i si passa un.. pintat com als 70s i ple de gent vestida com en els anys 70s?"JaMiRo! wrote:Mira que jo sempre que baixo a la L5 penso "i si passa un"...faristol wrote:Ostres!!! deu ser extrany sentir el soroll d'un 1000 apropant-se quant ja saps que no circulen, deu ser com veure un fantasma.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Doncs "que no nos pase ná", ja podeu anar gaudint de la L4 durant aquests mesos, ja... que després fer la zona de la bifurcació i el pont entre Passeig de Gràcia i Urquinaona ja no serà el mateix, i mirar-se Correus tampoc (bé, en això potser sortirem guanyant)sigfrid440s wrote:Que freda i que poca vida te la L5 desde que nomes circulen aquells ordinadors amb bogies....
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan