Connexió cremallera Ribes - Nuria fins al Tren Groc (????)
Connexió cremallera Ribes - Nuria fins al Tren Groc (????)
Algú en sap alguna cosa?
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
M'he permès la llicència de canviar connecció per connexió... És que feia una mica de mal als ulls
Respecte al tema en sí potser antigament hi havia hagut alguna idea de fer-ho però avui dia dubto moltíssim que mai s'arribi a dur a terme. Per què ben mirat, què en treuríem? Fer una obra caríssima de dubtosa utilitat pública, a no ser que sigui merament turística que la veritat és que tampoc crec que fos tan rendible com per justificar-la.
Respecte al tema en sí potser antigament hi havia hagut alguna idea de fer-ho però avui dia dubto moltíssim que mai s'arribi a dur a terme. Per què ben mirat, què en treuríem? Fer una obra caríssima de dubtosa utilitat pública, a no ser que sigui merament turística que la veritat és que tampoc crec que fos tan rendible com per justificar-la.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Si el cremallera arribés al tren groc, llavors el cremallera no seria d'FGC, llavors seria de FEVE-SNCF i llavors aniria de groc...NONONO...
Veuríem llavors trens rotulats en perfecte bilingüe català-francès a la CataNord, encara que una de les dues llengües no fes falta realment...
Llavors tampoc tindrien sentit les TRANSTADLER a peu que ens fotem en Romi65, en Marcel i jo mateix amb caracter anual, esperant que algun cagarruixes del fòrum s'hi atreveixi, algun dia, també.
Aquest any toca la Núria-Toès. Qui s'apunta? Quan desaparegui la gran capa de neu al voltant del 2800m ja s'hi podrà anar. No queda tant.
Veuríem llavors trens rotulats en perfecte bilingüe català-francès a la CataNord, encara que una de les dues llengües no fes falta realment...
Llavors tampoc tindrien sentit les TRANSTADLER a peu que ens fotem en Romi65, en Marcel i jo mateix amb caracter anual, esperant que algun cagarruixes del fòrum s'hi atreveixi, algun dia, també.
Aquest any toca la Núria-Toès. Qui s'apunta? Quan desaparegui la gran capa de neu al voltant del 2800m ja s'hi podrà anar. No queda tant.
marcel wrote:Aixo va ser una brillant idea que va tenir algun iluminat sobre la decada dels seixanta, quan l'arribada del turisme extranger va donar un cop de mà a les finances de FMGP i de rebot a les possibles millores de l'empresa.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
De fet, el debat a on s'estava comentant aquest tema, venia a compte de que el tram Irun - Hendaya de la línia d'Euskotren, i després d'anys de pertànyer únicament aquest tros de la linia a FEVE, pertany actualment a Euskotren.liniadelRipollés wrote:Si el cremallera arribés al tren groc, llavors el cremallera no seria d'FGC, llavors seria de FEVE-SNCF i llavors aniria de groc...NONONO...
No veig perquè no es pot gestionar aquest hipotètic tram entre IferCat i RFF.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Perquè un escamot sediciós de sometents i miquelets podria permetre una nova invasió de tropes napoleòniques.Jordi Freixas wrote:No veig perquè no es pot gestionar aquest hipotètic tram entre IferCat i RFF.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
Home, però dic jo que la invasió també es podria fer a partir dels aeroports de Reus i Girona, no?Guigui wrote:Perquè un escamot sediciós de sometents i miquelets podria permetre una nova invasió de tropes napoleòniques.Jordi Freixas wrote:No veig perquè no es pot gestionar aquest hipotètic tram entre IferCat i RFF.
Article 150.2:entfe001 wrote:No.Jordi Freixas wrote:Bé, en qualsevol cas podria pertànyer perfectament a Euskotren, o en el cas que ens ocupa el fil, a IferCat i sent en qualsevol cas plenament constitucional.
El Estado podrá transferir o delegar en las Comunidades Autónomas, mediante ley orgánica, facultades correspondientes a materia de titularidad estatal que por su propia naturaleza sean susceptibles de transferencia o delegación. La ley preverá en cada caso la correspondiente transferencia de medios financieros, así como las formas de control que se reserve el Estado.
O sigui.... Sí.
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
No. Les línies internacionals es regeixen per convenis específics signats per els països que intervenen, i aquests s'han de complir. Euskotren arriba fins a Hendaia però el traçat, crec recordar, és de l'Estat i no de la Comunitat Autònoma Basca.Jordi Freixas wrote:Article 150.2:entfe001 wrote:No.Jordi Freixas wrote:Bé, en qualsevol cas podria pertànyer perfectament a Euskotren, o en el cas que ens ocupa el fil, a IferCat i sent en qualsevol cas plenament constitucional.
El Estado podrá transferir o delegar en las Comunidades Autónomas, mediante ley orgánica, facultades correspondientes a materia de titularidad estatal que por su propia naturaleza sean susceptibles de transferencia o delegación. La ley preverá en cada caso la correspondiente transferencia de medios financieros, así como las formas de control que se reserve el Estado.
O sigui.... Sí.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
El tram Irun-Hendaia és de FEVe i l'explota ET.
Jordi Freixas wrote:De fet, el debat a on s'estava comentant aquest tema, venia a compte de que el tram Irun - Hendaya de la línia d'Euskotren, i després d'anys de pertànyer únicament aquest tros de la linia a FEVE, pertany actualment a Euskotren.liniadelRipollés wrote:Si el cremallera arribés al tren groc, llavors el cremallera no seria d'FGC, llavors seria de FEVE-SNCF i llavors aniria de groc...NONONO...
No veig perquè no es pot gestionar aquest hipotètic tram entre IferCat i RFF.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Els ports de Barcelona i Tarragona fan serveis internacionals i estan traspassats a la Generalitat. Els aeroports de Sabadell, Girona i Reus, també han de ser traspassats a la Generalitat, i com a mínim el de Girona, fa serveis internacionals.fantito wrote:Continua llegint fins que trobis allò de que els serveis internacionals no podran ser traspassats a les conmunitats autònomes i aleshores en ho poses també, si et plau.
O sigui que, no hi ha discusió possible. Ah sí, bé... els ports de Barcelona i Tarragona van ser traspassats a la Generalitat a través de l'esmentat article 150.2
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Jordi Freixas, em sembla que t'estàs confonent. Una cosa és la infrastructura i l'altra són els vehicles que hi circulen. En el cas de les pistes dels aeroports de Girona, Reus i Sabadell les infrastructures es troben íntegrament en territori català, independentment que des d'ells surtin avions cap a fora.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Oh collons!! I la infraestructura també!! Encara que la via connecti amb l'estat francès, fins al moment d'arribar a la frontera pertany a l'estat espanyol, en conseqüència, a la comunitat autònoma de Catalunya. O... és que potser la via de la SNCF que arriba a Portbou és de RFF?
A més, a la teva web hi ha una foto que vas fer entre Puigcerdà i La Tor de Querol, a on es veu clarament el canvi.
A més, a la teva web hi ha una foto que vas fer entre Puigcerdà i La Tor de Querol, a on es veu clarament el canvi.