Notícies línia de La Pobla de Segur

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

entfe001 wrote:
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

Guigui wrote:
entfe001 wrote:
jordidr wrote:Ramon, l'allargament a frança de la linia de la pobla es algo que s'estudiant
Si l'estudien com la reobertura del Canfranc - Oloron ho tenim clar :roll:
Tren a Andorra, Línia de la Pobla a França, ETF, Corredor Mediterrani en ample UIC, línia orbital, etc. = estudis
Túnel de Bracons, 4t cinturó, desdoblament Eix Transversal, etc. = construcció

Encara us queden dubtes?
La Línia Orbital ara mateix es troba en "stand by" almenys pel què fa a l'estudi del tram Sabadell-Granollers...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

L'ETF i la línia orbital serien en ample ibèric suposo, no?
User avatar
Trenscat
N10
N10
Posts: 2742
Joined: Friday 22/04/2005 1:19
Location: Terrassa-Estació del Nord
Contact:

Post by Trenscat »

La Línia Orbital serà d'ample ibèric, efectivament. L'ETF no ho sé, però diria que estava previst en ample UIC.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Jordi Freixas wrote:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

entfe001 wrote:
Jordi Freixas wrote:I se sap quina operadora s'en farà càrrec?
Montilla Pelotazos Electorales S.A.
:) :riure :) :riure :)
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Oooooh... quina pena. Jo em pensava que s'en faria càrrec la mítica CTFM (Cargol Treu Banya Ferrocarrils de la Montanya S. L.) :roll:
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
awe
N7
N7
Posts: 500
Joined: Saturday 14/05/2005 13:49
Location: Tossa de Mar / Móra la Nova

Post by awe »

Guigui wrote:Sigui qui sigui, crearan una UTE anomenada "Tres per cent".
A veure si piques bé al teclat. Trens per cert. :P
jordidr
N7
N7
Posts: 614
Joined: Wednesday 10/01/2007 10:55

Post by jordidr »

va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

jordidr wrote:va no digueu tonteries :P, a mes akest fil es per la pobla no pel transversal
Doncs parlant de La Pobla... si es construís l'Eix Transversal Ferroviari en ample europeu... potser podria ser una excusa per començar a pensar en fer-hi passar a aquest ample la línia de La Pobla,
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

fantito wrote:I quedar-nos sense el marevellós tren turístic fins la Pobla?
Doncs posem via de doble ample i assumpte solucionat (clar, que ara tocaria canviar totes les travesses i canvis d’agulles)…
:D
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)

*De fet... no sabia jo que a algunes linies angleses s'utilitzava via de doble ample (és així, no?)
User avatar
entfe001
N10
N10
Posts: 3589
Joined: Monday 02/05/2005 13:43

Post by entfe001 »

Jordi Freixas wrote:Doncs seria un bon sistema això de la via de doble ample*. No es podrien reutilitzar els mateixos rails, o significaria massa merder? (que consti que no en tinc ni ops! idea de manipular ciment, com deu haver quedat demostrat xD)
Segre (2.10.2005) wrote:El Govern català endega aquest dilluns una nova fase dins la remodelació de la línia fèrria de La Pobla de Segur. Es tracta de la col.locació de les vies de formigó entre aquesta localitat pallaressa i Balaguer. Els treballs, que s'allargaran uns sis mesos, compten amb un pressupost de 17 milions d'euros.
Tinc una estranya sensació de déjà-vu :)
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Doncs a mi, en Vu em va dejar xD (tinc una xispa... :roll: )

Bé... donaré per entès que la idea de mutil·lar els rails actuals no és massa bona.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Ai! Perdó... em volia referir a les travesses. A vegades se m'en va...
User avatar
neroon
N6
N6
Posts: 315
Joined: Thursday 19/01/2006 21:24
Location: A la muntanyaaaaaaaa!!!!

Post by neroon »

Haguès estat una tasca molt senzilla si amb la renovació s’hi haguèssin montat travesses polivalents de doble ample (en tot cas com a molt, nomès haguès calgut modificar desviaments, que tot sigui dit, no són gaire abundants). Però malauradament, la renovació es va dur a terme amb travesses monoblock d’ample ibèric hipotecant, d’aquesta manera, una futurible migració a ample UIC.

Salutacions.

P.D.: Un altre tema seria fer servir material motor d’ample variable (com ara els TRD 594 amb bogies CAF de doble ample), reubicant i fent servir el bescanviador d’ample de Lleida…
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
User avatar
Sky
N9
N9
Posts: 1915
Joined: Monday 02/05/2005 15:00
Location: Lleida

Post by Sky »

En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Sky wrote:En aquesta notícia es parla de la incorporació de la línia de la Pobla al sistema tarifari integrat del Segrià:

http://www.transport.cat/viewtopic.php?p=70740#70740

De tota manera només tres parades (Lleida, Almacelles i Vilanova de la Barca) quedarien dins d'aquest àmbit. :?
Almacelles a la línia de la Pobla?
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”