Nova guia bus bcn

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
trainman
N9
N9

Post by trainman »

En Cerdanyola no la vendían con La Vanguardia :'( :'( :'(
Ramon
N5
N5

Post by Ramon »

I a partir d'avui ja està disponible a qualsevol dels centres d'atenció al client. A veure si dura aquesta edició!

Imatge de la campanya publicitària:

Image

Per cert, encara no s'ha adavantat una hora el rellotge del fòrum, perquè en realitat estic escrivint el missatge a les 00:00... :)
oscar440
N8
N8
Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)

Post by oscar440 »

Jo ja la tinc. La he recollida aquest matí a Atenció al Client de Pl. Universitat, i és gratuita... :victoria
Té gairebé 300 pàgines, i a primera vista sembla estar molt bé.

Salutacions.
vr
N6
N6

Post by vr »

Està molt bé i es una joia per l'aficionat, però hi manquen línies. Com a l'edició anterior, a la guia no hi surten les línies L16 (Rosanbus, Pubilla Casas-Zona France) i L97 (Mohn, Mª Cristina-Castelledefels); no he mirat si al mapa despegable hi surtien.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Avui l'he agafada a Diagonal i la veritat és que m'agrada molt el disseny que han fet servir, realment és molt entenedor.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Encara lis falta millorar alguna cosa en aquesta nova Guía: Posar les correspondències de cada una de les línies. Si obriu per la plana XX on hi surt la línia que escolliu, on hi posa el termòmetre de la línia i surt enumerada, etc però en les parades on en teoria hi han varies línies no indica la corresponent correspondència o enllaç. :'(
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

vr wrote:Està molt bé i es una joia per l'aficionat, però hi manquen línies. Com a l'edició anterior, a la guia no hi surten les línies L16 (Rosanbus, Pubilla Casas-Zona France) i L97 (Mohn, Mª Cristina-Castelledefels); no he mirat si al mapa despegable hi surtien.
Miran la guía i sé perfectament que això que diré es sortir-me de tema. però... Si us hi fixeu en les línies "L" de la zona llobregat: Els números no estan correlatius: "L12" fins "L16" i d'aquí es passa de cop a la "L70" i d'aquí fins la "L97" deixant-se molts números per completar. Quina raó històrica té aquest fet? O és que possen els números de les línies com lis dóna la gana :?:
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Posen les línies d'altres operadors que tenen origen o final a Barcelona.
alexbn
N6
N6

Post by alexbn »

sortrens wrote:Si us hi fixeu en les línies "L" de la zona llobregat: Els números no estan correlatius: "L12" fins "L16" i d'aquí es passa de cop a la "L70" i d'aquí fins la "L97" deixant-se molts números per completar.
Existen el L46 y el L52 de Oliveras, que no hacen recorrido urbano en Barcelona. Además, del L50 al L69 son buses con licencia de la DGPT (los de "Transports Públics de Catalunya"). Los hacen Soler i Sauret y Autos Castellbisbal y tampoco dan servicio urbano en Barcelona.
vr
N6
N6

Post by vr »

victorcasta wrote:Posen les línies d'altres operadors que tenen origen o final a Barcelona.
Però L16 i L97 tenen origen/final a Barcelona. Sembla que no vulguin gastar calers per refer el mapa.
foronda 141
N8
N8

Post by foronda 141 »

Hola:

Jo crec que el problema que te aquesta guía es que la edita TMB i no la ATM.

Las linias de TMB estan molt ben documentadas, en canvi la d'altres operadors hi falta informació i algunas línies, per lo que proposo que per sucesivas ocasions las faci aquesta organització.

I posats a gastar diners, m'agradaría que fos una llibreta de anelles en lloc de un llibre, i d'aquesta manera es podrían anar afagint las lineas novas, i sustituin las páginas de las existents per canvis de recorregut, horaris, etc., lo que permetería que estigues permanet actualitzada.

Si be en la primera edició el cost sería major, amb el pas del temps sería molt mes barato al tenir que canviar o afagir unicament la página de la línia nova o modificada.

Salutacions.
Ismael_BCN
N5
N5

Re: Nova guia bus bcn

Post by Ismael_BCN »

Es una molt bona idea la que proposes ya que yo tinc aquesta guia i del 2007 a la actualita se ha quedat desfasada en lineas, frequencies i els planols dels altres operadors casi no surten i deureinde fer una amb totes les lineas de la ATM, que fos un llibre gruixut pero que estigues ben complet, ja veurem el que faran.

Salutacions Ismael
PoLeTe124
N7
N7
Facebook: pol.bielsa

Re: Nova guia bus bcn

Post by PoLeTe124 »

Jo, tinc una del Novembre del 2004, on ni surt la 26 ni altres línies, com del Bus del Barri.. :martell1 Avuí aniré a Diagonal a agafar-la, haveu-re si està actualitzada.. :o
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”