Veig que no entens res. Com crec que comprendràs, la Constitució Espanyola no té cap efecte entre la frontera hispanofrancesa i La Tor de Querol. Com tampoc tenen efecte les lleis franceses entre la frontera i Puigcerdà. Per garantir intercomunicació a ambdues bandes de la frontera i degut a que cap de les dues legislacions pot ser aplicada preferentment sobre l'altra, es van signar en el seu dia, uns convenis que estableixen com seran les possibles circulacions pel tram objecte del conveni (potser el tram del conveni és Puigcerdà - La Tour o potser és des de Ripoll, ho desconec, però podria ser). I si els convenis diuen, com bé diuen, que el titular ha de ser l'Estat, doncs serà així i punt. I si vols canviar-ho de titularitat, hauràs de fer seure al ministre de torn francès.Jordi Freixas wrote:Oh collons!! I la infraestructura també!! Encara que la via connecti amb l'estat francès, fins al moment d'arribar a la frontera pertany a l'estat espanyol, en conseqüència, a la comunitat autònoma de Catalunya. O... és que potser la via de la SNCF que arriba a Portbou és de RFF?
A més, a la teva web hi ha una foto que vas fer entre Puigcerdà i La Tor de Querol, a on es veu clarament el canvi.
Els exemples que poses dels aeroports no són vàlids, doncs les pistes estan íntegrament en territori espanyol, i per tant no hi han convenis internacionals per a l'ús de les infraestructures.
I tant de Dret que presumeixes saber, hauries de saber que un tractat internacional prevaleix sobre les legislacions espanyola i francesa.