Anunci de televisio antic molt curios

Simuladors de transport i conducció, col·leccionisme, modelisme, sèries de bitllets, jocs, etc.
Simuladores de transporte y conducción, coleccionismo, modelismo, series de billetes, juegos, etc.
juanka440
N2
N2

Anunci de televisio antic molt curios

Post by juanka440 »

Hola bona nit!

Avui,mirant la pagina you tube he vist aquet meravellos video:

http://www.youtube.com/watch?v=VZ5NOS24qu0

Fixeuvos en la estacio de metro.Crec que es un tren de la serie 300 de la linia 3 i la estacio es la de Cataluña.Algun m`ho pot confirmar?

Salutacions!
Guigui
Administrador

Re: Anunci de televisio antic molt curios

Post by Guigui »

juanka440 wrote:Fixeuvos en la estacio de metro.Crec que es un tren de la serie 300 de la linia 3 i la estacio es la de Cataluña.Algun m`ho pot confirmar?
En té tota la pinta, sí.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
metring
Administrador

Post by metring »

Efectivament, tot és correcte!! :'( :'( :'(
Apa que ficar la "fregoneta" per allà...!!! :)
wefer
Administrador

Post by wefer »

Homeeee, el famós anunci de la Ebro-Siata!!!!!
Sí, és Pl. Catalunya i el tren és un 300.
Fixeu-vos que quan la furgoneta puja a la vorera, es racta de la Diagonal, per la Zona Universitària (aprox.) mentre que el següent pla on es veu que "entra" la furgoneta al metro, en realitat es tracta d'una de les boques d'entrada a l'aparcament subterrani de Pg. de Gràcia. La sortida no sé si és una boca de metro o què, però suposo que serà també la sortida d'un aparcament.
aim
N9
N9

Post by aim »

Collons amb la furgoneta xDD Suposo que ha validat el bitllet per entrar al metro...
neroon
N6
N6

Post by neroon »

aim wrote:Collons amb la furgoneta xDD Suposo que ha validat el bitllet per entrar al metro...
Home, si considerem que en aquella época no hi havia barreres tarifaries… :)
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
vr
N6
N6

Post by vr »

Aquest video va rodar fà un temps per urbanrail.net.

Efectivament, la furgoneta va per la Diagonal, entra per una boca del Passeig de Gràcia (segur què és de pàrking?), passa per l'andana direcció Zona Universitaria de Catalunya L3 i surt crec que a Passeig de Gràcia un altre cop.

Per cert, jo no recordo que no hi haguessin barreres tarifàries al metro dels 70.
aim
N9
N9

Post by aim »

Barreres no, però si un garito (com els dels peatges), no? xD
Santfeliuenc
N10
N10

Post by Santfeliuenc »

Hola,
vr wrote:Aquest video va rodar fà un temps per urbanrail.net.

Efectivament, la furgoneta va per la Diagonal, entra per una boca del Passeig de Gràcia (segur què és de pàrking?), passa per l'andana direcció Zona Universitaria de Catalunya L3 i surt crec que a Passeig de Gràcia un altre cop.

Per cert, jo no recordo que no hi haguessin barreres tarifàries al metro dels 70.
Ya por entonces las furgonetas querían ir por Diagonal en metro para llegar antes, si es que...

xD

Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
JaMiRo!
N10
N10

ai carai!!!!

Post by JaMiRo! »

ai carai!, quin anunci!!! :)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
awe
N7
N7

Post by awe »

Ei! Jo tinc una Siata com aquesta (de fet tinc la 45)!!!! I no sabia que podia pujar al metro! Fixa't, que la fregoneta te un any menys que jo i és a casa des qu'era nova, i ara m'entero que puc pujar-la al metro.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

awe wrote:Ei! Jo tinc una Siata com aquesta (de fet tinc la 45)!!!! I no sabia que podia pujar al metro! Fixa't, que la fregoneta te un any menys que jo i és a casa des qu'era nova, i ara m'entero que puc pujar-la al metro.
Però potser haurà de pagar bitllet per embalum voluminós. :)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Es sens dubte una 300, soc un gran admirador d'aquesta sèrie, d'això el meu logotip del CANAL 300 jajaja xD
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Aixo d'anunciar cotxes utilitzant de missatge amagat que es millor que el tranport public ve de lluny... Que si el espacio vital d'un opel que surt gent atapaida en un metro i despres un cotxe molt ample en una carretera molt ample i sense cotxes.... Despres un altre anunci que sortia pantalla partida, a sota el metro i a dalt el cotxe, i s'anaven anvançant mutuament fins que el metro arribava al final del tunel i nomes continuava el cotxe...
vallesana
N4
N4

Post by vallesana »

Conclusió:
No calia fer tant trencall (atajo) per enviar un pastís al carall (c...ajo)..
U-Bahn
N7
N7

Post by U-Bahn »

EUKibo wrote:Aixo d'anunciar cotxes utilitzant de missatge amagat que es millor que el tranport public ve de lluny... Que si el espacio vital d'un opel que surt gent atapaida en un metro i despres un cotxe molt ample en una carretera molt ample i sense cotxes.... Despres un altre anunci que sortia pantalla partida, a sota el metro i a dalt el cotxe, i s'anaven anvançant mutuament fins que el metro arribava al final del tunel i nomes continuava el cotxe...
S'hauria de poder denunciar, això.
vallesana
N4
N4

Post by vallesana »

U- Bahn
Del tot d'acord!! Visca el transport públic en condicions! Anàvem tan tranquils a 40 i un boig que anava begut i que feia curses amb un altre cotxe va topar amb nosaltres de front i una mica més i no ens envia a l'altre barri. Ja pots ser prudent ja i respectar les normes que si un fill de sa mare no les respecta..

Una pregunta... Per què el bitllet del Metro del Vallès és car com el d'un tren de rodalies si a més circula per l'Àrea Metropolitana?
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

vallesana wrote:Una pregunta... Per què el bitllet del Metro del Vallès és car com el d'un tren de rodalies si a més circula per l'Àrea Metropolitana?
El billet del metro del Vallès depen de les zones que atravessis. Si es 1 zona son 1,25 igual que al metro, al bus, al tramvia, etc.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

vr wrote:Aquest video va rodar fà un temps per urbanrail.net.

Be surt el logo de Pb ...parkings de barcelona...
BCN Término
N5
N5

Post by BCN Término »

Les dues son entradas/sortides del parking de Passeig de Gràica, i els cartells Metro que les rematen son més falsos que un euro de fusta.

BCN Término.

Alex Reyes.
Post Reply

Return to “Oci i divertiments / Ocio y divertimentos”