Les "marques" NITBUS i DIABUS: nou logo bus diürn?

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
Ramon
N5
N5

Les "marques" NITBUS i DIABUS: nou logo bus diürn?

Post by Ramon »

Fa uns mesos, al web de TUSGSAL, a l'apartat dels seus serveis, vaig trobar-me amb el ja conegut logotip de la "marca" nitbus, però també hi havia un que no havia vist mai... el logotip de la marca "diabus", que indicava, a més, "xarxa metropolitana d'autobusos diürns".

Logotip nitbus:
Image

Logotip diabus:
Image

Des de llavors no l'he tornat a veure, i ara ja no hi és ni al web de TUSGSAL, sort que el vaig arxivar per curiositat. Una novetat que al final va acabar desfent-se? Una nova "marca" que es vol implantar en un futur? Algú en sap alguna cosa?

Salutacions!
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Em sembla una bajanada pseudopublicitària, com si el Diabus fos quelcom especial. Bé és durant el dia quan se suposa que la xarxa de bus ha de funcionar a ple rendiment, oi? Doncs que es deixin de carallades que, a més, no fan altra cosa que atomitzar encara més una nomenclatura que hauria de ser unitària a tota la RMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Bé jo crec que no hi hauria d'haver ni tant sols la marca Nit Bus. La xarxa de Bus de TMB hauria de funcionar les 24 hores i si a més a més estan altres companyies de reforç a la nit perfecte. :x
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”