A la L3, 3.alexbn wrote:Así, ¿cuántos 5000 hay en la L2 y en la L3?
Vist el nou metro de Barcelona circulant (sèrie 5000)
A la L3 he vist avui 3 5000s, efectivament.
I una d'elles portava la 5539, vaja, la darrera.
A la L2 hi ha la 5534.
Potser estan les 6 darreres a la L2-L3.
Vox
I una d'elles portava la 5539, vaja, la darrera.
A la L2 hi ha la 5534.
Potser estan les 6 darreres a la L2-L3.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Els 5000 de la L3
Concretament, dels 3 5000 de la L3, dos van seguits i el tercer, intercalat entre dos 3000 o 2000. Últimament solien tenir el número de torn 308, 317 i 318 però avui me n'ha tocat un amb el torn 302.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ja hi han uns quants 5000 a L3, potser n'hi han 6, el 306 i el 307 avui eren també 5000. Però mai te'n refiis de que avui sigui el tren 307 un 5000 i demà també ja que això ho cambien com volen.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Sí, en el que he pujat jo, era el torn 307.Denisuko wrote:ja hi han uns quants 5000 a L3, potser n'hi han 6, el 306 i el 307 avui eren també 5000. Però mai te'n refiis de que avui sigui el tren 307 un 5000 i demà també ja que això ho cambien com volen.
I per cert, que a L2 també hi circula encara algun 5000 que aviat el portaran a L3.
L3 pel que sembla ara té bastants trens a cotxeres.
No el portaries tú, oi?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Doncs no, no era jo
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Però...Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
O encendre la llum de la cabina i fer un sudoku...pokeroms wrote:Però...Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Guigui wrote:Doncs a la meva filla (3 anys) li agradarà que hi hagi més "metros nous".
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
Crec que es referia als 5000s de la L3!victorcasta wrote:pokeroms wrote:Però...Denisuko wrote:Doncs no, no era jo
Lamentablement als empleats no els hi agraden els 5000, no es senten còmodes conduint, els seients no els hi agraden i la palanca manipulador marxa/fre la troben molt incòmoda, segueixen preferint els 2000/3000 de tota la vida (sempre i quan funcioni en condicions).
A la L5 no es que sigui molt útil el manipulador
Només tenen que presionar dos botons a la vegada i apa...a relaxar-se i mirar el paisatge tan bònic que hi ha en els seients mès còmodes que hi ha
Salutacions!
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Home a L5 potser es queixaran igual que a L3 però aquests problemes amb el manipulador no els tindran, encara que a L3 aviat no hi hauran aquests problemes, hi haura ATO (No Guigui, no es "Llet Nostra" )
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Vejam:
5534 & 5536 a la L2.
5538 & 5539 a la L3.
Si la 5535 i la 5537 estan a la L2 i L3, respectivament, doncs ja tindrem les 6 darreres 5000s a les L2 i L3.
Vox
5534 & 5536 a la L2.
5538 & 5539 a la L3.
Si la 5535 i la 5537 estan a la L2 i L3, respectivament, doncs ja tindrem les 6 darreres 5000s a les L2 i L3.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Hi ha una "nyapa", dic..... una finestra si si, que es pugui obrir això ja es un altre misteri. Que jo sàpiga, exceptuant el personal de cotxeres, molt poques persones conec que hagin pogut obrir aquesta finestra.
Això va bé per fer evacuar els passatgers pel davant del tren en cas de que es quedin entre Passeig de Gràcia i Catalunya..... però..... tu com li dius a una dona de 65 anys que es pugi al pupitre de conducció i es fiqui per la finestra i baixi a la via? Creus que ho faria fàcilment? Comenten que per allà rondina una escala enmig del túnel, encara que jo no la veig molt assequible.
Això va bé per fer evacuar els passatgers pel davant del tren en cas de que es quedin entre Passeig de Gràcia i Catalunya..... però..... tu com li dius a una dona de 65 anys que es pugi al pupitre de conducció i es fiqui per la finestra i baixi a la via? Creus que ho faria fàcilment? Comenten que per allà rondina una escala enmig del túnel, encara que jo no la veig molt assequible.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Avui he vist la programació de la tele dels 5000 a la L5. No sé si està a tots els trens de la línia, jo anava en el 5013-5014-5504-5015-5016.
Explica les incidències a la xarxa de metro en català, castellà i, sobretot, anglès. Es veien imatges de les obres que s'estan fent a la L4. També hi sortien curiositats, refranys, poemes...
Bastant... en proves.
Explica les incidències a la xarxa de metro en català, castellà i, sobretot, anglès. Es veien imatges de les obres que s'estan fent a la L4. També hi sortien curiositats, refranys, poemes...
Bastant... en proves.
victorcasta wrote:Avui he vist la programació de la tele dels 5000 a la L5. No sé si està a tots els trens de la línia, jo anava en el 5013-5014-5504-5015-5016.
Explica les incidències a la xarxa de metro en català, castellà i, sobretot, anglès. Es veien imatges de les obres que s'estan fent a la L4. També hi sortien curiositats, refranys, poemes...
Bastant... en proves.