Fa uns mesos, al web de TUSGSAL, a l'apartat dels seus serveis, vaig trobar-me amb el ja conegut logotip de la "marca" nitbus, però també hi havia un que no havia vist mai... el logotip de la marca "diabus", que indicava, a més, "xarxa metropolitana d'autobusos diürns".
Logotip nitbus:
Logotip diabus:
Des de llavors no l'he tornat a veure, i ara ja no hi és ni al web de TUSGSAL, sort que el vaig arxivar per curiositat. Una novetat que al final va acabar desfent-se? Una nova "marca" que es vol implantar en un futur? Algú en sap alguna cosa?
Salutacions!
Les "marques" NITBUS i DIABUS: nou logo bus diürn?
- Guigui
- Administrador
Em sembla una bajanada pseudopublicitària, com si el Diabus fos quelcom especial. Bé és durant el dia quan se suposa que la xarxa de bus ha de funcionar a ple rendiment, oi? Doncs que es deixin de carallades que, a més, no fan altra cosa que atomitzar encara més una nomenclatura que hauria de ser unitària a tota la RMB.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Bé jo crec que no hi hauria d'haver ni tant sols la marca Nit Bus. La xarxa de Bus de TMB hauria de funcionar les 24 hores i si a més a més estan altres companyies de reforç a la nit perfecte.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!