Planol ATM: Europa-Fira/ MArtorell-Central
Planol ATM: Europa-Fira/ MArtorell-Central
Al nou plànol de l'ATM ja surten com a operatives les estacions de MArtorell-Central i Europa-FIra. Aixo que significa que dintre de poc entraran en servei? segons un forum de la PTP demà 22 d'abril faran una festa per inaugurar la pl. d'europa.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Molt curiós que al plànol ATM surti l'estació d'Europa-Fira i Martorell-Central però en canvi encara no hi hagi la prolongació de la T3 fins a Sant Feliu o de la T5 cap a Sant Adrià Per cert que se suposa que les dues estacions s'inauguraran a mitjans de maig, coincidint amb el Construmat. A la web de FGC no en diu res.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Y entonces... ¿qué es eso que aparece al lado de Martorell Central y que indica la posición de la estación de cercanías de RENFE en Martorell con las líneas 4 y 7 y que está tan separado de Martorell Central? se supone que "Martorell Central" abarcaría tanto las líneas de FGC como las de RENFE que confluirían en el mismo sitio, ¿no?
Saludos,
Sergio
Y entonces... ¿qué es eso que aparece al lado de Martorell Central y que indica la posición de la estación de cercanías de RENFE en Martorell con las líneas 4 y 7 y que está tan separado de Martorell Central? se supone que "Martorell Central" abarcaría tanto las líneas de FGC como las de RENFE que confluirían en el mismo sitio, ¿no?
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Re
Aixo mateix mirava jo ara, sembla que l'han cagat una miquetaSantfeliuenc wrote:Hola,
Y entonces... ¿qué es eso que aparece al lado de Martorell Central y que indica la posición de la estación de cercanías de RENFE en Martorell con las líneas 4 y 7 y que está tan separado de Martorell Central? se supone que "Martorell Central" abarcaría tanto las líneas de FGC como las de RENFE que confluirían en el mismo sitio, ¿no?
Saludos,
Sergio
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
A més han pintat Martorell Central a zona 2 i Martorell renfe a zona 3
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Avui (curios hi ha eleccions) s'hi inaugura el nou palau firal que és a tocar de Europa - Fira, crec q ve el President Montilla. Això suposso q voldrà dir que abans de les eleccions faran una altra festeta per inaugurar l'estació de FGC. Aquest matí encara col.locaven la vorada dels carrers adjacents al palu firal i estaven aglomerant encara.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
AHir a l'estació de Martorell Central ja estava el vestíbul mig fet,les MAES per exemple ja estaven col.locades,encara que les barreres tarifaries no ni els cartells de l'estació.
I pel que vaig veure ja esta quasi feta,falten els petits detalls,peró crec que encara falta bastant per qué l'inagurin,aposto pel mes que ve.
I pel que vaig veure ja esta quasi feta,falten els petits detalls,peró crec que encara falta bastant per qué l'inagurin,aposto pel mes que ve.
He vist el plànol i m'ha entrat una cosa que no entenc gens.
Segons el plànol,l'estació de Martorell Central és a zona 2,peró la de la renfe és a la 3,sinó mireu on acaba la R7.I Martorell Enllaç segueix estant 3.
Que pretenc l'ATM,que Martorell passi a la zona 2?
Jo crec que aquest mapa està erronic,Martorell Central hauria d'anar dins la coronoa de zona 3.
Sí Martorell Central tan com està al plànol és a la zona 2,la de renfe hauria de ser també zona 2,al igual que Martorell Enllaç.
Segons el plànol,l'estació de Martorell Central és a zona 2,peró la de la renfe és a la 3,sinó mireu on acaba la R7.I Martorell Enllaç segueix estant 3.
Que pretenc l'ATM,que Martorell passi a la zona 2?
Jo crec que aquest mapa està erronic,Martorell Central hauria d'anar dins la coronoa de zona 3.
Sí Martorell Central tan com està al plànol és a la zona 2,la de renfe hauria de ser també zona 2,al igual que Martorell Enllaç.
-
- N7
- Posts: 385
- Joined: Saturday 25/03/2006 17:39
- Location: Sitges BCN
Blau fosc = Metro Baix Llobregat?
No ho entenc, en teoria ara que venen les eleccions és quan tot s'ha de presentar el millor possible de cara a l'usuari i en canvi van i ens posen aquesta bírria de mapa...
No ho entenc, en teoria ara que venen les eleccions és quan tot s'ha de presentar el millor possible de cara a l'usuari i en canvi van i ens posen aquesta bírria de mapa...
67-68: Esplugues - Zona Universitària
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
L3: Zona Universitària - Sants Estació
R2: Barcelona Sants - Sitges
Per si de cas jo no em queixaria molt del mapa no fos q ens plantessin una cosa estrafalària de disseny ultramegafashion com el nou plànol del metro de Madrid...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
La linia blau fosc sempre ha estat aixi, XD sino com fiqueu 3 linies mes a Espanya... ja queda heavy que arribin alla tantes linies de FGC que sembla no res la L1 i la L3. Haurien de suprimir per simplificar les S33 i la S8. Que la S8 es convertís a S4 i que la S33 la meitat de trens a S4 i l'altra meitat a L8.entfe001 wrote:El que més m'agrada és la línia de color blau fosc de Plaça d'Espanya fins a Esparreguera.
S'hi han lluït
En tot cas els planols de l'ATM sempre els he trobat els mes macos de tots! L'unic que l'iguala es el de Paris que marquen també molt bé els RER Métro i Tram.
La S33 en teoria,hauria de desaparèixer un cop estigui desdoblat i soterrat el tram urbà de Pallejà.Un cop aixó suposo que en hores puntes els S33 pasarien a ser S8 o S4
Peró crec que no ho faran pel fet de que si posen mès circulacions entre Can Ros i Martorell alguns trens S és menjarien els R o a l'inrevès mijor dit,el que cal és que s'ultilitzin les 4 vies de l'estació de Quatre Camins i els R puguin avançar els S.També és necessari mès estacions amb vies apartadores a la LL-A.
Peró crec que no ho faran pel fet de que si posen mès circulacions entre Can Ros i Martorell alguns trens S és menjarien els R o a l'inrevès mijor dit,el que cal és que s'ultilitzin les 4 vies de l'estació de Quatre Camins i els R puguin avançar els S.També és necessari mès estacions amb vies apartadores a la LL-A.
- Santfeliuenc
- N10
- Posts: 3520
- Joined: Sunday 24/04/2005 23:41
- Location: Sant Andreu de la Barca, BL
Re
Hola,
Saludos,
Sergio
¡Coñoooo! ¡vaya planito madrileño que se han plantado! y a lo mejor les ha costado dinero y todo el encargar ese diseño futurista.javi82 wrote:Per si de cas jo no em queixaria molt del mapa no fos q ens plantessin una cosa estrafalària de disseny ultramegafashion com el nou plànol del metro de Madrid...
Saludos,
Sergio
"Se buscan hombres para peligroso viaje. Salario reducido. Mucho frío. Largos meses de completa oscuridad. Constante peligro. No se asegura retorno con vida. En caso de éxito, honor y reconocimiento"
Re: Re
Pues han sido 95.000 € de na (q son unos 16 millones de pesetas) los q ha cobrado el diseñador por semejante trabajito.Santfeliuenc wrote:¡Coñoooo! ¡vaya planito madrileño que se han plantado! y a lo mejor les ha costado dinero y todo el encargar ese diseño futurista.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
El mapa de l'ATM encara és glòria al costat d'aquest de Madrid!
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat