Soler i Sauret.
Soler i Sauret.
Bé,voldria parlar d'aquesta empresa de bus,que és l'empresa de busos de la zona del Baix Llobregat.
Jo no sé,peró com és possible que els autobusos no vinguin mai puntuals!,amb retards que superen la hora,i ara amb les obres de Sant Feliu,que passen els busos quan els hi dóna la gana,amb recorreguts massa llargs!Amb frequencies dolentes de 30 minuts els laborables i 1 hora els dissabtes i festius!!Busos que mai arriben a la seva hora.
Que n'opineu d'aquesta empresa.Jo la veritat es que estic fart del seu pessim servei,el pitjor és que per mijorar no fan res.
L'únic bo és que té varietat d'autobusos,que tampoc és que sigui una cosa de l'altre món!
Jo no sé,peró com és possible que els autobusos no vinguin mai puntuals!,amb retards que superen la hora,i ara amb les obres de Sant Feliu,que passen els busos quan els hi dóna la gana,amb recorreguts massa llargs!Amb frequencies dolentes de 30 minuts els laborables i 1 hora els dissabtes i festius!!Busos que mai arriben a la seva hora.
Que n'opineu d'aquesta empresa.Jo la veritat es que estic fart del seu pessim servei,el pitjor és que per mijorar no fan res.
L'únic bo és que té varietat d'autobusos,que tampoc és que sigui una cosa de l'altre món!
Et convido a disfrutar de la Hispano - Igualadina. Intervals de pas d'una hora (i de vegades de fins a dues hores) els laborables al llarg de tot el dia. Horari de pas aproximat: respecte els horaris, entre 15 i 30 minuts tard com a norma habitual. De tant en tant, falla algun bus: ningú et diu res, esperes més d'una hora fins el següent i prou. Els caps de setmana, servei gairebé inexistent. Els diumenges, per exemple, dues circulacions per sentit en tot el dia. Parlo de la línia Igualada-Capellades-Martorell-BCN.
Agafaria els Soler i Sauret per fer Martorell-BCN, enacara que triguen una hora en fer el recorregut, però oficialment no es pot perque la concessió del servei Martorell - BCN durant el dia és de la Hispano Igualadina, amb les seves magnífiques freqüències.
Agafaria els Soler i Sauret per fer Martorell-BCN, enacara que triguen una hora en fer el recorregut, però oficialment no es pot perque la concessió del servei Martorell - BCN durant el dia és de la Hispano Igualadina, amb les seves magnífiques freqüències.
Confirmat,la nova N-52 de Soler i Sauret no para a Cervelló!
Confirmat, he comprobat avuï mateix que la línia N-52 que connecta Molins de Rei i Vallirana els divendres i dissabtes de 23.25 h de la nit a 6.45 h de la matinada passa per Cervelló i no te cap parada en aquesta població.
Sopta que encara es trobin cassos de falta de coordinació d'aquest tipus.
Que toca ara, fer una linia exclusiva Sant Feliu a Cervelló, que no pari a Molins ni arrivi a Vallirana?
Que faran els habitants de Cervelló quant vegin passar de llarg el noctun!?
Es de bojos
Sopta que encara es trobin cassos de falta de coordinació d'aquest tipus.
Que toca ara, fer una linia exclusiva Sant Feliu a Cervelló, que no pari a Molins ni arrivi a Vallirana?
Que faran els habitants de Cervelló quant vegin passar de llarg el noctun!?
Es de bojos
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Jo lo que faria es anar a reclamar a l'ajuntament, a la generalitat, etc. per esgotar les vies legals.
Pero si no funciona, seria cosa de reunir un grup numerós de persones i interceptar el bus a Cervelló, obrir les portes amb el sistema d'emergència i pujar:
-Si el conductor accepta donar bitllet i engegar, els passatgers també, encara que toqui pagar Molins-Vallirana.
-Si el conductor no accepta engegar, s'espera a que vingui la policia, o un responsable de l'empresa o qui sigui i resolgui el tema. Per això te que ser un grup numerós, almenys 30 persones.
Paral·lelament, si encara s'està en època de campanya electoral s'edita un fulletó explicatiu i s'enganxa a sobre de cada cartell electoral de l'alcalde.
Dubto molt que fent-ho així cada nit trigui més d'un mes a arreglar-se la situació.
Evidentment tota aquesta parafernàlia s'hauria de fer sense causar cap dany a ningú (a part del retard) ni desperfectes materials.
Pero si no funciona, seria cosa de reunir un grup numerós de persones i interceptar el bus a Cervelló, obrir les portes amb el sistema d'emergència i pujar:
-Si el conductor accepta donar bitllet i engegar, els passatgers també, encara que toqui pagar Molins-Vallirana.
-Si el conductor no accepta engegar, s'espera a que vingui la policia, o un responsable de l'empresa o qui sigui i resolgui el tema. Per això te que ser un grup numerós, almenys 30 persones.
Paral·lelament, si encara s'està en època de campanya electoral s'edita un fulletó explicatiu i s'enganxa a sobre de cada cartell electoral de l'alcalde.
Dubto molt que fent-ho així cada nit trigui més d'un mes a arreglar-se la situació.
Evidentment tota aquesta parafernàlia s'hauria de fer sense causar cap dany a ningú (a part del retard) ni desperfectes materials.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
De moment ja he enviat un email a http://www.gencat.net (mobilitat) amb tota una clara explicació. Ara tocarà parlar amb els alcaldes....
Encara estic al-lucinat
Encara estic al-lucinat
Recorregut i horaris de la línia N52 al web de Soler i Sauret
Autobuses nuevos en Soler i Sauret
Pues de momento solo he visto dos el 106 y 107 el modelo es el mismo que los anteriores pero con nuevos cambios tanto en el diseño exterior como interior para el que le interese verlo el 107 hace la linia L61 y el 106 L62
m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.
Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!
Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveï a Cervelló i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveï inexistent avuï????
Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!
Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveï a Cervelló i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveï inexistent avuï????
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Optimització de costos
L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.Marcel Estadella wrote:L'optimització de costos implica que cadascú pagui la seva part .
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Re: Optimització de costos
Si apliquem això probablement ens quedarem sense alcaldes a Catalunya. I sense parlamentaris, i sense regidors...Guigui wrote:Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics.
M'agrada la idea
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
-
- N9
- Posts: 2158
- Joined: Wednesday 04/05/2005 9:06
- Location: Sant Cugat del Vallès/Tarragona
- Contact:
Caldrà doncs, contactar amb l'ajuntament de Cervelló.
strack wrote:m'expliquen desde Gencat que aquesta linia es finançada pel ajuntament de Vallirana i que per això no para a Cervelló encara que hi passi.
Visca les alcaldades i el malbaratament dels recursos publics!!!!
Qui regula???
Qui gestiona???
Per que no s'optimitzen els costes donant serveï a Cervelló i connectant molins amb Sant Feliu per donar aquest serveï inexistent avuï????
Corren, corren pels carrers corren, bitllets d'Orion que s'esborren per a trens que no se'n van
-
- N6
- Posts: 311
- Joined: Saturday 18/02/2006 16:35
- Location: Sabadell
- Contact:
"L'optimització de costos implica que si tens una línia a un poble i una altra al del costat que, a més, cau exactament en la mateixa direcció, les juntis. Si els seus alcaldes no tenen prou intel·ligència per posar-se d'acord, caldrà incoar-los un procés d'inhabilitació per incompetència manifesta i malbaratament de fons públics."
L'idea és correcta . Pero en primera instància , si jo tot sol subvenciono una línia i els altres esperen a que els passi per la porta per tan sols recollirne els beneficis , m'oposo a que pari davant de casa seva . Ara bé , si cada un en paga una d'independent , potser que es posin d'acord d'una punyetera vegada , que unificant com a mínim doblaran la frequència , i potser fins i tot podran suprimir algún viatge i estalviar diners del contribuent .
Tan fàcil que és fer les coses amb dos dits de seny !
Salutacions
Marcel
L'idea és correcta . Pero en primera instància , si jo tot sol subvenciono una línia i els altres esperen a que els passi per la porta per tan sols recollirne els beneficis , m'oposo a que pari davant de casa seva . Ara bé , si cada un en paga una d'independent , potser que es posin d'acord d'una punyetera vegada , que unificant com a mínim doblaran la frequència , i potser fins i tot podran suprimir algún viatge i estalviar diners del contribuent .
Tan fàcil que és fer les coses amb dos dits de seny !
Salutacions
Marcel
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Nuevo foro en la web de Soler i Sauret
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
Re: Autobuses nuevos en Soler i Sauret
Soler i Sauret acaba de incorporar su flota al ex-8009 de TMB, un Man NL202 carrozado por la propia Man y con matrícula B-6137-NJ
Re: Soler i Sauret.
22/12/2009
Lectures: 142
Sant Feliu renova la meitat de la flota d'autobusos urbans
El servei de bus urbà a la ciutat el realitzen un total de quatre autobusos, la meitat dels quals s'ha renovat per tal de disposar d'una flota jove que permeti oferir un servei d'alta fiabilitat i de major qualitat. Els dos nous autobusos substitueixen dos dels vehicles antics utilitzats fins ara.
De fet, els nous busos són idèntics als que ja circulen, són del model CS-40 Magnus de la marca MAN i tenen 10,5 metres de llargada i capacitat per a 70 viatgers, 22 dels quals poden anar asseguts. A més, destaquen també per estar adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i per incorporar un motor que contamina tan poc com un autobús de gas natural.
A l'acte de presentació dels nous autobusos urbans, a la plaça de la Vila, va assistir l'alcalde de la ciutat, Juan Antonio Vázquez; el president de l'Àrea de Serveis Territorials de l'Ajuntament, Xavier Alegre, així com la directora de Serveis de Transport de l'Entitat Metropolitana del Transport, Teresa Carrillo, entre d'altres personalitats de l'EMT.
http://www.santfeliu.cat/common/news/ne ... ?smid=1467
Lectures: 142
Sant Feliu renova la meitat de la flota d'autobusos urbans
El servei de bus urbà a la ciutat el realitzen un total de quatre autobusos, la meitat dels quals s'ha renovat per tal de disposar d'una flota jove que permeti oferir un servei d'alta fiabilitat i de major qualitat. Els dos nous autobusos substitueixen dos dels vehicles antics utilitzats fins ara.
De fet, els nous busos són idèntics als que ja circulen, són del model CS-40 Magnus de la marca MAN i tenen 10,5 metres de llargada i capacitat per a 70 viatgers, 22 dels quals poden anar asseguts. A més, destaquen també per estar adaptats per a persones amb mobilitat reduïda i per incorporar un motor que contamina tan poc com un autobús de gas natural.
A l'acte de presentació dels nous autobusos urbans, a la plaça de la Vila, va assistir l'alcalde de la ciutat, Juan Antonio Vázquez; el president de l'Àrea de Serveis Territorials de l'Ajuntament, Xavier Alegre, així com la directora de Serveis de Transport de l'Entitat Metropolitana del Transport, Teresa Carrillo, entre d'altres personalitats de l'EMT.
http://www.santfeliu.cat/common/news/ne ... ?smid=1467
Re: Soler i Sauret.
2010-02-03. 567 - Prolongació fins l'hospital S. Joan Despí i BCN
A partir del proper dimarts 9 de febrer la línia 567 arribarà també a l’hospital comarcal de St. Joan Despí i la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.
Des de llavors, la línia deixarà de fer la parada de l’interior de l’Intercambiador de Quatre Camins i es farà només la exterior, passarà a entrar a Molins per seguir després per l’autopista cap a l’Hospital Comarcal i arribar a la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.
El nou servei es prestarà els dies laborables de tot l’any. No circula els dissabtes, diumenges ni festius.
http://www.solerisauret.com/noticies.php?id=232
http://www.solerisauret.com/admin/uploa ... spital.pdf
A partir del proper dimarts 9 de febrer la línia 567 arribarà també a l’hospital comarcal de St. Joan Despí i la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.
Des de llavors, la línia deixarà de fer la parada de l’interior de l’Intercambiador de Quatre Camins i es farà només la exterior, passarà a entrar a Molins per seguir després per l’autopista cap a l’Hospital Comarcal i arribar a la Plça. Reina M. Cristina de Barcelona.
El nou servei es prestarà els dies laborables de tot l’any. No circula els dissabtes, diumenges ni festius.
http://www.solerisauret.com/noticies.php?id=232
http://www.solerisauret.com/admin/uploa ... spital.pdf
Re: Soler i Sauret.
Això significa, doncs, que l'estació d'autobusos de Quatre Camins tindrà l'honor de ser la primera de quedar sense servei a Catalunya, ja que fa anys que la línia 560 Molins de Rei-Corbera de Llobregat tampoc para a l'estació d'autobusos.
M'estalvio comentaris.
M'estalvio comentaris.