Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...). Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
jordidr wrote:Evarujo em podries enviar mes per email o msn?
cap problema, diga'm el teu mail i te n'envio un parell o tres més.
Per cert, fa 1h que he passat per lo del torn dels tallers i alla ja no hi havia res se l'hauran enportat?
Fa poc (un dia de la setmana santa crec) vaig veure l'ultim alvia del dia en direcció Barcelona a tota pastilla passant per St Joan Despí. Curiós, mai no n'havia vist cap per aqui.
hola bones, com que això no pertany a trens extranys a la linia 2, ho poso aqui: anava aquesta tarda alla a 2 quarts d 6 cap a hospitalet en una 447 i al passar el tunnel aquest que mai recordo com es diu, que va a parar a bellvitge crec, a la via direccio BCN ha passat un tren extrany, que, potser no es extrany i jo m'he confos pero be, aqui va la descripcio:
El tren al venir per la linia de l'interior m'ha extranyat, semblava un euromed (potser l'era) pero era completament blanc (igual estava pintat amb el nou esquema "pantone") pero despres he vist com si tingues 2 pisos (igual era el cotxe cafeteria) i mireu, m'ha extranyat...
Potser seria un euromed?? no ho se
no no, no es cap d'aquests ja que els se reconeixer. No era tpoc a la linia R2 era a les que he comentat i anava direccio BCN-Sants, era just a l'alçada del tunel que passava pero no entrava ni sortia del tunel i, estava rodant.
a veure, jo anava de sants a l'hospi amb la 447, i a la via de baixada a sants (es creuen els 2 trens) com si circules un rodalies cap a sants per la via principal doncs igual, sols q en comptes d'un rodalies era un tren raro, podria ser l'euromed, com que diuen q ara foten trens no rodalies per l'interior (SVC-Vilafranca-Hospi-BCN)... i l'he vist baixant a sants a l'alçada del tunel de la gornal, no a dins el tunel
dewit wrote:Ah ja no m'enrecordava! Que Renfe Operadora la va ******* com de costum i d'aqui res tornarem a tenir mancança de places...
Sembla ser que avui és el Dia de las Afirmaciones Felices, aquelles que es diuen sense pensar i en les què hom es queda tan ample...Vostè sap que no es poden posar trens de dos pisos a totes les línies de Rodalies Renfe (i no és per motius de gàlib ni coses per l'estil)? Molt em temo que no.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
evarujo wrote:coi, aixo dels dos pisos ho he dit dient que podria ser el cotxe bar d'un euromed...
No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.
El fantito us en pot explicar més coses...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
O bé era la branca 001 de l’Euromed que és la que té una de les motrius igual que les dels TGV Duplex, o bé era un “aneguet” (patito = S130) fent proves…
Salutacions
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
JaMiRo! wrote:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.
El fantito us en pot explicar més coses...
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?
Igualment, deixant de banda el comentari sarcàstic que vaig voler fer, no crec que sigui cap bajanada plantejar-se Civies de dos pisos amb almenys un cotxe d'un pis (planta baixa) per les persones amb mobilitat reduida.
JaMiRo! wrote:No, company, tranquil. Jo ho deia perquè afirmar o deixar entendre que "un hipotètic Civia de dos pisos seria millor que els Civia reals -un pis-" (com ha dit el dewit) és que no s'acaben d'entendre els inconvenients de les unitats de dos pisos.
El fantito us en pot explicar més coses...
Ei company, estic frissós de saber quins són aquests inconvenients, per exemple persones amb mobilitat reduida?
Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.
Hi han dos videos al youtube del compi 596001 que demostren que el 451 han circulat per pl catalunya.
A més,preferiria trens de dos pisos per al BCN-Portbou.
252-071 wrote:Els trens de dos pisos poden pasar pels tunels de pl catalunya pero el inconvenient es què el famós pont de pl Catalunya només deixa pasar els 450/1 a 10km/h.
Sí, pero llegeix bé el link que ha adjuntat el company victorcasta. Si ho llegeixes, veuràs que fer parades amb un tren de rodalia de dos pisos a plaça Catalunya és un suicidi (pel temps que trigaria en carregar i descarregar passatgers, provocant retards a totes les línies que per allà hi passen)...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2