Per què s'encongeix Europa?
- ROMI65
- N6
Per què s'encongeix Europa?
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
Re: Per què s'encongeix Europa?
La penya està fatal...
Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
- ROMI65
- N6
El problema és que no ho ha fet "la penya".aarongilp wrote:La penya està fatal...
Le progrès ne vaut que s'il est partagé par tous (SNCF, 1992).
La SNCF està fatal fatal fatal fatal...
- Guigui
- Administrador
Re: Perdut
Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N10
Marketing viral.
A més de fomentar un pensament subversiu, o sigui, de dir al consumidor que no faci tal cosa, amb l'objectiu d'aconseguir l'efecte contrari.
Un cas recent és el del "Amo a Laura" i l'MTV.
A més de fomentar un pensament subversiu, o sigui, de dir al consumidor que no faci tal cosa, amb l'objectiu d'aconseguir l'efecte contrari.
Un cas recent és el del "Amo a Laura" i l'MTV.
No m'agrada
Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui wrote:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Re: No m'agrada
Apa...amb la conya ja l'has deixada anar...Alstomià havies de ser...JaMiRo! wrote:Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
- Guigui
- Administrador
Però amb inventiva. Tipus, que la sèrie 5000 del metro no li té res a envejar a un TGV Duplex... (apa, que aquesta et causarà insomnis )JaMiRo! wrote:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui wrote:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
...
Aquesta nit no dormo...Guigui wrote:Però amb inventiva. Tipus, que la sèrie 5000 del metro no li té res a envejar a un TGV Duplex... (apa, que aquesta et causarà insomnis )
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
No puc estar més d'acordJaMiRo! wrote:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui wrote:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
Doncs no m'agrada. Prefereixo dir que els trens d'Alstom són la repolla...Ahí queda eso...
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
Bé de fet seria com dir que pel fet de pujar en un TGV, t'agafarien purgacions culeresJaMiRo! wrote:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui wrote:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
Per una ràpida implantació generalitzada de l'ample de via UIC 1435 a tota la Península Ibèrica.
- Guigui
- Administrador
Però, dit així, no té gràcia. En canvi, i coneixent-te els gustos, tindria molt més impacte si diguessis que són una porqueria comparats amb els ICE de Siemens perquè els d'Alstom van a pas de tortuga.JaMiRo! wrote:Ah, val. O sigui, que és com si servidor diguès que els trens d'Alstom no són bons...Guigui wrote:Passa que vol que se'n parli. I sembla que ho està aconseguint.JaMiRo! wrote:Què li passa a la SNCF???
En aquest darrer punt, fins i tot, podries associar-te amb l'Ecomobisostrans.