Espectacular troballa al catàleg dels Civia

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
dgtxa
N5
N5

Espectacular troballa al catàleg dels Civia

Post by dgtxa »

Mireu la imatge adjunta (lamento que no es vegi gaire bé).

Jo encara diria més: "em sembla que aquí el traductor i l'encarregat de revisar el text l'han ben pifiat".

Extret del catàleg dels Civia que distribuïen a l'estand de RENFE durant el Saló Internacional del Turisme de Catalunya.

xD xD xD xD
Attachments
em_sembla_que_aqui_hi_falta_o_hi_sobra_una_paraula.jpg
em_sembla_que_aqui_hi_falta_o_hi_sobra_una_paraula.jpg (170.31 KiB) Viewed 4582 times
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Parla el professional:

La pífia és de l'encarregat de revisar el text, ja que és qui n'ha de donar la repassada final, tot i que, a vegades, amb les presses no hi ha ningú per part del client que ho faci (sovint ho volen tot per ahir). D'altra banda, el traductor té moltes altres maneres de fer comentaris. Jo, per exemple, si em trobo amb un dubte o hi ha qualsevol aclariment que vull fer, doncs ho faig com a comentari apart en el missatge on lliuro el text traduït adjunt. Un bon traductor ha de considerar el treball que lliura com a producte final. Una altra cosa és si el client decideix retocar-lo pel seu compte.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

O tenen un morro que se'l trepitgen o són més burros que fets d'encàrrec.

Aquesta errata ja sortia als fulletons que van repartir pel 150è aniversari de l'arribada del ferrocarril a Granollers, ara fa gairebé tres anys >:(
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

O això o al redactor no l'hi agraden els Civia i com a qüestió personal, doncs ficarà això
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Ostres sí, recordo perfectament aquesta pífia. Mira que és sonada eh!? Es nota que els fulletons són repetits i que no se'ls revisen gaire... Ara que jo havia vist a la memòria d'un projecte de GISA per a FGC on l'estació de Molí Nou com que devien fer servir un traductor automàtic posaven l'estació de "Vaig moldre nou" xD
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Trenscat wrote:"Vaig moldre nou" xD
XD Impresionant
Jordilar

Post by Jordilar »

Per impresionant La Guingueta d'Ix com "el xiriguito de sal" :x

Salut,
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Trenscat wrote:Ostres sí, recordo perfectament aquesta pífia. Mira que és sonada eh!? Es nota que els fulletons són repetits i que no se'ls revisen gaire... Ara que jo havia vist a la memòria d'un projecte de GISA per a FGC on l'estació de Molí Nou com que devien fer servir un traductor automàtic posaven l'estació de "Vaig moldre nou" xD
No xerris gaire, Barrote Estopón... :)

;)
VladiGB
N5
N5

Post by VladiGB »

Hi ha per llogari cadires :) :D

No m'enrecordava pas d'aqueste "Vaig moldre nou" també va ser molt bona. Tot així es una demostració dels "endollats" que hi ha en aqueste vida >:( .
La vida es como las escaleras de un 447 "cortas" y mas sucias que el palo de un gallinero
Izo
N6
N6

Post by Izo »

Jordilar wrote:Per impresionant La Guingueta d'Ix com "el xiriguito de sal" :x

Salut,
I com dimonis s'hi va arribar, a això?! :x
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
orique
N9
N9

Post by orique »

La conya ve d'un traductor automàtic que es feia servir per traduïr les pàgines web d'en Bernat al castellà. Entre d'altres perles traduïa, com ja s'ha dit, Bernat per Barrote i Borràs per Estopón...

xD
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”