Em sembla una bona idea, ja que ara mateix es un nyap (general mitre, trav. dalt, etc.)Info-PTP wrote:Fernández Díaz proposa fer subterrània la ronda del Mig i fer-hi una rambla a sobre
EL PUNT. Barcelona
El candidat del PP a l'alcaldia de Barcelona, Alberto Fernández Díaz, va proposar ahir «convertir la ronda del Mig en una rambla del Mig» i obtenir un nou passeig transversal que permeti cobrir la ronda, sobre la qual, entre la ronda del General Mitre i la travessera de Dalt, hi aniria un passeig per a vianants.
Fernández Díaz, que va fer les declaracions en una visita a la mostra d'entitats celebrada aquest cap de setmana al barri de Gràcia, creu que la mesura permetria «agilitar el trànsit a la zona» i millorar la connexió entre els districtes de Sants, les Corts, Sarrià-Sant Gervasi i Horta-Guinardó.
Fernández Díaz proposa subterrània Rda. Mig i rambla a sobre
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Fernández Díaz proposa subterrània Rda. Mig i rambla a sobre
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
D'això ja fa moooolt temps que se'n parla... però és clar, com que s'acosten les eleccions, apareixen "descobridors" de projectes per tot arreu.
A mi em sembla un projecte correcte, mentre no suposi un augment de capacitat respecte el traçat actual i la superfície es faci servir per ampliar l'espai pels vianants, disminuir la presència dels cotxes fins al mínim i donar preferència als autobusos.
No obstant, el projecte presenta problemes d'envergadura, ja que tota la zona es troba plena de serveis soterrats. Un dels més complicats seria el pas de la Via Augusta, per on hauria de creuar per sota dels FGC, és a dir, passar a una bona profunditat, cosa no molt recomanable per un tunel d'aquestes característiques.
El cas de la Ronda del Mig soterrat, va ser molt diferent i més senzill ja que només es va haver de cobrir una calçada que ja estava per sota del nivell de les cases.
A mi em sembla un projecte correcte, mentre no suposi un augment de capacitat respecte el traçat actual i la superfície es faci servir per ampliar l'espai pels vianants, disminuir la presència dels cotxes fins al mínim i donar preferència als autobusos.
No obstant, el projecte presenta problemes d'envergadura, ja que tota la zona es troba plena de serveis soterrats. Un dels més complicats seria el pas de la Via Augusta, per on hauria de creuar per sota dels FGC, és a dir, passar a una bona profunditat, cosa no molt recomanable per un tunel d'aquestes característiques.
El cas de la Ronda del Mig soterrat, va ser molt diferent i més senzill ja que només es va haver de cobrir una calçada que ja estava per sota del nivell de les cases.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT