Ricard wrote:Per fi es posa en marxa un dels perllongaments més esperats i útils del PDI, la connexió Badalona - Santa Coloma, una de les zones més denses de Catalunya. Els responsables públics de la Generalitat a l'època de CiU sempre deien a Esplugues, quan els hi reclamaven el metro, que aquesta línia era prioritària juntament amb la branca de L9 i L10 per la difícil morfologia urbana d'aquestes ciutats i la incomparable densitat de les mateixes. Tenien raó, però malauradament aquesta línia ha estat exempta de protagonisme davant d'esperpents com la línia 12 o la línia 3 spaghetti del Baix Llobregat.Web de Gisa:
TM-07384
Assistència tècnica per a la redacció de l'estudi informatiu de perllongament de la línia 1 dels FMB. Tram: Fondo - Badalona Centre. Clau: EI-TM-07384
http://www.gisa.es/gisa/servlet/HomeLic ... &company=1
Seguiment de les obres Badalona-Pompeu Fabra (L2)
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Prolongacio L1 de Fondo a Badalona Centre
Last edited by Ecomobisostrans on Thursday 26/04/2007 13:03, edited 1 time in total.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Carlos L'H
- N6
- Posts: 161
- Joined: Saturday 08/10/2005 15:16
- Location: Hospitalet - Florida (L1) Pubilla Cases (L5)
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Editado el 1r. mensaje por que faltaba un trozo.
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Deu ser que l'esquema es va publicar abans de l'estiu del 2002.Carlos L'H wrote:Vaya tela! solo hay que ver dos detalles.
1. La parte final de la L2 aun la ponen que es de la L4
2. Joan XIII hace tiempo que se puso Artigues/Sant Adrià
El que em comença a empipar de debò és aquesta mania que s'ha implantat a Barcelona de fer-li donar voltes a una línia per arreplegar més zones. Però, a veure, que no s'havia de perllongar el metro també de Badalona Centre a Morera i Can Ruti, ja sigui per mitjà de la L2 o d'una rèplica de la L11?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Això es encara més embrionari que fer passar la R1 per l'interior.Guigui wrote:Deu ser que l'esquema es va publicar abans de l'estiu del 2002.Carlos L'H wrote:Vaya tela! solo hay que ver dos detalles.
1. La parte final de la L2 aun la ponen que es de la L4
2. Joan XIII hace tiempo que se puso Artigues/Sant Adrià
El que em comença a empipar de debò és aquesta mania que s'ha implantat a Barcelona de fer-li donar voltes a una línia per arreplegar més zones. Però, a veure, que no s'havia de perllongar el metro també de Badalona Centre a Morera i Can Ruti, ja sigui per mitjà de la L2 o d'una rèplica de la L11?
Si veiesis el terreny.. Primer que no se per i cabrà un metro desde Badalona Centre fins Casagemmas (la N2 al seu pas pel centr mateix, es molt estret i a saber que hi ha allà sota, que això a la Badalona romana), encara que el façin en forma de 8, con parts de la L9.
Un cop a Casagemmes es relativament fàcil doncs pujaria per una riera fins Can Ruti.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii Per fi!!!!!!!!!!!!
L'extensio de metro mes necessaria de Catalunya per fi comença a veure la llum!!
Ja des d'abans del 1988 estaven planejades moltes d'aquestes estacions i mira que només planejaven les més necessaries...
Aquesta extensió de la linia beneficiarà a desenes de milers de persones al dia que l'agafaran, com ja he dit es la infrastructura ferroviaria més necessaria! La poblacio a la que donara servei equival a la moltisima mes poblacio que la de les capitals de comarca (excepte Barcelona, clar).
Esperem que sigui àgils executant les obres, el ritme de creixement de vehicle privat a Badalona es totalment insostenible.
Més informació a http://www.gencat.cat
L'extensio de metro mes necessaria de Catalunya per fi comença a veure la llum!!
Ja des d'abans del 1988 estaven planejades moltes d'aquestes estacions i mira que només planejaven les més necessaries...
Aquesta extensió de la linia beneficiarà a desenes de milers de persones al dia que l'agafaran, com ja he dit es la infrastructura ferroviaria més necessaria! La poblacio a la que donara servei equival a la moltisima mes poblacio que la de les capitals de comarca (excepte Barcelona, clar).
Esperem que sigui àgils executant les obres, el ritme de creixement de vehicle privat a Badalona es totalment insostenible.
Més informació a http://www.gencat.cat
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Calma, que al ritme que van, no ho veuran enllestit ni els nostres néts!EUKibo wrote:L'extensio de metro mes necessaria de Catalunya per fi comença a veure la llum!!
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
4 anyets mínim per començar les obres: 2 per l'informatiu i 2 pel constructiu si tot va bé
El DPTOP inicia l’estudi informatiu del perllongament de l’L1 des de Fondo fins a Badalona Centre
Estació 1: situada a la intersecció de la Rambla Sant Joan amb el Passeig Olof Palme i el carrer Liszt, que donarà servei tant a la part alta de Lloreda com a Montigalà.
Estació 2: ubicada a la part alta del barri de Sant Crist, amb un accés directe al mercat de Lloreda.
Estació 3: situada a la intersecció de l’avinguda Martí i Pujol amb el carrer Bufalà.
Estació 4: es correspon amb el futur intercanviador amb l’L2. S’ubicarà a l’Illa Fradera, on actualment s’està construint la nova estació del perllongament de l’L2.
http://www10.gencat.net/ptop/AppJava/ca ... _infor.jsp
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Data limit per a presentar projecte 11 de juny, temps d'execució d'obres 9 mesos posa. Això vol dir que per meitat de 2008 podria funcionar que ojala, la meva vida faria un canvi radical, el meu dia guanyaria moltes hores, comptant que per anar a Santa Coloma o Badalona Centre m'estalviaria entre 20 i 50 minuts! comptant que faig algun d'aquests dos trajectes 4 cops al dia...! Tindria un dia de 26h! Quina alegria!
¬¬ pero amb retards minims acabaran a finals del 2008 i si apliquen la tradicio esperem pel 2012. El que si haurien de fer es prioritzar el tram Fondo-Lloreda i encar a que es retardin per arribar al Centre... Sempre poden fer com a la L9 que volen obrila Fondo-Can Zam.
Edito:
11 de juny per presentarse, pero 9 mesos per la redacció i 9 mesos per les obres, 18 mesos, amb aixo com a molt d'hora les obres acabarien a finals del 2008... Arribarien amb 20 anys de retard... Cal posarse les piles, no endarrim els terminis, ho prego, que no passi com la L9...
¬¬ pero amb retards minims acabaran a finals del 2008 i si apliquen la tradicio esperem pel 2012. El que si haurien de fer es prioritzar el tram Fondo-Lloreda i encar a que es retardin per arribar al Centre... Sempre poden fer com a la L9 que volen obrila Fondo-Can Zam.
Edito:
11 de juny per presentarse, pero 9 mesos per la redacció i 9 mesos per les obres, 18 mesos, amb aixo com a molt d'hora les obres acabarien a finals del 2008... Arribarien amb 20 anys de retard... Cal posarse les piles, no endarrim els terminis, ho prego, que no passi com la L9...
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Jo tambe ho dubto veient com van de rapid amb les altes extensions, pero per que no es podria? Es un any i mig! Si executen les 4 noves estacions alhora 9 mesos es el que trigarien, i la tuneladora amb 9 mesos te per fer el tunel aquest. Pero clar, estem suposant masses coses, i veient les extensions de L3 L4 L5 L9 com van... Pero potser n'estan aprenent dels errors qui sap!
Por fin se van a dignar be hacer esta ampliación, yo creo que la más necesaria, y no porque viva ahi, sino porque es una zona muy con mucha población (Montigala-Lloreda-La Balsa -Nova LLoreda- Santo Cristo). Aunque amplien la frecuencia de los autobuses te comes 10min de trayecto, cosa que en metro se hará en mucho menos.
Espero que se haga rapidamente, ya que supongo que lo harán con tuneladora, algo de velocidad se ganará, que no la otra ampliación en BDN centro.
Un saludo
Espero que se haga rapidamente, ya que supongo que lo harán con tuneladora, algo de velocidad se ganará, que no la otra ampliación en BDN centro.
Un saludo
9 mesos per fer les obres?
En teoria ha d'estar al 2010.
Encara GRACIES si al 2008 veiem acabada la L2.
Vox
En teoria ha d'estar al 2010.
Encara GRACIES si al 2008 veiem acabada la L2.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Els projectes constructius són més complicats del què pot semblar... Ho dic per experiència; només per remodelar Verdaguer el merder que suposa és brutal així que per fer un perllongament no vull ni imaginar-ho. I no només és culpa de la consultoria que ho faci sinó de tots els canvis que es van introduint per part d'Ajuntaments, GISA, Generalitat, etc etc etc Per això s'allarguen tant les coses.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Posts: 4267
- Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
- Location: Horta
Trigaran 1000 anys com sempre
Potser portem A la Espe i el Gallardon i a lo millor en el fan en 1 anyet.Be fora conya ,compteu capa a 2015 mes o menys.
El meu bloc:http://elsmeustrens.wordpress.com/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
La meva web personal:http://www.badal.org/
El meu Flickr:http://www.flickr.com/photos/angelbadal/
un parell de comentaris
1. Es podrien estirar una mica i fer una estació més fins a arribar arran de costa i connectar així amb Renfe-Badalona (connexió important, dic jo!)
2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?
2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: Trigaran 1000 anys com sempre
I que mes! a veure, que nomes han de fer estacions sueltes, 4, i aquestes en 9 mesos es poden contruir, no s'ha d'expropiar res, les estacions van per tot un corredor de parcs i gran avingudes, Montigalà Centre i Lloreda|Sant Crist van íntegrament sota parcs. Badalona Centre ja està expropiat i ho faran sota una gran pláça nova i Bufalà hi ha avingudes amples.voltrega wrote:Potser portem A la Espe i el Gallardon i a lo millor en el fan en 1 anyet.Be fora conya ,compteu capa a 2015 mes o menys.
2015 ni pensar! A lo millor! Pobre d'ells que triguin tant, és tecnologicament possible fer obres en 9 mesos i acabar, com a molt haurien d'enrraderirse 3 mesos, pero en 2 anyets ja hauria d'estar funcionant tot aixo.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
Re: un parell de comentaris
1. La que s'ha de moure es Badalona-Estació Platja, avui m'hi he estat fixant i les andanes, el pas soterrat, el "sostre" per aixopluc, la videovigilancia, els accessos i el control de plagues de coloms i neteja està molt deficient i per remodelar haventla e canviar, ben es cert que si que la podrien perllongar, per correspondre amb el futur TRAM, igualment això comportaria una cua de maniobres sota el mar o_O, o ferli ver un revolt.anarres wrote:1. Es podrien estirar una mica i fer una estació més fins a arribar arran de costa i connectar així amb Renfe-Badalona (connexió important, dic jo!)
2. Ara q veig pintada la L1 tal i com ha d'estar acabada, encara em sembla més irracional el tomb que fa passat trinitat vella. ¿No creieu q seria més lògic q el tram trinitat vella-badalona s'incorporés a la L3 perllongada?
2.S'haurien de reformar totes les andanes, canviar totes les vies i comprar material movil i jubilar els 4000 prematurament. Jo que visc a Montigala utilitzare la linia per anar a Santa Coloma/Fondo[L9] i Badalona[L2][R1] el 80% dels casos, si continuo anant a la universitat tambe aniria tots els dies a Sagrera a agafar la R2 i exporadicament tambe podria agafar moltes linies de metro i rodalis que passarien per alla, hi estaria en 12min! I algun cop que vagi a Sant Andreu, el que esta clar es que si Renfe funciona potser no aniria fins Barcelona Centre amb metro, faria transbord a Badalona Centre.
Pero ja dic, per mi deixeume la xarxa com esta planejada al PDI que em sembla molt optima (tot i que no podria tenir relacio directa fins Via Julia...., pero per aquestes excepcions ja esta el bus!)