SOS reportatge línia la Pobla
SOS reportatge línia la Pobla
Hola Companys!
Necessito un cop de mà!
A la facultat estem fent un reportatge generalista sobre el traspàs de la línia de la Pobla i ens caldrien declaracions directes d'usuaris sobre el canvi que ha suposat. Així haurien de ser respostes a la pregunta:
-> Com a usuari, quina valoració fa del traspàs de la línia de la Pobla a FGC? Ha notat cap millora directa en la seva quotidianitat?
Ja sé que sí, que és obvi! Però... bé què dimonis... necessito algú amb nom i cognoms i ganes de declarar!!! No ens dona temps a pujar fins allà per entrevistar ningú (la vida moderna és el que és...)
Va va va...que no costa res declareu quatre cosetes com si coneixéssiu allò de tota la vida!
Moltes gràcies!
Us estaré molt agraït.
Salutacions
Necessito un cop de mà!
A la facultat estem fent un reportatge generalista sobre el traspàs de la línia de la Pobla i ens caldrien declaracions directes d'usuaris sobre el canvi que ha suposat. Així haurien de ser respostes a la pregunta:
-> Com a usuari, quina valoració fa del traspàs de la línia de la Pobla a FGC? Ha notat cap millora directa en la seva quotidianitat?
Ja sé que sí, que és obvi! Però... bé què dimonis... necessito algú amb nom i cognoms i ganes de declarar!!! No ens dona temps a pujar fins allà per entrevistar ningú (la vida moderna és el que és...)
Va va va...que no costa res declareu quatre cosetes com si coneixéssiu allò de tota la vida!
Moltes gràcies!
Us estaré molt agraït.
Salutacions
Re: SOS reportatge línia la Pobla
Pilar fonamental del periodisme actual.andr3u wrote:Va va va...que no costa res declareu quatre cosetes com si coneixéssiu allò de tota la vida!
Re: SOS reportatge línia la Pobla
Doncs no ho sé, ja que jo, que visc a l'àrea de Barcelona, no l'he fet servir mai.Un periodista wrote:Com a usuari, quina valoració fa del traspàs de la línia de la Pobla a FGC? Ha notat cap millora directa en la seva quotidianitat?
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
lliçons d'ètica
Abans que mori apedregat pels vostres savis comentaris sobre el periodisme actual (que, per suposat, sempre són d'agrair; i us asseguro que no us falta raó). Deixeu-me al menys matisar amb el ferm (i no tan honorable) propòsit de justificar-me.
D'una carrera en la que amb prou feines topes amb un terç del professorat que trobi necessari incloure al seu temari Truman Capote o Oriana Fallaci, què pots esperar?
Us ho prego, sóc el primer que és conscient dels límits de l'ètica periodística. Succeeix, però, que si un professor no et respecta a tu a l'hora de fer la seva assignatura, i el que preten és prendre't el pèl i poder continuar gaudint d'un sistema universitari passiu i conformista, fins a quin punt has de respectar tu les normes?
D'altra banda, a més, com ja deia el títol, es tracta d'una petició d'emergència. Per suposat que el vostre despreci sempre serà benvingut i comprès, però també agrairé si algú em pot donar un cop de mà, que és el que en aquests moments necessito.
Apa salut!
D'una carrera en la que amb prou feines topes amb un terç del professorat que trobi necessari incloure al seu temari Truman Capote o Oriana Fallaci, què pots esperar?
Us ho prego, sóc el primer que és conscient dels límits de l'ètica periodística. Succeeix, però, que si un professor no et respecta a tu a l'hora de fer la seva assignatura, i el que preten és prendre't el pèl i poder continuar gaudint d'un sistema universitari passiu i conformista, fins a quin punt has de respectar tu les normes?
D'altra banda, a més, com ja deia el títol, es tracta d'una petició d'emergència. Per suposat que el vostre despreci sempre serà benvingut i comprès, però també agrairé si algú em pot donar un cop de mà, que és el que en aquests moments necessito.
Apa salut!
- Ecomobisostrans
- N10
- Posts: 3713
- Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- Location: Barcelona
- Contact:
Si, la infraestructura sempre serà d'Adif. Lo que ha canviat és l'explotació que abans era de RENFE i ara es de FGC.Jordi Freixas wrote:Això no ho he acabat d'entendre. La linia de La Pobla segueix sent d'Adif???
La verdad sobre la comida: https://www.youtube.com/watch?v=cJiJU-k0gqc difúndelo!
http://www.igualdadanimal.org
http://www.igualdadanimal.org
- genissimon
- N10
- Posts: 3183
- Joined: Wednesday 05/04/2006 12:43
- Location: La Selva marítima i el Berguedà prepirinenc
Ho sento, però no.
Tota la línia des de la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a La Pobla de Segur està traspassada a la Generalitat de Catalunya. De la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a l'estació de Lleida, els trens de FGC hi circulen en virtud a un conveni amb ADIF.
Per altra banda, hi ha un altre conveni pel qual FGC "lloga" els serveis de renfe per a donar servei als usuaris de la línia. És a dir renfe està subcontractada per FGC pel que fa als tamagotxis i supermans i maquinistes. No tinc referències pel que fa als interventors.
Salut !!
Tota la línia des de la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a La Pobla de Segur està traspassada a la Generalitat de Catalunya. De la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a l'estació de Lleida, els trens de FGC hi circulen en virtud a un conveni amb ADIF.
Per altra banda, hi ha un altre conveni pel qual FGC "lloga" els serveis de renfe per a donar servei als usuaris de la línia. És a dir renfe està subcontractada per FGC pel que fa als tamagotxis i supermans i maquinistes. No tinc referències pel que fa als interventors.
Salut !!
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
La línia és d'FGC fins al senyal avançat de Lleida. D'aquí en avall és d'ADIF i per tant FGC sempre estarà condicionat per aquest fet.
D'altra banda, l'ADIF pot autoritzar maniobres amb material de qualsevol operador per la línia de la Pobla fins el km 2,5 aprox en virtud del conveni amb FGC.
D'altra banda, l'ADIF pot autoritzar maniobres amb material de qualsevol operador per la línia de la Pobla fins el km 2,5 aprox en virtud del conveni amb FGC.
genissimon wrote:Ho sento, però no.
Tota la línia des de la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a La Pobla de Segur està traspassada a la Generalitat de Catalunya. De la bifurcació del Plà de Vilanoveta fins a l'estació de Lleida, els trens de FGC hi circulen en virtud a un conveni amb ADIF.
Per altra banda, hi ha un altre conveni pel qual FGC "lloga" els serveis de renfe per a donar servei als usuaris de la línia. És a dir renfe està subcontractada per FGC pel que fa als tamagotxis i supermans i maquinistes. No tinc referències pel que fa als interventors.
Salut !!
Last edited by liniadelRipollés on Thursday 26/04/2007 17:16, edited 2 times in total.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
-
- N10
- Posts: 3191
- Joined: Wednesday 04/05/2005 22:13
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Lentament, han estat vàlids alguns bitllets d'FGC per la línia.
UT596001 wrote:Els interventors són de RENFE i els bitllets també. Només és 100% FGC en el bus d'aportació Pobla-Sort.genissimon wrote:No tinc referències pel que fa als interventors.
Salut !!
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Amb tots els respectes, però de la meitat cap avall, tots els missatges publicats correspondrien a aquest altre fil.
Tornant al tema principal, al TN Migdia d'avui ha sortit, precisament, un reportatge sobre la Línia de la Pobla, amb algunes entrevistetes de rigor als usuaris. Tenor general: força contents entre Lleida i Balaguer (augment de 3 a 7 serveis per dia i sentit des del traspàs), no tant de Balaguer amunt.
Tornant al tema principal, al TN Migdia d'avui ha sortit, precisament, un reportatge sobre la Línia de la Pobla, amb algunes entrevistetes de rigor als usuaris. Tenor general: força contents entre Lleida i Balaguer (augment de 3 a 7 serveis per dia i sentit des del traspàs), no tant de Balaguer amunt.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Ho dius per el temps en que es podien comprar bitllets Sort-Lleida, Sort-Balaguer...?liniadelRipollés wrote:Lentament, han estat vàlids alguns bitllets d'FGC per la línia.
UT596001 wrote:Els interventors són de RENFE i els bitllets també. Només és 100% FGC en el bus d'aportació Pobla-Sort.genissimon wrote:No tinc referències pel que fa als interventors.
Salut !!