Seguiment de Civies a l'àrea de Barcelona
Sonen diferent!
[torracollonisme]aarongilp wrote:al 464.204 li falten les plaquetes exteriors de Alstom i tots els Alstom que he vist i sentit avui sonen molt diferent als de CAF
A veure, Aaron...
Es que sonen totalment diferent. Els equips de tracció són completament diferents (i millors, tot s'ha de dir ).
Els Civia d'Alstom són totalment diferents en concepció i construcció que els Civia de CAF...
[/torracollonisme]
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Pere
- N9
Re: Sonen diferent!
[torracollonisme]JaMiRo! wrote:[torracollonisme]
A veure, Aaron...
Es que sonen totalment diferent. Els equips de tracció són completament diferents (i millors, tot s'ha de dir ).
Els Civia d'Alstom són totalment diferents en concepció i construcció que els Civia de CAF...
[/torracollonisme]
Doncs no fa massa es va espatllar segons deien l'equip elèctric d'un 463 a Sants que va fer paralitzar mitja estació.
[/torracollonisme]
CIVIAS en fin de semana
Por fin¡¡¡
Acaba de hacer entrada en l'Hospitalet hoy sábado 28 de Abril de 2007 a las 21.47 el CIVIA 465-014 en servicio y con teleindicadores y pasaje. Creo recordar si no voy errado que es la primera vez que funciona algún CIVIA en sábado????
Me autoedito, porque a las 22.11 sale de nuevo el CIVIA 465-014 de l'H ahora con teleindicadores con destino MATARÓ. Así pues se confirma que almenos algún CIVIA ya circula en festivo.
Acaba de hacer entrada en l'Hospitalet hoy sábado 28 de Abril de 2007 a las 21.47 el CIVIA 465-014 en servicio y con teleindicadores y pasaje. Creo recordar si no voy errado que es la primera vez que funciona algún CIVIA en sábado????
Me autoedito, porque a las 22.11 sale de nuevo el CIVIA 465-014 de l'H ahora con teleindicadores con destino MATARÓ. Así pues se confirma que almenos algún CIVIA ya circula en festivo.
Ara resulta que fan circular civies els caps de setmana?Amb l'augment de parc civies,era d'esperar.
Peró els de la renfe també...,mira que fer-los circular a aquestes hores i no durant el dia i la tarda,no m'extranya que desprès hi haguin grafitis o els tr4ens estiguin bruts,sí els treu a passejar un dissabte mès enllà de les 10 de la nit,quan hi han nengs fent de la seva als trens,apa que també.
No es que estigui d'acord amb que circuli els caps de setmana,peró ho podien circular a altres hores.
Jo crec que abans no circulaven en caps de setaman precisament per això que he citat,i que a mès algún material ha de descansar.
Peró els de la renfe també...,mira que fer-los circular a aquestes hores i no durant el dia i la tarda,no m'extranya que desprès hi haguin grafitis o els tr4ens estiguin bruts,sí els treu a passejar un dissabte mès enllà de les 10 de la nit,quan hi han nengs fent de la seva als trens,apa que també.
No es que estigui d'acord amb que circuli els caps de setmana,peró ho podien circular a altres hores.
Jo crec que abans no circulaven en caps de setaman precisament per això que he citat,i que a mès algún material ha de descansar.
La veritat és que m'ha sobtat molt veure'l entrar a l'Hospitalet gairebé a les 22.00 , però més m'ha sobtat veure'l sortir de nou, sabent com ve dius quin es el tipus de client (bé client no, q almenys el client paga), el tipus de brètol que hi entrarà en caps de setamana i a aquestes hores. "Mako448 wrote:Ara resulta que fan circular civies els caps de setmana?Amb l'augment de parc civies,era d'esperar.
"Ei neng q semos la ojtia. Vamo a Chasis" . Perdó però no m'he pogut aguantar".
Jo avui m'he acostat a L'Hospitalet a caçar Civia i n'he avistat uns quants (és la primera vegada que els he vist).
Civies avistats a L'H:
465-009, amb destinació Mataró ha sortit a la via 12.
464-204, apartat sense servei a la via 15
464 (no he reconegut el número) + 463-201M fent el Mataró - Molins de Rei.
Tinc unes quantes fotos del Civia i un parell de vídeos, els vídeos ja els pujaré al Youtube.
Salut!
Civies avistats a L'H:
465-009, amb destinació Mataró ha sortit a la via 12.
464-204, apartat sense servei a la via 15
464 (no he reconegut el número) + 463-201M fent el Mataró - Molins de Rei.
Tinc unes quantes fotos del Civia i un parell de vídeos, els vídeos ja els pujaré al Youtube.
Salut!
No sé si serà novetat però jo encara no els havia vist, aquesta tarda la parella 005, és a dir el 463-005 + 464-005 feien L'H - Mataró i Viceversa. Jo només havia vist fins el 004.
Editat a posteriori canviant l'original i erroni Martorell , per Mataró
Last edited by mikado on Tuesday 01/05/2007 9:46, edited 1 time in total.
Perdó perdó era MATARÓ evidentment, se m'ha anat les lletres . . .Pere wrote:L'Hospitalet MARTORELL ?? Des de quan fan trens de la R7 els CIVIA ?mikado wrote:No sé si serà novetat però jo encara no els havia vist, aquesta tarda la parella 005, és a dir el 463-005 + 464-005 feien L'H - Martorell i Viceversa. Jo només havia vist fins el 004.
Era Mataró, que l'he vist dos vegades.
I jo que pensava que només farien R1!Pere wrote:L'Hospitalet MARTORELL ?? Des de quan fan trens de la R7 els CIVIA ?mikado wrote:No sé si serà novetat però jo encara no els havia vist, aquesta tarda la parella 005, és a dir el 463-005 + 464-005 feien L'H - Martorell i Viceversa. Jo només havia vist fins el 004.
Peró al cap de 3-4 mesos ja vindrán els Civies a la R4, per què en algunes estacions ja están començant a recréixer andanes.
Com us vaig prometre, us deixo el video del 465-009, avistat ahir a L'Hospitalet de Llobregat:
http://www.youtube.com/watch?v=mXdcUtAmDoM
Pequeña corrección, supongo que serán los 463-205+464-205 ya que el 463-005 (ex 462-002) está en Sevilla y el 464-005 ya no existe como tal (ahora es el 465-008) y está en Madrid
mikado wrote:No sé si serà novetat però jo encara no els havia vist, aquesta tarda la parella 005, és a dir el 463-005 + 464-005 feien L'H - Mataró i Viceversa. Jo només havia vist fins el 004.
Acabo de verlo entrar en L'Hospitalet (14.28 h) y efectivamente es el 463-205 y 464-205 como dice Trainmantrainman wrote:Pequeña corrección, supongo que serán los 463-205+464-205 ya que el 463-005 (ex 462-002) está en Sevilla y el 464-005 ya no existe como tal (ahora es el 465-008) y está en Madrid
mikado wrote:No sé si serà novetat però jo encara no els havia vist, aquesta tarda la parella 005, és a dir el 463-005 + 464-005 feien L'H - Mataró i Viceversa. Jo només havia vist fins el 004.
- oscar440
- N8
- Location: Vilapicina i la Torre Llobeta (Nou Barris, Barcelona)
Fa una setmana, vaig veure a Montcada-Bifurcació dues unitats Civia de la sèrie 463 (3 cotxes) totalment grafitejades i amb senyals de bretolades. No vaig poder veure la numeració.
Salutacions.
Salutacions.
Visita el meu flickr:
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog:
https://oscar440.blogspot.com
http://www.flickr.com/photos/oscar440/
Visita el meu canal youtube:
https://www.youtube.com/channel/UCPRXWr ... zJw/videos
Visita el meu blog: