FIL OFICIAL: Arribada de l'Alta Velocitat a Barcelona

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Locked
Danzig
N8
N8
Posts: 761
Joined: Wednesday 04/05/2005 17:03
Location: L'HospiMollet

Post by Danzig »

Por cierto:

si alguien se va "por los cerros de Úbeda" tiene que ser un experto en la orografia del lugar, ¿o no es necesario? :D
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Hola,

Vuelvo a estar vigilante.....

he aquí algunas instantáneas del acceso LAV a Barcelona

parte del puente metalico sobre el rio llobregat en el Prat ha desaparecido, así como los muros de hormigón del mismo.
Image

En el puente de la Vanguard, con permiso de Danzig, pongo algunas momentos de las obras. Es el punto donde convergen el falso tunel que viene del gornal y el tunel excavado que empieza en ese punto y finaliza en la entrada a sants.

hace una semana , con los preparativos....afinando la vista se puede observar parte de la boveda del tunel excavado
Image

ayer en el mismo punto , en fase de hormigonado.
Image

Image

Image

saludos

;)
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

EUKibo wrote:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

sequera wrote:
EUKibo wrote:Cal dir que amb aquest d'ADIF estic impresionat com van de rapid fent les obres! Es impresionant! Jo que passo cada dia per la zona quan feien el Prat sempre es veia primer un bon troç de forat, després el ciment com avançava, el pont, despres l'estacio-vestibul, les vies, la catenaria.

En aquest aspecte FMB FGC haurien d'agafar exemple! Que si les obres de l'AVE haguessin estat al ritme de la L9.... Morim!
basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Izo wrote:
sequera wrote:basicament tenen medis i recursos ilimitats ( lease money)
Que és un element bàsic per a tenir un govern que funcioni de debó.
És la història de sempre: quan hi ha voluntat, tot es possible. I quan una cosa no es fa, és perquè als capitostos que tallen el bacallà no els rota.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
orique
N9
N9
Posts: 2046
Joined: Sunday 02/10/2005 16:45
Location: Terrassa

Post by orique »

Electoralment "He portat l'AVE a Barcelona" queda molt bé...
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

orique wrote:Electoralment "He portat l'AVE a Barcelona" queda molt bé...
Doncs qui em digui això, li respondria: "L'has portat fins aquí, però t'ha quedat un nyap que t'hi cagues!" :evil:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

de quin nyap parleu ?

i l'element de qualsevol govern no es tenir recursos ilimitats, si no saber gestionar-los.
User avatar
mikado
N9
N9
Posts: 1844
Joined: Friday 06/05/2005 21:40

Post by mikado »

Si de nyaps parlem, i m'estic desviant del tema, molt es podria parlar dels gestors de GISA i de la seva aportació al caos de les obres de la L9. Mai un gestor ha estat tan ineficaç.
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

sequera wrote:de quin nyap parleu ?
Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.
mikado wrote:Si de nyaps parlem, i m'estic desviant del tema, molt es podria parlar dels gestors de GISA i de la seva aportació al caos de les obres de la L9. Mai un gestor ha estat tan ineficaç.
No et falta raó, però estem parlant concretament de l'arribada de la LAV a Barcelona. Apart de que, tal i com han anat i estant anant les coses, seria molt insensat que algun polític es pengés una medalla amb la inauguració d'una línia de metro que obrirà, pel cap baix, amb 10 anys de retard. Tot i que tampoc m'estranyaria que algun d'aquells personatges ens sortís amb una d'aquestes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

Guigui wrote:
sequera wrote:de quin nyap parleu ?
Entre d'altres coses, del següent: Si es volia fer arribar la LAV a l'aeroport, no era qüestió de fer-hi una estació a 5 km; si es volia entrar per la directa a Barcelona, es podrien haver estalviat la giragonsa St. Boi-El Prat-L'H i haver entrat directament per Cornellà, com estava previst en un principi. O sigui, que al final, ni carn ni peix. Més nyaps: incidents en la construcció, com el túnel de Castellbisbal, interrupcions del servei de Renfe i FGC causades, segurament, per la utilització de mà d'obra no qualificada, etc.
.
busca en el fil....

Vam argumentar les raons de fer aquest traçat, que es el millor posible....

El traçat per cornellà s'ho va treure de la butxaca el Cascos , per tal de retardar encara més l'arribada del AVE a Barcelona... Però busca al fil, perque vam posar totes les dades, antecedents i relat cronologic de fets.

Simplement dir que per tal de fer un parell de kilometres menys ( de un total de 850 km i que suposa alguna decima de segon menys de recorregut) et carregues la intermodalitat de la estació del baix llobregat en el prat.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

850 km??? Si n'hi ha 446/7 fins a Lleida...Com a molt, 650 km, però no més...

Edito: Correcció de dades i afegeixo per dir que Lleida - Pirineus està al PK 442.143 de la LAV2, tenint l'orígen al PK 0.000 a la bifurcació amb la LAV1. És a dir, que sense passar per Delicias deu haver uns 446 o 447 km, i passant-hi potser 450 i escaitx. Si a aquests hi sumem uns 190 km aprox que faci el traçat fins a BCN dónen uns 650 km, no pas 850...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

aarongilp wrote:850 km???
aprox. LAV Madrid-Frontera Francesa....

evidentment.
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Home, evidentment no, perquè per la convencional són vora 800...(des de Sants fins a Chamartín). I per autopista són vora 760 o així...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Doncs no va gaire mal encaminat...

La web d'Adif diu que fins a Figueres són 804 km, doncs fins a la frontera...
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

No, si ja hi compto que fins a la frontera siguin aquests 850 km, però no era evident pel fet que per la convencional, des de Madrid fins la frontera en són quasi bé 1000, i pensant-ho en fred per la LAV també podrien ser-ho, o alguns menys...però no era evident...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
sequera
N8
N8
Posts: 678
Joined: Monday 02/05/2005 11:46
Location: L'Hospitalet de Llobregat

Post by sequera »

:x :x :x

:D

;)
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

aarongilp wrote:No, si ja hi compto que fins a la frontera siguin aquests 850 km, però no era evident pel fet que per la convencional, des de Madrid fins la frontera en són quasi bé 1000, i pensant-ho en fred per la LAV també podrien ser-ho, o alguns menys...però no era evident...
Però la línia convencional dóna molta volta: fins a Saragossa segueixen el mateix corredor però la LAV va en línia recta i de Saragossa a Lleida, la convencional puja fins a Binèfar i la LAV va recte pels Monegros...
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

Ja ho sé, ja...i si a això anem, la convencional baixa fins a Tarragona ciutat, mentre que la LAV gira abans. Però igualment no entenia aquesta diferència de km...de fet, ja ho entenc, però vull dir que almenys jo no ho he relacionat al moment en que aquests 850 km fossin fins la Frontera, sobretot tenint en compte que parlàvem de trajectes entre MDD i BCN...
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
Locked

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”