Renfe 1 Maig - ¿No hi ha servei?
Renfe 1 Maig - ¿No hi ha servei?
Acabo de consultar els horaris pel proper dia 1 de maig i segons http://www.renfe.es no hi ha cap servei de Rodalies Barcelona apartir d'aquesta data.
Dimecres vaig enviar un queixa desde la seva web perque no sortia cap horari desde el 1 de maig i els horaris fins de la C3 fins Ribes i Puigcerdà sortien incomplets. La seva resposta ha sigut el silenci.
Dimecres vaig enviar un queixa desde la seva web perque no sortia cap horari desde el 1 de maig i els horaris fins de la C3 fins Ribes i Puigcerdà sortien incomplets. La seva resposta ha sigut el silenci.
- EUKibo
- N9
Re: Renfe 1 Maig - ¿No hi ha servei?
Tipic, jo tinc reclamacions a cabassos sense contestar, son les que no tenen explicacions, per exemple de l'estil, per que no informen d'on paren els trens a totes les estacions, per quina rao a montgat no hi ha ascensor, per quina rao a Castelldefels les validadores estan a l'aire lliure i quan plou les hi plou a sobre i no fiquen sostre perque s'aixoplugin les validadores i la gent....davida wrote: La seva resposta ha sigut el silenci.
Obviament parlant d'aquest operador, Renfe no et contestara perque no te contestacio, la contestacio seria, aixo es culpa d'ADIF i no els hi volem denunciar perque som la mateixa empresa encara que per llei no ho podem ser, o et contestarien, perque aquestes estacions tenen mes de 20 anys d'antiguitat i no hi ha cap projecte de renovacio...
- Guigui
- Administrador
Re: Renfe 1 Maig - ¿No hi ha servei?
Doncs mira que no m'estranyaria gens que això acabés tornant-se realitat...davida wrote:Acabo de consultar els horaris pel proper dia 1 de maig i segons http://www.renfe.es no hi ha cap servei de Rodalies Barcelona apartir d'aquesta data.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
- ABB_Traccion
- N7
Si doncs, jo demà he de agafar el primer tren que baixa de Puigcerdà i tornar a pujar... ahir i avans d' ahir ja no anava gaire fi, ja que ho vaig estar mirant i em vaig quedar una miqueta amb cara d' ":?". aquesta mateixa tarda baixo a l' estació i agafaré un parell d' horaris (un per mi i l' altre pel meu avi) fos cas que demà a BCN ens quedessim tirats.
Salutacions.
Salutacions.
- ABB_Traccion
- N7
Pregunta a Atencio al Client de Renfe wrote: Estoy buscando los horarios para los trenes de cercanias Barcelona para
mañana dia 1 de Mayo y en todas las relaciones mes dicen que no hay trenes.
Me pueden pasar los horarios de Santa Perpetua a Ribes de Fresser y/o
Mollet Ribes y viceversa ya que no todos los trenes paran en Santa
Perpetua.
¿Cuando publicaran los horarios de mañana en su web?
resposta de Renfe wrote: Le pedimos disculpas, los horarios estarán disponibles en nuestra web a
partir del 7 de mayo, que es cuando comienzan unas obras de mejora muy importantes entre Ripoll y Ribes.
davida wrote:Pregunta a Atencio al Client de Renfe wrote: Estoy buscando los horarios para los trenes de cercanias Barcelona para
Perpetua.
resposta de Renfe wrote: Le pedimos disculpas, los horarios estarán disponibles en nuestra web a
partir del 7 de mayo, que es cuando comienzan unas obras de mejora muy importantes entre Ripoll y Ribes.
- Guigui
- Administrador
No sabia que Renfe posava els súper-informadors a contestar pregutes escrites.davida wrote:Pregunta a Atencio al Client de Renfe wrote: Estoy buscando los horarios para los trenes de cercanias Barcelona para
Perpetua.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.