"L5" fins a Pep Ventura (canvi enllaç Sda Família)
"L5" fins a Pep Ventura (canvi enllaç Sda Família)
M'han passat una informació que la "L5" la faran arribar fins a Pep Ventura cambian el color de les estacions que ara son de la "L2" a color blau, es adir de Sagrada Família continuant per encants fins a Pep Ventura. I cambian les estacions que ara son de la "L5" que van de Sagrada Família fins Horta a ser de la "L2". M'han dit que ho fan perque quedi més linial.
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
Re: "L5" fins a Pep Ventura
Qui? Li feia pudor l'alè a alcohol?sortrens wrote:M'han passat una informació
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Re: "L5" fins a Pep Ventura
Platanito wrote:Qui? Li feia pudor l'alè a alcohol?sortrens wrote:M'han passat una informació
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Que jo sàpiga, no hi ha cap mena d'intenció de fer arribar la L5 fins a Pep Ventura. Aquest projecte va ser abandonat allà pels anys 70
Precisament un fòrum com aquest permet contrastar les notícies amb la resta d'usuaris per arribar, entre tots, a treure'n l'entrellat. És la diferència amb un mitjà convencional (diari, revista, TV, ràdio) on es difonen les notícies sense possibilitat de que siguin contrastades pels usuaris, cosa que pot fer que les mentides acabin acceptant-se com a veritats sense discussió possible.Jordilar wrote:Crec que això es simplement una pallassada que demostra la clara tendència al sensacionalisme d'aquest fòrum per culpa d'alguns usuaris.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- BCN Término
- N5
- Posts: 128
- Joined: Sunday 09/04/2006 23:44
- Location: Allà ón ja no hi queda cap 1000
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
En qualsevol mitjà de comunicació social com aquest, hi tenen cabuda informacions diverses. És l'usuari qui ha de fer la feina de destriar què és real, i què no. Com bé dius, aquest fil és un bon exemple: s'ha dit una cosa que no és certa i ha durat ben poc el malentès. Si ho hagués dit el diari o la tele, ja seria una veritat absoluta sense possibilitat de rèplica.pizias wrote:La misma gran virtud de los foros que señalas, de poder afluir en ellos varias informaciones, entre las cuales los usuarios pueden "determinar" la realidad, se convierte en inmensísimo problema cuando estos mismos usuarios aceptan informaciones falsas como verídicas.
No estic d'acord en el perill que va suposar, ja que les obres en aquella ocasió es van fer sota el carrer Marina. De la façana del Naixement (la més propera, i entrada lateral de l'església) fins al c/ Marina hi ha uns bons 20 o 30 metres d'espai, per la qual cosa l'estació de la L2 queda més o menys lluny dels peus de l'església (que no catedral).pizias wrote:Al respecto del hilo, y como datos objetivos, la modificación de rasantes de la linea 2 acometida en los años 90 (obras que SI supusieron un peligro real para la Sagrada Familia al conllevar un recalce de los muros pantalla de seis metros de profundidad a los mismos pies de la catedral), impide totalmente lo comentado como origen de este hilo.
En canvi, el futur túnel de la LAV sí que passarà fregant els fonaments de la futura façana principal, a menys de 5 metres, encara que a una profunditat molt superior a la de la L2
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
I no es pot seguir una altre traça encara que sigui per sota dels habitatjes? A -40m de profunditat els fonaments de les cases es probable que ja no arribin. Un exemple de trams per sota les cases podria ser el túnel entre sants i Pl Catalunya o be la L5 que pasa per sota de l'Hospital Clínic.
Salut,
Salut,
- Guigui
- Administrador
- Posts: 23736
- Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
- Location: Penitents L3 (Barcelona)
Possible resposta profana, a més no sent jo l'iniciador del fil: Que un braç de cada túnel s'adapti de cota per tal d'enllaçar amb l'altre respectiu. Bé, més que la solució, és el principi pel qual s'hauria de regir el canvi de línies. Però, a part d'això, tal i com quedaria la L5, descriuria una corba i contracorbes força ridícules entre Sagrada Família i Encants. Tindria molt més sentit fer-la creuar la Pl. Gaudí en biaix, aprofitant que aquella illa només està construïda pel costat més allunyat de la Sagrada Família, abans de travessar una última illa per anar a trobar València i l'estació d'Encants.BCN Término wrote:I reprenent el tema d´aquest fil, que l´iniciador del mateix ens expliqui com pot la L5 arribar a Pep Ventura si els tunels de ambdues linies es troben un sobre l´altre.
Bé, a part de la manera força barroera de desciure la possible solució, no us sembla massa aparatosa considerant el que hi ha?
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
-
- N7
- Posts: 323
- Joined: Friday 01/12/2006 18:22
- Location: R1
Crec que calen fer altres coses que fer aquest canvi suposat de trams entre L2 i L5 a l'área de Barcelona, respecte al transport ferroviari, com crear xarxes internes en el llobregat i Besós de transport ferroviari(S'hauria de veure com),Cerdanyola, ripollet, sant cugat... s'hauria de veure també... A part de com deia el diaria ahir, de fer arribar el metro als llocs on encara no hi ha: Zona Franca, Bon Pastor, ... I fer conexions rapides entre totes les linees i no passadisos gegantins.
L2 i L4 amb L6, L7, segregar linees S de les L6, L7, Conexions més rapides amb la L3, ja que sembla que la L3 eviti les altres linees amb els seus transbords, L5-L3-L1 per Sants, millorar la conexió. I segurament altres moltes coses que jo no sé... I decidir que fer amb la L2, amb el ramal que volen fer desde sant antoni i volent suprimir Paral-lel(La conexió més rapida amb L2 i que dona un cert servei a aquella zona, crec). Poder crear una linea nova que començi a Clot-Enamorats-Monumental i segueixi a Aragó, fins baixar cap a Sant Antoni-Poble Sec-Zona Franca i despres puji, més o menys al costat de la L5 pero cubrint altres zones.. S'hauria de analitzar.
L2 i L4 amb L6, L7, segregar linees S de les L6, L7, Conexions més rapides amb la L3, ja que sembla que la L3 eviti les altres linees amb els seus transbords, L5-L3-L1 per Sants, millorar la conexió. I segurament altres moltes coses que jo no sé... I decidir que fer amb la L2, amb el ramal que volen fer desde sant antoni i volent suprimir Paral-lel(La conexió més rapida amb L2 i que dona un cert servei a aquella zona, crec). Poder crear una linea nova que començi a Clot-Enamorats-Monumental i segueixi a Aragó, fins baixar cap a Sant Antoni-Poble Sec-Zona Franca i despres puji, més o menys al costat de la L5 pero cubrint altres zones.. S'hauria de analitzar.