Plans d'FGC al Berguedà, Cremallera de Núria i La Pobla

RENFE regionals i línies FGC de fora de l'àrea de Barcelona.
RENFE regionales y líneas FGC de fuera del área de Barcelona.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Plans d'FGC al Berguedà, Cremallera de Núria i La Pobla

Post by liniadelRipollés »

Rehabilitació o substitució del Telecabina

Renovació estació de Núria (carril,agulles, travesses, balast, instal.lació de calefactors d'agulles)

Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.

Rehabilitació cotxeres antigues.

Construcció aparcament Ribes-Enllaç. ¿?

Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.

Construcció de nou baixador a Cellers

Rehabilitació de hangars de mercaderies, estacions i dipòsits de locomotores (Balaguer)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
JaMiRo!
N10
N10

Ai, senyor...

Post by JaMiRo! »

liniadelRipollés wrote:Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor... >:(
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
liniadelRipollés
N10
N10

Re: Ai, senyor...

De tant en tant sembla que passen coses.

Fer noves cotxeres a Vila? No sé com s'ho poden fer, però si ho fan entenc que es carreguen el pont transbordador i fan cotxera d'allò sortint els trens per un voladís banda Enllaç.

Si no, no m'entra al cap com s'ho faran.
JaMiRo! wrote:
liniadelRipollés wrote:Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

D'on has tret aquesta informació ? i on es cellers?
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

jordidr wrote: i on es cellers?
A l'extrem sud del Pallars Jussà, a la línia de La Pobla. Prop d'on hi ha hagut avui el descarrilament, per cert.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

A val... es que com estaba parlant del cremaller a de nuria em pensaba que lo de Cellers era de nuria...
marcel
N7
N7

Post by marcel »

liniadelRipollés wrote:De tant en tant sembla que passen coses.

Fer noves cotxeres a Vila? No sé com s'ho poden fer, però si ho fan entenc que es carreguen el pont transbordador i fan cotxera d'allò sortint els trens per un voladís banda Enllaç.

JaMiRo! wrote:
Io tampoc sé res.... hauré d'anar per allà mes sovint...
liniadelRipollés
N10
N10

xD

xD

(Jo dic el que declara FGC. També s'ha de fer el túnel per seguretat...i no pas per doblar freqüències....)

:D

S'acosta el MetroRipollès, el meu metro!

marcel wrote:
liniadelRipollés wrote:De tant en tant sembla que passen coses.

JaMiRo! wrote: No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor... >:(
Io tampoc sé res.... hauré d'anar per allà mes sovint...
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

A on declara aixo FGC? l'altre dia vaig estar mirant per la web i no vaig trobar-hp
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Sobre les noves cotxeres de Ribes Vila no podria ser que les construissin sota la muntanya que hi ha darrere l'actual cotxera d'automotors directament, així en plan soterrades-dissimulades?
liniadelRipollés
N10
N10

Vés tu a saber...

Trenscat wrote:Sobre les noves cotxeres de Ribes Vila no podria ser que les construissin sota la muntanya que hi ha darrere l'actual cotxera d'automotors directament, així en plan soterrades-dissimulades?
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

El que han de fer a la linia del cremallera es una estaci-intercanviador decent entre el cremallera i renfe
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.

D'altra banda...
Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.

Es deu referir a la línia de La Pobla, no?
Construcció de nou baixador a Cellers
I per quan es començarà a instalar nous encreuaments al llarg de la línia més enllà de Balaguer i Tremp?
Rehabilitació de hangars de mercaderies, estacions i dipòsits de locomotores (Balaguer)
Quines locomotores? Significa tot això que hi tornarà a haver trànsit de mercaderies en aquesta línia?

Per cert... hola.
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Jordi Freixas wrote:Per cert... hola.
:riure
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Jordi Freixas wrote:El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.
A Cercedilla no hi ha cap intercanviador entre ample mètric i ibèric. La línia mètrica està aïllada. A Madrid només hi ha un intercanviador Talgo a Atocha.

Jordi Freixas wrote:

No, al Ferrocarril Turístic de La Pobla de Lillet.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

victorcasta wrote:
Jordi Freixas wrote:

No, al Ferrocarril Turístic de La Pobla de Lillet.
O sigui que sí, però a l'altra "línia de La Pobla" :)
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Jordi Freixas

Post by Jordi Freixas »

Bufff... xD
neroon
N6
N6

Post by neroon »

victorcasta wrote:
Jordi Freixas wrote:El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.
A Cercedilla no hi ha cap intercanviador entre ample mètric i ibèric. La línia mètrica està aïllada. A Madrid només hi ha un intercanviador Talgo a Atocha.
M’imagino que en Jordi es referia a una estació d’enllaç, com ho és l’estació de Cercedilla.

Salut
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
marcel
N7
N7

Post by marcel »

Trenscat wrote:Sobre les noves cotxeres de Ribes Vila no podria ser que les construissin sota la muntanya que hi ha darrere l'actual cotxera d'automotors directament, així en plan soterrades-dissimulades?
mmmmmmmm.......... no crec.
jordidr
N7
N7

Post by jordidr »

Jo el que em refereixo es a una estacio d'enllaç que no tinguis que pasar per un parking d'autobusos per anar d'una estacio a l'altre, i una estacio on la linia del cremallera comenci al costat de la linia de puigcerda
Post Reply

Return to “Ferrocarril a Catalunya / Ferrocarril en Cataluña”