Fira Modernista de Terrassa
- Trenscat
- N10
Jo evidentment hi passaré el què encara no sé si serà dissabte o diumenge ja que tinc l'agenda una mica plena...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
En aquest filliniadelRipollés wrote:Hi ha horaris enlloc?
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
M'ha agradat saber que segons l'enllaç "Terrassa, a 20 minuts de Barcelona, és un enclavament
modernista per
excel·lència"
Coneixia els mecànics, elèctrics i electrònics però no els modernistes. Han de ser fabulosos!
modernista per
excel·lència"
Coneixia els mecànics, elèctrics i electrònics però no els modernistes. Han de ser fabulosos!
UT596001 wrote:En aquest filliniadelRipollés wrote:Hi ha horaris enlloc?
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
No trovo els horaris en el pdforique wrote:Ecomobisostrans wrote:Si algu es tant amable de copiar els horaris. Es que els ordinadors des dels que escric no obren PDF's. Gracies.
De totes formes allà van, en foto:
Aquests horaris que poses valen per dissabte i diumenge?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Pàgina 48 d'aquest PDF..., a baix, a l'esquerra...Vox wrote: No trovo els horaris en el pdf
Vox
liniadelRipollés wrote:M'ha agradat saber que segons l'enllaç "Terrassa, a 20 minuts de Barcelona, és un enclavament
modernista per
excel·lència"
Si hi anés jo, que encara no ho sé, seria dissabte pel matí.
Gràcies!orique wrote:Pàgina 48 d'aquest PDF..., a baix, a l'esquerra...Vox wrote: No trovo els horaris en el pdf
Vox
Un darrer dubte, quin es el preu d'un Sant Cugat-Terrassa?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- wefer
- Administrador
Proposta de trobada 2on aniversari FTC:
Diumenge 6 de maig
- 10:20: Sant Cugat del Vallès
- 10:32: agafar Brill fins a Terrassa
- 10:56: arribada a Terrassa
- 11:00 a 12:40 Xurros i xocolata a Terrassa. Possibilitat de veure algun dels actes que es fan a Terrassa per la Fira del modernisme
- 12:46: agafar Brill fins a Sant Cugat
- 13:12: arribada a Sant Cugat i final de la trobada
Diumenge 6 de maig
- 10:20: Sant Cugat del Vallès
- 10:32: agafar Brill fins a Terrassa
- 10:56: arribada a Terrassa
- 11:00 a 12:40 Xurros i xocolata a Terrassa. Possibilitat de veure algun dels actes que es fan a Terrassa per la Fira del modernisme
- 12:46: agafar Brill fins a Sant Cugat
- 13:12: arribada a Sant Cugat i final de la trobada
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Sí, al costat mateix de l'extrem (sud?) del Parc de Vallparadís, recordo perfectament que hi havia (hi ha?) una.
Ho recordo d'anteriors edicions de l'Aplek Folc (veure tema veí )
Diumenge 6 a Terrassa... Mmm... Ja veurem... Perquè precisament hi hauré anat la tarda anterior (i suposo que amb el Brill)
Ho recordo d'anteriors edicions de l'Aplek Folc (veure tema veí )
Diumenge 6 a Terrassa... Mmm... Ja veurem... Perquè precisament hi hauré anat la tarda anterior (i suposo que amb el Brill)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
De l'estació de FGC a Vallparadís hi ha com uns 10-15 minuts a peu, i en pujada
Això sí, tenim el circuit de 5 polzades de Vallparadís al costat, i les obres de prolongació dels FGC també...
Això sí, tenim el circuit de 5 polzades de Vallparadís al costat, i les obres de prolongació dels FGC també...
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- wefer
- Administrador
També hi haurà un Brill a la Renfe?Fran-Ikarus wrote:Després, la RENFE us queda més a prop (això sí, a l'altra punta del parc)
- sigfrid440s
- N6
- Facebook: ssygger
Jo m'apuntaria pero.....
Otia, puc dissabte tan al mati com a la tarda, i diumenge tota la tarda, pero diumenge al matí impossible.
Wenu, en tota cas anire els dos dias a veure si un dia circula el brill 301 y l'altre el brill 18
per cert, quant costa Barcelona-Terrassa?
El bitllet normal es valid per al viatje en brill?
Salutations Fotrapeople.
Otia, puc dissabte tan al mati com a la tarda, i diumenge tota la tarda, pero diumenge al matí impossible.
Wenu, en tota cas anire els dos dias a veure si un dia circula el brill 301 y l'altre el brill 18
per cert, quant costa Barcelona-Terrassa?
El bitllet normal es valid per al viatje en brill?
Salutations Fotrapeople.