Plans d'FGC al Berguedà, Cremallera de Núria i La Pobla
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Plans d'FGC al Berguedà, Cremallera de Núria i La Pobla
Rehabilitació o substitució del Telecabina
Renovació estació de Núria (carril,agulles, travesses, balast, instal.lació de calefactors d'agulles)
Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
Rehabilitació cotxeres antigues.
Construcció aparcament Ribes-Enllaç. ¿?
Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.
Construcció de nou baixador a Cellers
Rehabilitació de hangars de mercaderies, estacions i dipòsits de locomotores (Balaguer)
Renovació estació de Núria (carril,agulles, travesses, balast, instal.lació de calefactors d'agulles)
Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
Rehabilitació cotxeres antigues.
Construcció aparcament Ribes-Enllaç. ¿?
Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.
Construcció de nou baixador a Cellers
Rehabilitació de hangars de mercaderies, estacions i dipòsits de locomotores (Balaguer)
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Ai, senyor...
No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor...liniadelRipollés wrote:Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
-
- N10
Re: Ai, senyor...
De tant en tant sembla que passen coses.
Fer noves cotxeres a Vila? No sé com s'ho poden fer, però si ho fan entenc que es carreguen el pont transbordador i fan cotxera d'allò sortint els trens per un voladís banda Enllaç.
Si no, no m'entra al cap com s'ho faran.
Fer noves cotxeres a Vila? No sé com s'ho poden fer, però si ho fan entenc que es carreguen el pont transbordador i fan cotxera d'allò sortint els trens per un voladís banda Enllaç.
JaMiRo! wrote:No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor...liniadelRipollés wrote:Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Io tampoc sé res.... hauré d'anar per allà mes sovint...liniadelRipollés wrote:De tant en tant sembla que passen coses.
JaMiRo! wrote:No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor...liniadelRipollés wrote:Construcció de les noves cotxeres a Ribes-Vila (¿?) per a automotors, amb l'objectiu de controlar i reduir el vandalisme nocturn.
-
- N10
(Jo dic el que declara FGC. També s'ha de fer el túnel per seguretat...i no pas per doblar freqüències....)
S'acosta el MetroRipollès, el meu metro!
marcel wrote:Io tampoc sé res.... hauré d'anar per allà mes sovint...liniadelRipollés wrote:De tant en tant sembla que passen coses.
JaMiRo! wrote: No fotis que allà dalt també hi ha problemes de vandalisme? Ai, senyor...
- Trenscat
- N10
Sobre les noves cotxeres de Ribes Vila no podria ser que les construissin sota la muntanya que hi ha darrere l'actual cotxera d'automotors directament, així en plan soterrades-dissimulades?
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
-
- N10
Vés tu a saber...
Trenscat wrote:Sobre les noves cotxeres de Ribes Vila no podria ser que les construissin sota la muntanya que hi ha darrere l'actual cotxera d'automotors directament, així en plan soterrades-dissimulades?
El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.
D'altra banda...
Es deu referir a la línia de La Pobla, no?
Per cert... hola.
D'altra banda...
I per quan es començarà a instalar nous encreuaments al llarg de la línia més enllà de Balaguer i Tremp?Construcció de nou baixador a Cellers
Quines locomotores? Significa tot això que hi tornarà a haver trànsit de mercaderies en aquesta línia?Rehabilitació de hangars de mercaderies, estacions i dipòsits de locomotores (Balaguer)
Per cert... hola.
-
- N10
A Cercedilla no hi ha cap intercanviador entre ample mètric i ibèric. La línia mètrica està aïllada. A Madrid només hi ha un intercanviador Talgo a Atocha.Jordi Freixas wrote:El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.
No, al Ferrocarril Turístic de La Pobla de Lillet.Jordi Freixas wrote:Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.
- Guigui
- Administrador
O sigui que sí, però a l'altra "línia de La Pobla"victorcasta wrote:No, al Ferrocarril Turístic de La Pobla de Lillet.Jordi Freixas wrote:Possible substitució de la locomotora del Ferrocarril Turístic per tal de fer composicions més llargues, amb adquisició de nous cotxes.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
M’imagino que en Jordi es referia a una estació d’enllaç, com ho és l’estació de Cercedilla.victorcasta wrote:A Cercedilla no hi ha cap intercanviador entre ample mètric i ibèric. La línia mètrica està aïllada. A Madrid només hi ha un intercanviador Talgo a Atocha.Jordi Freixas wrote:El que han de fer és traspassar la línia de Puigcerdà i La Tor de Querol a la Generalitat d'una vegada, i construir un intercanviador d'FGC del mateix estil del que hi ha a ¿Cercedilla? a la Comunitat de Madrid.
Salut
Cuando veo un Civia, mi corazón palpita...
...como una patata frita.
...como una patata frita.