Fira Modernista de Terrassa
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Llavors, si vaig des de BCN a Terrassa, i vull que el tram Sant Cugat-Terrassa sigui en el Brill... i suposant que no tinc títols multiviatge de més d'1 zona (que no en tinc)...
He de comprar un bitllet BCN-Sant Cugat, i un altre Sant Cugat-Terrassa?
O bé amb un BCN-Terrassa en tinc prou, amb possibilitat d'efectuar el transbordament d'un tren a l'altre?
O bé amb un BCN-Terrassa en tinc prou, amb possibilitat d'efectuar el transbordament d'un tren a l'altre?
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Guigui
- Administrador
En tens prou amb un BCN-Terrassa (per exemple, bitllet senzill o T-10 de 3 zones) ja que en cap moment abandonaràs el recinte delimitat per les validadores.Fran-Ikarus wrote:Llavors, si vaig des de BCN a Terrassa, i vull que el tram Sant Cugat-Terrassa sigui en el Brill... i suposant que no tinc títols multiviatge de més d'1 zona (que no en tinc)...
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
Per ser molt concrets:Platanito wrote:Per ser més exactes, qualsevol títol de dues zones tret dels de viatges il.limitats, que hauran de ser vàlids específicament per aquell corredor.metring wrote:Si no m'equivoco, un bitllet o T-10 de zona 2.
-Tarjetes de 2 zones validades per primer cop a les zones 2C i 3C, i diria que amb una validada a la 3D també.
Jo amb una targeta t-10 de 2 zones i 2 validacions l'any passat vaig anar de Sta Perpeta a Terrassa i tornada quan es un viatge de 4 zones:
Anada:
Santa Perpetua - Montcada en Sagales.
Montcada - Sant Cugat en Renfe. No era un transbord pero la maquina aixo ho va interpretar.
Tornada:
Sant Cugat - Terrassa - Sant Cugat en Brill
Sant Cugat - Montcada Manresa en Renfe.
Montcada - Santa Perpetua en Sagales. Ho interpreta com un transbord ja que de Sant Cugat i Montcada son 2 zones.
Si algun va de Barcelona a Sant Cugat en bus o Renfe tambe podria arribar a Terrassa amb una t-10 de 2 zones
Anada:
Santa Perpetua - Montcada en Sagales.
Montcada - Sant Cugat en Renfe. No era un transbord pero la maquina aixo ho va interpretar.
Tornada:
Sant Cugat - Terrassa - Sant Cugat en Brill
Sant Cugat - Montcada Manresa en Renfe.
Montcada - Santa Perpetua en Sagales. Ho interpreta com un transbord ja que de Sant Cugat i Montcada son 2 zones.
Si algun va de Barcelona a Sant Cugat en bus o Renfe tambe podria arribar a Terrassa amb una t-10 de 2 zones
Jo tinc una T10 de 1 zona així que hauré de comprar un Barcelona-Terrassa o bé un Sant Cugat-Terrassa.
Vox
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- Trenscat
- N10
És necessari quedar justament diumenge al matí? Ho dic perquè s'està tan bé al llitet...
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Trenscat
- N10
Atenció!! Canvi del titular del tren històric. En lloc del Brill el tren històric serà el 400 "Granota".
http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... rrassa.pdf
PD: La veritat és que per mi millor que els Brills els tinc "molt vistos"
http://www.fgc.cat/notes_premsa/descarg ... rrassa.pdf
PD: La veritat és que per mi millor que els Brills els tinc "molt vistos"
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- wefer
- Administrador
Trenscat wrote:Atenció!! Canvi del titular del tren històric. En lloc del Brill el tren històric serà el 400 "Granota"
Doncs si posen la Granota, ja podria arribar fins a Barcelona en servei regular!!
La veritat és que em feia més "ilu" el Brill 301, poder anar treient el cap per la finestra (si l'autoritat ho permet, és clar ). I si hagués sigut el 18, encara millor.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT