Hola!
Aquest matí cap a les set, he arribat com sempre a l'estació de Metro de Fondo (L1 FMB), i quina sopresa que al baixar a l'andana al proper tren li quedaven...MÉS DE 7 MINUTS PER ARRIBAR!!!
Com és possible que a aquestes hores, l'hora punta, i en una estació tan concorreguda com és Fondo, un tren trigui tant i a sobre no es digui res de res per megafonia o pels panells sobre si existeix cap incidència???!!!
El que ha vingut a continuació no cal que ho descrigui: empentes per part de nengs, xinesos, pakistanesos, llatinoamericans, etc.
Realment avui m'he dit a mi mateix "per què collons no hauré agafat el cotxe?". Tal ha estat el meu nivell d'estrés que he decidit agafar el tren a l'Alstom a Sant Andreu Comtal per comptes de Sant Andreu Arenal, malgrat que després he hagut de fer passejada matinal per Mollet.
Salut!
A les set del matí, set minuts per al proper tren (L1 FMB)
A les set del matí, set minuts per al proper tren (L1 FMB)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
- Fran-Ikarus
- N11
- Posts: 5707
- Joined: Saturday 21/05/2005 1:19
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
- Contact:
Potser han hagut de retirar algun tren perquè s'hagi averiat o l'hagi passat alguna cosa.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
- wefer
- Administrador
- Posts: 6994
- Joined: Tuesday 19/04/2005 23:55
- Location: Barcelona - Fabra i Puig / Sant Andreu Arenal
- Contact:
Fins que no estiguin en circulació els 6000, la L1 continuarà mancada de material.
Segurament s'haguessin hagut d'encarregar els trens uns quants anys abans... però és el que hi ha i, per sort, aviat els tindrem corrent per la L1.
Segurament s'haguessin hagut d'encarregar els trens uns quants anys abans... però és el que hi ha i, per sort, aviat els tindrem corrent per la L1.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT