El Tram circula amb l'horari del metro (afirmatiu)
El Tram circula amb l'horari del metro (afirmatiu)
Acabo de parlar amb una persona que treballa a Diagonal Mar, i en la conversa ha sortit el tema de que, el primer tramvia que passa per allà surt a les 6:30, i com ha d'entrar a les 6, camina des de Glòries fins a D.M., per arribar a temps. Què en penseu? Hauria de començar a circular abans o no?
Last edited by metring on Friday 04/05/2007 13:20, edited 1 time in total.
Crec però que els dias que el metro funciona 24h el tram tanca a las 2h, per tant crec que no tenen el mateix horari
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
-
- N10
Es el que li passa a la gent d'avui dia, que arriba a l'estació agafa el tren i se'n va, potser els que estem aqui coneixem els nostres drets i deures al metro. Però no tothom, mentre el tren no arriba, es posa a llegir les normes, horaris, drets.... Si la gent les llegís aprendria moltes coses
Last edited by Denisuko on Saturday 05/05/2007 15:04, edited 1 time in total.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
Jo crec que si, no? Perque no?
-
- N10
I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions
- Guigui
- Administrador
Sincerament, no m'havia fixat mai en que algun panell m'ho digués, passa que he actuat sempre per coherència a l'hora de reclamar la devolució: servei no prestat = devolució de l'import abonat per gaudir d'aquest servei.Denisuko wrote:I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions
La gent, simplement, ha deixat de pensar. I els que ens governen se'n refien.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver
Sense educació no hi ha democràcia.