El Tram circula amb l'horari del metro (afirmatiu)

Rodalies RENFE, FGC Vallès i Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Cercanías RENFE, FGC Vallés y Llobregat, Metro de Barcelona, Trammet.
Post Reply
metring
Administrador

El Tram circula amb l'horari del metro (afirmatiu)

Post by metring »

Acabo de parlar amb una persona que treballa a Diagonal Mar, i en la conversa ha sortit el tema de que, el primer tramvia que passa per allà surt a les 6:30, i com ha d'entrar a les 6, camina des de Glòries fins a D.M., per arribar a temps. Què en penseu? Hauria de començar a circular abans o no?
Last edited by metring on Friday 04/05/2007 13:20, edited 1 time in total.
George85
N8
N8

Post by George85 »

El tram funciona amb el mateix horari del metro.

Horaris
metring
Administrador

Post by metring »

A mi em sonava, però com ha insistit tant... :?: :?: :?:

Per cert, no puc obir el link...
metring
Administrador

Post by metring »

Ja l'he vist, merci.

A les hores, l'home no s'enterava de res >:(

Administradors: :tancat :tancat
entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

metring wrote:Ja l'he vist, merci.
Sóc jo qui no havia vist que en George85 ja havia publicat l'enllaç als horaris :oops:

(és per això que he esborrat el meu missatge, però tu l'has vist abans que me'l carregués)
metring
Administrador

Post by metring »

Exacte :D Aleshores, seguira fent footing diari, fins que es miri els horaris xD
George85
N8
N8

Post by George85 »

Jo anava a dir que amb potser el que li passa és que al tenir una freqüència de 20min o arribava aviat o arrivaba tard. Però si surt cada 20min a les 5:4O ha sortit de ciutadella-VO, esperant-lo a glòries, a les 6 ha de ser per força a diagonal-mar... :nose
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Crec però que els dias que el metro funciona 24h el tram tanca a las 2h, per tant crec que no tenen el mateix horari :(
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

sortrens wrote:Crec però que els dias que el metro funciona 24h el tram tanca a las 2h, per tant crec que no tenen el mateix horari :(
El Tram no funciona en els dissabtes non-stop que hi ha des de fa un mes, però quan s'ha obert per Sant Joan o la Mercè, el Tram també funcionava 24 hores.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Es el que li passa a la gent d'avui dia, que arriba a l'estació agafa el tren i se'n va, potser els que estem aqui coneixem els nostres drets i deures al metro. Però no tothom, mentre el tren no arriba, es posa a llegir les normes, horaris, drets.... Si la gent les llegís aprendria moltes coses
Last edited by Denisuko on Saturday 05/05/2007 15:04, edited 1 time in total.
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
metring
Administrador

Post by metring »

:?: Aquest missatge és per aquest tema??
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

Jo crec que si, no? Perque no? :)

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
victorcasta
N10
N10

Post by victorcasta »

Suposo que es refereix a que l'home de qui has parlat al començament d'aquest fil, que hauria de llegir-se les vitrines de la parada.
Denisuko
N7
N7

Post by Denisuko »

I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions

metring
Administrador

Post by metring »

Això és ben cert. Què deu passar? Que els cartells no són prou grans, o no es troben en el lloc adeqüat?
George85
N8
N8

Post by George85 »

metring wrote:Això és ben cert. Què deu passar? Que els cartells no són prou grans, o no es troben en el lloc adeqüat?
Doncs ben senzill, la gent és mandrosa per naturales i ho necessiten tot ben mastegat.

Per això hi ha tanta cultura de cotxe, de no fer mai transbords, etc
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Denisuko wrote:I no només aquest home, sino que m'ha vingut al cap fa uns dies que els usuaris de metro es queixaven de que no els informavem de que quan hi ha una avaria en linia tenen dret a reclamar un bitllet gratis, i això justament apareix als panells d'informació de les estacions
Sincerament, no m'havia fixat mai en que algun panell m'ho digués, passa que he actuat sempre per coherència a l'hora de reclamar la devolució: servei no prestat = devolució de l'import abonat per gaudir d'aquest servei.

La gent, simplement, ha deixat de pensar. I els que ens governen se'n refien.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
Post Reply

Return to “Ferrocarril àrea Barcelona / Ferrocarril área Barcelona”