EMT un desastre

Autobusos, carrils VAO, taxi, cotxe compartit i resta de transport públic.
Autobuses, carriles VAO, taxi, coche compartido y resto de transporte público.
Post Reply
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

EMT un desastre

Post by Ecomobisostrans »

·Dijous vaig estar a la B12 i resulta que només te les parades de Can Ruti, la següent a la cruilla (nomes direccio Can Ruti), Bosc de'n Vilaró i Montcada i Reixac. I totes les del mig se les han saltat. La qüestió es que si algu demana de baixar o pujar a qualsevol punt intermig segons quin xofer li obre i segons quin no, però no queda clar on es parada i on no. Ja estem acostumats que aixo passi al Berguedà, al Bages, a l'Osona, a la Cerdanya, etc. però que passi a la zona 1 ja sembla mentida.

·A la parada Bosc de'n Vilaró han posat Origen-Final i no ho es.

·A la web de la EMT segueix sense haver els plànols de les línies EP2, EP3, EP4, BD2 i B12.

En fi, un desastre.
De_Bufalà
N3
N3
Posts: 28
Joined: Friday 20/01/2006 15:55
Contact:

Post by De_Bufalà »

Però es que les parades de la B12 són només a Can Ruti, al Bosc d'en Vilaró (només a les hores que s'indiquen en groc a la taula d'horaris) i a Montcada, no?

Per cert, el trajecte que no passa pel Bosc d'en Vilaró, triga uns 12/13 minuts en arribar a Montcada, amb el conductor fent les "S" de la muntanya rectes ^^; Espero que la línia sigui utilitzada per molta gent en un futur, i així augmentin frequències i treballi tambè els diumenges.
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Segons em va dir un xofer de hi ha 7 parades per sentit, per tant aixo vol dir que se n'han deixat 4 per sentit. No crec que fossin tan gilipollas de deixar les barriades intermitges sense transport.
De_Bufalà
N3
N3
Posts: 28
Joined: Friday 20/01/2006 15:55
Contact:

Post by De_Bufalà »

no sé, suposo que hi han 3 parades fixes, i les altres 4 que tu dius es faran si algú ho demana expresament al conductor. La veritat es que jo la única vegada que l'he agafat per anar i tornar hem estat molt poques persones les que hi viatjavem. Només recordo una dona que va estar parlant amb el conductor i va fer la parada on ella li va indicar.

I, per cert, gilipolles si que ho són una mica ^^;
User avatar
Ecomobisostrans
N10
N10
Posts: 3713
Joined: Wednesday 11/05/2005 9:59
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
Location: Barcelona
Contact:

Post by Ecomobisostrans »

Doncs el dijous el vaig agafar a Can Ruti cap a les 17:00 i anavem 15 persones. 2 van baixar al Bosc de'n Vilaró i les altres 13 a Montcada. Suposo que quan la gent el comenci a conèixer tindrà més afluència, per que molta gent de Montcada va a Can Ruti, i fins ara els tocaba agafar B18+B19 o 96+B19, i amb les frecuencies que porten totes aquestes línies...
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

la BD5 tambe es un festival, a mes d'anar saturadisima i swer un minibus que no pot absorvir aquesta demanda te parades fantasma, que surten als planols i a l'EMT i hi ha conductors que no s'estudien la ruta i no paren... I ja ni dic que cap parada te seients... i a principi de linia es posen el conductor de la BD7 i la BD5 a fumar sempre dins l'autobus o a la porta del bus impedint que la gent pugui almenys seure dins fins que sigui l'hora de partida...
User avatar
Proastiakos
N5
N5
Posts: 147
Joined: Wednesday 31/01/2007 4:10
Location: Badalona

Post by Proastiakos »

EUKibo wrote:la BD5 tambe es un festival, a mes d'anar saturadisima i swer un minibus que no pot absorvir aquesta demanda te parades fantasma, que surten als planols i a l'EMT i hi ha conductors que no s'estudien la ruta i no paren... I ja ni dic que cap parada te seients... i a principi de linia es posen el conductor de la BD7 i la BD5 a fumar sempre dins l'autobus o a la porta del bus impedint que la gent pugui almenys seure dins fins que sigui l'hora de partida...
Renoi noi, que res t'està bè?¿ Una mica de bona fe per les petites millores no va tant malament eh... :tram1
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

No no si no em queixo de les millores, l'unic que totes elles calien ja fa anys i les han fet totes de cop i la resposta de la poblacio (potser exceptuant la B15 i la B16) es massiva, tots els busos que han ampliat van igual de plens tot i passar amb les mateixes frequencies, perque (agafant d'exemple la BD1) abans amb una frequencia de 20min i amb la parada molt lluny de la boca del metro no valia la pena anarla a buscar ni esperar, en canvi ara de la primera parada surt ben ocupada.

I ara la combinacio BD1+803 em va de conya com a substitucio mentre obren els trams de metro Lloreda|Sant Crist - Fondo i Fondo - Singuerlín. Amb l'antiga configuració de busos trigava entre 40-50 min, amb la nova configuració trigo el mateix que caminant a ritme lleuger que son 30min, i quan facin el metro seran 10min.

I per exemple tambe esta molt be que passi la BD1 cada 15 perque abans es solapava amb la BD5 i passaven a l'hora i si era el BD5 que passava abans aquest es saturava, a mes que si se t'escapava un, l'altre que fa el mateix trajecte calcat 90% per la relació Renfe-PepVentura-SantCrist-Lloreda tambe havia passat.

I altres millores com la N2 fins el centre i el nitbus cada 20min, jo l'he agafat algun cop aillat i van ben ocupats!!! O el metro obert els dissabtes a la nit que permet que els nitbusos no vagin sobresaturats i si estic a barcelona en comptes de anar a un lloc i no mourem em moc i en comptes d'agafar el nitbus a Catalunya l'agafo a Fondo.



Si coses bones clar que puc dir, pero esque aixo ja ho dono per basic que funcioni, crec que pel que fa de busos la xarxa que hi haura just per les eleccions es una xarxa basica, necessaria, eficient i molt rentable tant per usuaris com per els busos, que l'augment d'oferta cada dia mes esta tenint un augment molt considerat de la demanda.

Pero del que em queixo que per exemple avui he trigat 1h50 min per un trajecte d'una zona metropolitana. I habitualment trigo 1h35. La BD5 que he agafat ha sortit d'origen amb 5min de retard perque estaven 3 conductors (2 de la BD5 i un de la BD7) parlant, i despres els dos de la BD5 durant el trajecte anaven xerrant i el conductor anava amb una parsimonia descomunal. I despres de portar hores als transport (1 hora a Renfe que ja la tinc assumida) Em fa rabia que per un trajecte que caminant faig en 20min en bus hagi trigat 40min... 15 d'espera, 10 de retard que ha acumulat el conductor i 15 de trajecte. L'unic que exigeixo es el que hi ha que funcioni, si no posen mes linies pues bueno, encara ho accepto, pero la puntualitat crec que es quelcom molt basic, perque si un bus (o tren) ha de pasar per exemple a les 18.20 si no hi ha causa justificada (transit o avaria) que passi a aquella hora! El que no pot ser es que per un mateix trajecte a una mateixa hora un dia normal trigui 1h35, un dia 1h20 (aixo m'ha passat poc) i sovint trigui mes d'1h45...
Post Reply

Return to “Autobusos i resta t. públic / Autobuses y resto t. público”