Amadeu Torner o Europa?

Propostes dels usuaris per a fer millores a les xarxes ferroviàries existents o per crear-ne de noves / Propuestas de los usuarios para hacer mejoras en las redes ferroviarias existentes o para crear nuevas
Post Reply

Quin nom preferiu per a l'estació de FGC de la pl.Europa de L'Hospitalet?

Amadeu Torner
19
33%
Europa
13
22%
Plaça d'Europa
18
31%
Amadeu Torner-Europa
3
5%
Bordeta-Formació xD
1
2%
Europa-Fira
4
7%

Total votes: 58

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

Què esperàveu d'una crònica d'en Fede Cedó?

Per altra banda, té collons la data d'inauguració d'Europa... s'haurien de prohibir les inauguracions abans de dos o tres mesos d'unes eleccions :evil:
Ecomobisostrans
N10
N10
Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit

Post by Ecomobisostrans »

No, home, no, que llavors ens perdriem la meitat de les ampliacions que fan en el transport públic.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

Voto per Amadeu Torner-Europa. Així queda equilibrat :D
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Algu sap ja el nom definitiu??? Perque cada setmana als diaris en posen un diferent...

Europa-Fira és el que posen més darrerament. Jo vaig votar per Europa, així tindriem Catalunya Espanya Europa en fila, nomes caldria posarli a la plaça de les glories el nom de Barcelona jeje

Mes que res ho vaig posar per normalització, l'Estacio d'Espanya es diu aixi, sense plaça davant i sense fira darrere, i per seguir la tradició... A més que trobo bé dedicar el nom d'una estació a Europa, es el nostre continent i el nostre context politic social i economic cada cop més, i jo crec que es mereix el nom d'una estacio per ella soleta!

El problema que molts m'heu recordat es la estació de la L9... pues a aquesta de li podria anomenar Reciente Firal II o algo aixi, o una Europa-Fira i a l'altre Hospitalet-Fira, es poden fer moltes combinacions.
sortrens
N8
N8

Post by sortrens »

EUKibo wrote:Algu sap ja el nom definitiu??? Perque cada setmana als diaris en posen un diferent...

Europa-Fira és el que posen més darrerament. Jo vaig votar per Europa, així tindriem Catalunya Espanya Europa en fila, nomes caldria posarli a la plaça de les glories el nom de Barcelona jeje

Mes que res ho vaig posar per normalització, l'Estacio d'Espanya es diu aixi, sense plaça davant i sense fira darrere, i per seguir la tradició... A més que trobo bé dedicar el nom d'una estació a Europa, es el nostre continent i el nostre context politic social i economic cada cop més, i jo crec que es mereix el nom d'una estacio per ella soleta!

El problema que molts m'heu recordat es la estació de la L9... pues a aquesta de li podria anomenar Reciente Firal II o algo aixi, o una Europa-Fira i a l'altre Hospitalet-Fira, es poden fer moltes combinacions.
Buff no em canviïs el nom de la plaça de les Glòries catalanes! Ja sé que és broma. :D
Salvem l'ESTACIÓ DE FRANÇA!!! En el cas de l’estació de França ens haurem de plantejar que fem. Una opció, no la única, és dedicar part de l’edifici a museu i la resta a serveis Ferroviaris de cada una de les linies de Suport a la Sagrera-Sants a l'EDF Servei Ferroviari!! Cal Millorar l'accés a la L4 Barceloneta i fer arribar la L8 FGC a l'estació de França i també adaptar vies UIC a l'Estació de França!!!
mikado
N9
N9

Post by mikado »

Anoche pasé por Europa-Fira dentro de una 213 y la verdad, en el tema de acabados la veo algo retrasada si es que como decían algunos diarios gratuitos la querían inaugurar para CONSTRUMAT.
liniadelRipollés
N10
N10
Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269

Post by liniadelRipollés »

L'estació d'Europa s'inaugura abans de finals de mes, si bé ningú vol assegurar que sigui el catorze...
mikado wrote:Anoche pasé por Europa-Fira dentro de una 213 y la verdad, en el tema de acabados la veo algo retrasada si es que como decían algunos diarios gratuitos la querían inaugurar para CONSTRUMAT.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

liniadelRipollés wrote:L'estació d'Europa s'inaugura abans de finals de mes, si bé ningú vol assegurar que sigui el catorze...
I Martorell Central quan està previst obrir-la? Suposo que per les mateixes dates no?
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

liniadelRipollés wrote:L'estació d'Europa s'inaugura abans de finals de mes, si bé ningú vol assegurar que sigui el catorze...
El 27 és un mal menor... :twisted:
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver

Sense educació no hi ha democràcia.
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

Doncs avui ja estaven posant cartells amb el nom a les andanes, estan ja amb els últims gairebé detallets... Per cert q s'utilitzen uns cartells mai utilitzats fins ara a FGC, amb el nom repetint-se al llarg de tota la paret a l'estil metro, i en lletres blanques sobre fons negre. I no són ni cartells on esta posat el nom de l'estació, sino directament sobre la xapa metàl·lica negra q fa de paret. Queda molt xulo, de veritat ;)

Ah, i el nom definitiu és Europa|Fira, així q nomès hi haurà un del fòrum q estigui content :)
metrobaix
N6
N6

Post by metrobaix »

A aquesta estació, pel q he pogut veure aquest matí quan he passat, li han donat un toc particular. Les luminaries son diferents, les pantalles de la paret, ... no sé m'ha donat la sensació d'aires de renovació.

Ara que tot just estan acabant l'estació d'Abrera a l'estil FGC estandaritzat (excepte les marquesines que realment les trobo una verdadera xapussa), van i es posen a modificar senyalectiques i demés. Espero que només sigui aqui, donant-li un tot particular i caracteristic a l'estació d'Amadeu Torner. :twisted:
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

javi82 wrote:Ah, i el nom definitiu és Europa|Fira, així q nomès hi haurà un del fòrum q estigui content :)
Però el nom és Europa|Fira o Europa-Fira, o sigui amb - o amb |?
javi82
N6
N6

Post by javi82 »

^^
és amb barreta vertical, una altra novetat a FGC importada ja sabem d'on :D
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

javi82 wrote:^^
és amb barreta vertical, una altra novetat a FGC importada ja sabem d'on :D
Per cert, absolutament inútil, ja que no és un símbol ni habitual ni fàcil de trobar al teclat. Total, què costava emprar el guionet? Massa vulgar, potser? Ganes de tocar els :pinocho

entfe001
N10
N10

Post by entfe001 »

M'acabo d'adonar que jo encara no he votat a l'enquesta, per la qual cosa encara estic a temps d'encertar el nom de l'estació :)
Trenscat
N10
N10

Post by Trenscat »

Tinc curiositat per veure aquesta estació de FGC tan diferent... :P
EUKibo
N9
N9

Post by EUKibo »

Trenscat wrote:Tinc curiositat per veure aquesta estació de FGC tan diferent... :P
Si!! :P I a veure si pots actualizar la web perque les veiem tots!
Platanito
N9
N9

Post by Platanito »

Trenscat wrote: Però el nom és Europa|Fira o Europa-Fira, o sigui amb - o amb |?
Com que el grafisme "|" no pertany al llenguatge parlat i tampoc és ortogràficament admissible, cal suposar que es tracta d'una "L" minúscula una mica més llarga per algun error d'imprenta. Per tant, i com a mesura de protesta, cal que tothom l'anomeni "EUROPALFIRA", amb accent pla.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Guigui
Administrador

Post by Guigui »

Platanito wrote:Com que el grafisme "|" no pertany al llenguatge parlat i tampoc és ortogràficament admissible, cal suposar que es tracta d'una "L" minúscula una mica més llarga per algun error d'imprenta. Per tant, i com a mesura de protesta, cal que tothom l'anomeni "EUROPALFIRA", amb accent pla.
... i Artigueslsant Adrià, El Maresmelfòrum, Ciutadellalvila Olímpica i Torre Barolvallbona. :)

Mako448
N10
N10

Post by Mako448 »

Avui hi he passat,i molt xulo,i tot i que tampoc l'he vist gaire bé.Peró la paret era negra i posava en lletres blanques Europa peró en tota la paret.
I per cert,lo mijor de totha estat que el tren que anava ha anunciat per megafonia la parada de Europa-Fira!!!Sí sí,heu llegit bñe,ha anunciat la parada així:
Tutu:Próxima Estació:Europa(pausa)Fira)
Quan ho he sentit lògicament m'he quedat bocabadat.
I per sí fòra poc la següent parada,Gornal no l'ha anunciat.
Dir que el tren que anava(S8 Martorell,18.52 sortida Plaça Espanya dir.Martorell unitat:213.24),anava bastant boja avui,quan anava anunciar Sant Vicenç ha anunciat amb megafonia manual'Tren destinació Martorell,s'atura a totes les estacions',i a partir d'aquó no ha anunciat cap parada.
Peró sí que ha anunciat EUROPA-FIRA!!!!!!
Post Reply

Return to “Propostes ferroviàries / Propuestas ferroviarias”