Inauguracions d'ampliacions del Metro de Madrid
El dijous s'inaugurà el MetroNorte. L'han cagat en una cosa. Han posat andanes de 90 metres, quan ara es fan totes a 115. Els 115 metres permeten composicions de 6 cotxes, i els de 90 de 4 o 5. El dilluns ho provaré, i inauguraré el Metro Ligero 1.
I el "plano RaRo" continua raro... Es va publicar a algun diari una versióon indica es estcions que no estarien inaugurades quan acabi l'embús d'inauguracions. Doncs bé, han posat les estacions a boleo: Las Tablas no estarà inaugurada, que sí que està. La Gavia i Valdecarros(ampliació sud de la L1) posa que no estaran inaugurades, fins aquí bé, però el problema és que posa que Las Suertes (la que està entre les anteriors) sí que ho estarà!
Missatge 200
I el "plano RaRo" continua raro... Es va publicar a algun diari una versióon indica es estcions que no estarien inaugurades quan acabi l'embús d'inauguracions. Doncs bé, han posat les estacions a boleo: Las Tablas no estarà inaugurada, que sí que està. La Gavia i Valdecarros(ampliació sud de la L1) posa que no estaran inaugurades, fins aquí bé, però el problema és que posa que Las Suertes (la que està entre les anteriors) sí que ho estarà!
Missatge 200
Avui s'ha inaugurat l'ampliació a la T4 de la L8.
Hi ha novetats al calendari. Es veu que demà s'inaugura l'intericanviador de Ppe. Pío i el dissabte l'ampliació de la L7 i la 7b a Coslada i Sant Fernando. La setmana vinent toca els ML i sorprenentment l'ampiació sud de la L1, així com la dels intercanviadors de la Plaza Castilla i Moncloa.
Hi ha novetats al calendari. Es veu que demà s'inaugura l'intericanviador de Ppe. Pío i el dissabte l'ampliació de la L7 i la 7b a Coslada i Sant Fernando. La setmana vinent toca els ML i sorprenentment l'ampiació sud de la L1, així com la dels intercanviadors de la Plaza Castilla i Moncloa.
Bé, el pla era 2003-2007, no?
Tornant al tema T4.. Impressionant, encara que m'he liat una mica amb les tarifes i m'he sorprés molt al coneixer que tambè s'haurà de pagar extra per anar a les T1-2-3, quant fins ara en tenies prou amb el metro sencillo o el metrobus.
Ara:
-Si s'està en posessió del Abono Transportes, tarjeta AENA o bé quelcom turístic, no es paga suplement.
-Si es vol comprar un bitllet senzill Red de Metro normal (fora de metronortes i derivats) + Aeropuerto, es paguen 2€.
-Si es vol el mateix però un senzill de TOTA la xarxa + Aeropuerto, doncs 2,75€.
-I si es te bitllet senzill normal o metrobus, es paga un suplement d'euro i no se quant.
Es correcte?
Vox
Tornant al tema T4.. Impressionant, encara que m'he liat una mica amb les tarifes i m'he sorprés molt al coneixer que tambè s'haurà de pagar extra per anar a les T1-2-3, quant fins ara en tenies prou amb el metro sencillo o el metrobus.
Ara:
-Si s'està en posessió del Abono Transportes, tarjeta AENA o bé quelcom turístic, no es paga suplement.
-Si es vol comprar un bitllet senzill Red de Metro normal (fora de metronortes i derivats) + Aeropuerto, es paguen 2€.
-Si es vol el mateix però un senzill de TOTA la xarxa + Aeropuerto, doncs 2,75€.
-I si es te bitllet senzill normal o metrobus, es paga un suplement d'euro i no se quant.
Es correcte?
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Crec que és que si tens un bitllet senzill, un combinat (per metromadrid, metronorte, este, sur, TFM...) o metrobús 10 viajes has de comprar el bitllet emprat com a suplement. Així, si un senzill costa 1 euro, un combinat 1,75 i un metrobús 6,40, a tots els preus se'ls sumarà la quantitat del bitllet suplement, que crec que es compra a part i que és necessari per poder sortir i entrar i passar els torniquets.
Encara tinc alguns dubtes.
Encara tinc alguns dubtes.
Per el que tinc entès:
-Si un arriba a l'Aeroport amb un bitllet senzill, senzill combinat (Metro Sur, TFM...) o Metrobús ha de pagar el suplement corresponent a l'arribar allà.
-També es pot comprar directament a qualsevol estació de la xarxa el "combinado aeropuerto" que és la suma del senzill corresponent i el suplement, pagant-ho tot a l'origen.
-Amb abonaments il·limtats (Abono Transportes, Abono Turístico...) i personal d'AENA no paga res.
-Si un arriba a l'Aeroport amb un bitllet senzill, senzill combinat (Metro Sur, TFM...) o Metrobús ha de pagar el suplement corresponent a l'arribar allà.
-També es pot comprar directament a qualsevol estació de la xarxa el "combinado aeropuerto" que és la suma del senzill corresponent i el suplement, pagant-ho tot a l'origen.
-Amb abonaments il·limtats (Abono Transportes, Abono Turístico...) i personal d'AENA no paga res.
Procediment en cas de tenir un bitllet metrobus de 10 viatjes:
-Vas a la màquina i selecciones suplement.
-Pagues
-Introdueixes el metrobus i et resta un viatje
-Finalment la màquina et dona el suplemento, que es el que hauràs de introduir a la canceladora.
Tela
Vox
-Vas a la màquina i selecciones suplement.
-Pagues
-Introdueixes el metrobus i et resta un viatje
-Finalment la màquina et dona el suplemento, que es el que hauràs de introduir a la canceladora.
Tela
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
- EUKibo
- N9
- Posts: 1321
- Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
- Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels
puf! Quina complicació! Esperem que aqui no fagin res similar! El Prat de llobregat es zona 1 i per molt aeroport que sigui està en un municipi de zona 1, esperem que no fagi com Renfe que per bitllets que no son d'abonaments et cobra 4 zones.
Alla a Madrid s'hauria d'haver fet el mateix! Si Barajas es zona 1, l'aeroport tambe ho hauria de ser, a mes excepte el metrosur que es exrany la xarxa de metro hauria de ser com a paris, tot i que surti de la zona 1 tot ha d'estar integrat.
Potser es que a la T4 han fet tants parkings i tanta infrastructura que ara no els interessa que la gent vagi amb metro. Com passa amb els avions, que per que la terminal 4 algun dia arribi a ser rentable haurien de captar tots els vols internacionals de Madrid, Barcelona, resta d'Espanya i part d'Àfrica i Europa... Ara està buida...
Én definitiva, ferrocarril als aeroports sempre son bons i es quelcom que hauria de ser basic, els ciutadans es el que han d'utilitzar per anar d'aquesta infrastructura a la ciutat. El que trobo greu es el suplement aquest, fa pagar mes per un transport a mes que lia i crea confusio la tarifa.
Alla a Madrid s'hauria d'haver fet el mateix! Si Barajas es zona 1, l'aeroport tambe ho hauria de ser, a mes excepte el metrosur que es exrany la xarxa de metro hauria de ser com a paris, tot i que surti de la zona 1 tot ha d'estar integrat.
Potser es que a la T4 han fet tants parkings i tanta infrastructura que ara no els interessa que la gent vagi amb metro. Com passa amb els avions, que per que la terminal 4 algun dia arribi a ser rentable haurien de captar tots els vols internacionals de Madrid, Barcelona, resta d'Espanya i part d'Àfrica i Europa... Ara està buida...
Én definitiva, ferrocarril als aeroports sempre son bons i es quelcom que hauria de ser basic, els ciutadans es el que han d'utilitzar per anar d'aquesta infrastructura a la ciutat. El que trobo greu es el suplement aquest, fa pagar mes per un transport a mes que lia i crea confusio la tarifa.
Es cobra un suplement perque l'empresa que ha fet les obres recuperi l'inversió.EUKibo wrote:puf! Quina complicació! Esperem que aqui no fagin res similar! El Prat de llobregat es zona 1 i per molt aeroport que sigui està en un municipi de zona 1, esperem que no fagi com Renfe que per bitllets que no son d'abonaments et cobra 4 zones.
Alla a Madrid s'hauria d'haver fet el mateix! Si Barajas es zona 1, l'aeroport tambe ho hauria de ser, a mes excepte el metrosur que es exrany la xarxa de metro hauria de ser com a paris, tot i que surti de la zona 1 tot ha d'estar integrat.
Potser es que a la T4 han fet tants parkings i tanta infrastructura que ara no els interessa que la gent vagi amb metro. Com passa amb els avions, que per que la terminal 4 algun dia arribi a ser rentable haurien de captar tots els vols internacionals de Madrid, Barcelona, resta d'Espanya i part d'Àfrica i Europa... Ara està buida...
Én definitiva, ferrocarril als aeroports sempre son bons i es quelcom que hauria de ser basic, els ciutadans es el que han d'utilitzar per anar d'aquesta infrastructura a la ciutat. El que trobo greu es el suplement aquest, fa pagar mes per un transport a mes que lia i crea confusio la tarifa.
En quant a la T4, home, s'ha fet amb visió de futur i la te quasibé tota Iberia, per poder creixer tranquil·lament. La capacitat de Barajas, en teoria, amb la T4, es de 70 milions i ara deuen acostarse als 50.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
Impressionats les noves ampliacions/actuacions del pla 2003-2007.
Algunes ja les havia vist, com la L3 renovada, Pinar del Rey a la L8, els vagons S nous pels 8000 de la L8, les 3000 a la L3 etc
Però divendres vaig catar:
-El remodelat intercambiador de Príncipe Pío, ara soterrat, amb dàrsenes estil Av America. Trovo que tenia uns acabats un pel sospitosos (preses) però les darsenes estan bé, fas cua davant una porta de vidre que obres amb un botó (estil metro) i pròximament conexió del intercambiador amb la M30. Brutal.
-La Elipa a la L2, molt xula, però no vaig veure cap 3400 per la L2.
-Les noves estacions de la L4 a bord d'una 3400 nova de trinca.
-Pinar de Chamartín, amb un tranvía antic inclòs, preciós, quin tros d'estació, amb conexió directe L1-L4.
-Bambú L1, està bé.
-CHAMARTIN, impressionant! Al nivell inferior (4 pisos per sota) hi ha la L1 i l'espai (impressiona) per les rodalies cap la T4. Al 3 i 1 hi ha vestíbul i el 2 hi ha la L10. L'estació es ENORME i el mural rotllo Matrix en blau es bestial.
Vox
Algunes ja les havia vist, com la L3 renovada, Pinar del Rey a la L8, els vagons S nous pels 8000 de la L8, les 3000 a la L3 etc
Però divendres vaig catar:
-El remodelat intercambiador de Príncipe Pío, ara soterrat, amb dàrsenes estil Av America. Trovo que tenia uns acabats un pel sospitosos (preses) però les darsenes estan bé, fas cua davant una porta de vidre que obres amb un botó (estil metro) i pròximament conexió del intercambiador amb la M30. Brutal.
-La Elipa a la L2, molt xula, però no vaig veure cap 3400 per la L2.
-Les noves estacions de la L4 a bord d'una 3400 nova de trinca.
-Pinar de Chamartín, amb un tranvía antic inclòs, preciós, quin tros d'estació, amb conexió directe L1-L4.
-Bambú L1, està bé.
-CHAMARTIN, impressionant! Al nivell inferior (4 pisos per sota) hi ha la L1 i l'espai (impressiona) per les rodalies cap la T4. Al 3 i 1 hi ha vestíbul i el 2 hi ha la L10. L'estació es ENORME i el mural rotllo Matrix en blau es bestial.
Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.