fantito wrote:Us demamaria que duguessiu aquest tema, el de les quedades, amb més discrecció,
Mmmmmh...per missatges privats a tothom qui li interesi?
i qui sap a qui l'interesa que?
Dient-ho aqui es fan saber coses que nomes uns "privilegiats" volen disfrutar i els hi sap greu que aixo sigui mes públic?
un exercit de frikis?
Molesten els altres que tambe els hi agrada aixo, o com a minim tenir constancia d'un aconteixement?
Aquestes coses nomes poden disfrutar-les uns quants? amb quin dret?
No crec que aquest sigui el rerafons del misatge pero segons com llegeixis pot semblar-ho, ja se que aquestes coses son delicades, pero sembla que per que aqui s'informi d'un aconteixement, els "habituals" i que tenen "altres vies d'informació" ja no puguin ser els unics o sembla que s'els hi dificulti la cosa.
Abans potser no hi habia tantes vies de comunicació i ara si, crec que es la misio del forum i crec que un s'ha de acostumar.
Si hi han mes vigilants? doncs be, sera perque, el tema es important i s'hi n'hi han mes despres de que algo sorti a un forum, doncs sera perque el forum tambe es important.
A vegades i per el que veig cada cop mes, sembla que els afeccionats al tren sigui una secta extranya i quasi secreta i per voluntat propia, sembla que la gent nova sigui menyspreada, unes vegades directament i unes altres "linxades"per gent que sap molt de trens i poc de crear aficio, es com voler gaudir d'una afecio de forma egoista o amb un petit "grup selecte" que te dolent obrir aixo? mes vigilants, menys fotos, val, aixo va lligat amb el primer que he dit, ara per al mon del ferrocarril quants mes millor, com totes les aficions, si no el tema es malatis.
Com afeccionat al mon dels cotxes clasics, als primers 90 anar al desguaÇ era una joia, ara com que hi han menys cotxes que ens interessin i mes gent, es imposible apropar-se, es bo o dolent? doncs bo per l'afició i dolent per mi, pero hi ha que saber entendre que les coses creixen i evolucionen i que he de fer "carregar-m'he" els que han vingut despres a gaudir de la meva afició? per poguer disfrutar-ho com abans? Doncs no.
El que ha dit en fantito es coherent i no vull menysprear-ho, pero per a molta gent jove potser aquestes postures no son ben enteses.
Tornant al tema hi ha dues coses, una s'hi el darrer tren Renfe passa sobre les 00:30 i el metro ha tancat a les 00:00 i el tren entrara mes enllà de les 00:30 poden passar dues coses una que desallotjin l'andana com faran sempre i un altre, si, es veura el tren pero despres ves a saber com surts de l'estació amb totes les portes tancades, suposant que estiguis a l'andana de Renfe.
Ja se que es una cosa una mica al.legal que no il.legal, pero tampoc es va a fer cap mal com ja s'ha dit abans.
Jo pensaba apropar'm-he pero ara potser m'ho penso, perque no soc d'els de sempre i per aquests condicionants, si algu hi pensa anar que digui com o es calli per sempre i que ho disfruti i li senti be, algun dia s'adonara que en el mon hi ha mes gent i que molta es semblant ell, encara que potser s'en adoni massa tard, no hi ha res millor que compartir coses.