Propostes d'organització de "Trobades", viatges, conferències, cursos, actes inaugurals, etc. Propuestas de organización de "Encuentros", viajes, conferencias, cursos, actos inaugurales, etc.
JaMiRo! wrote:Per cert, els de seguretat han estat molt amables. M'hi he apropat, els hi he donat la bona tarda i els he preguntat si podia fer fotos al "trasto"; m'han dit si tenia permís d'ADIF, els hi he ensenyat i m'han deixat fer les fotos i fins i tot m'han ofert ajuda desinteressadament.
Doncs que cabrons. Ahir al vespre hi vaig anar jo, havent parlat abans amb taquilla on van trucar a un comandament superior per donar-me permís- i quan arribo allà, després d'explicar-los (i sempre amb bones paraules) que he estat a dalt, que m'han donat permís i, a més a més, tinc el permís de Renfe-Adif, em segueixen donant negativa com a resposta i no em queda cap més altre remei que marxar.
No deixa de ser curiós que faci falta un permís de Renfe i Adif per fotografiar un tren que ni és de Renfe ni és d'Adif.
Aviso a navegantes. Us escric des de sabadell sud via wap i m'han comentat que el 6000 se l'enduran en poca estona cap a no se sap on (suposo que montcada bifurcacio o st andreu arenal).
Són les 22:00. He arribat a casa després de passar tota la tarda a Sabadell Sud.
He estat des de les 19 fins a les 20:45 aprox. i a part que no ens han deixat fer fotos, no hi ha hagut cap moviment interessant. Això sí, molta gent de CAF i ADIF pululant per allà.
Cap allà les 21:10 (aprox) hem passat per Montcada-Bifurcació, tornant cap a BCN, i hi tenien preparada una 319 per anar a buscar el 6000. No sé si els que s'han quedat a Sabadell, deuen haver vist arribar la 319, si éoneu que no us hagi enviat cap missatge, però des que vaig esborrar el mòbil, no tinc gravat el número de cap dels que estàveu a Sabadell
Jo he estat a Sabadell-Sud de 17.00 a 17.25 (he arribat amb l'1 ja que he perdut el 8 per segons a Plaça Espanya , però he tornat amb el 2 ) i només he vist el 6000 des de la passarel·la superior de l'estació... i bé, amb veure el 6000 i fer 4 fotos des de l'allà dalt ja em conformo.
Jo he vist bastants tècnics de CAF, però no d'ADIF.
Jo acabo de tornar de Sabadell Sud. Em volia quedar a veure l'acoblament de tots els trens però finalment m'ha vençut el seny (demà m'haig de llevar a les 6:45 per estar 8,5 hores treballant...). Però bé, veure una 319 i una 252 movent-se per Sabadell Sud també té la seva gràcia. Això sí, m'ha faltat LA foto de la composició amb la 319+252+6000+plataforma
Jo he estat a Plaça Catalunya entre les 22:30h i les 0:30h (hora de sortida del triplet d'últims trens) i ni rastre de personal a l'agulla Adif-FMB, i evidentment ni rastre del 6000 (que per cert sento passar una dièsel prop per Cerdanyola ara mateix , 1:05 de la matinada). Aixó si encara que no hi hagi 6000s val la pena anar-hi per aquelles hores doncs he vist passar un Arco, un Alvia i un Talgo III per la via 2 en el sentit contrari al habitual (doncs a la via 1 estaven estacionades les tres 447s que cabien justetes doncs no traspassen el senyal que hi ha al mig de l'andana).
Doncs ja he arribat a casa. Doncs sí, ha estat una 319 qui ha aparegut per Sabadell Sud, la qual ha entrat per via 4 i després ha entrat fins al túnel per retrocedir i agafar un vagó plataforma dels que hi havia a la terminal de mercaderies. Ha tornat a retrocedir i s'ha ficat per la via on estava el 6000 per agafar-lo, utilitzant un adaptador d'enganxall Scharfenberg amb el de Renfe, i ha tornat a retrocedir per ficar-se per via 4 on l'estava esperant la 252.
A pesar que una 252 hagués estat més que suficient per dur el 6000, es precisava d'una dièsel ja que, per les obres a Sants, Adif talla la tensió a la 1.00 de la matinada, i aquest tall afecta Pl. Catalunya.
Després de fer les corresponents proves de frenada, la composició 319+252+6000+plataforma ha sortit de Sabadell Sud a les 0.37.
I hasta aquí puedo leer, perquè no he pogut veure res més.
Watermark wrote:Jo he estat a Plaça Catalunya entre les 22:30h i les 0:30h (hora de sortida del triplet d'últims trens) i ni rastre de personal a l'agulla Adif-FMB, i evidentment ni rastre del 6000 (que per cert sento passar una dièsel prop per Cerdanyola ara mateix , 1:05 de la matinada).
victorcasta wrote:Després de fer les corresponents proves de frenada, la composició 319+252+6000+plataforma ha sortit de Sabadell Sud a les 0.37.
Bé, sembla que s'esclareix la película dels fets... El que trobo extrany és la dièsel per Cerdanyola mitja hora més tard que per Sabadell. Massa tard si anava cap a BCN amb la 6000 (o bé anava molt a poc a poc), i massa d'hora si era la mateixa que ja tornava havent finalitzat l'operació.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Bé, essent vehicles no autoritzats a circular per vies Adif, amb sobreample (es va rectificar de 1674 a 1668 com a Renfe?) doncs és fàcil pensar que a més de 30 km/h no anessin.
Bon dia gent, doncs aquesta nit passada, ha arribat el nou 6000 de CAF a les cotxeres de Santa Eulàlia, que sapigueu, els que hi vau anar, que Mr. Hector, que no se quin es el nick aqui d'ell, bé la questió es que si podeu, passar les fotos a ell, editarà un DVD, amb totes les captacions realitzades!!
Es van presentar la 319-247-3, que va realitzar la tracció; la 252-074-0, per fer de manso, pel tema dels ganxos de tracció i a la cua un vagó plataforma per tancar compossició i portar les llums de cua.
Be, senyors, quina nit mes mogudeta, explicu els fets:
Despres de varies maniobres a Sabadell Sud, el tren va sortir, Mr.Baricentro i Josep Serre, van anar a Montcada-Santa Maria, i Big Boy 4013, Jordilar, Victorcasta, i jo vam anar a Montcada Bifurcació, un cop haber pasat el comboy per allà i fet les fotus i videos, vam agafar el PANDA altre vegada i corrents cap a la boca del tunel a la Av.Meridiana, allà ens vam tornar a trobar amb Mr.Barcientro i Josep Serre, vam grabar i fotografia com entrava el comboy i cap a caseta!
Hola a tots!
Després d'anar ahir a Sabadell-Sud, us mostro les poques fotos que vaig poder fer, ja que després ens van dir que no es podien fer fotos...
Aqui us les mostro:
Last edited by Alacreu on Wednesday 23/05/2007 15:40, edited 1 time in total.