Unitat de la sèrie 2100/9000 a la L4, 3000 reformada

Per a tot tipus de material rodant, avistaments, seguiments, etc. de qualsevol empresa ferroviària (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
Para todo tipo de material rodante, avistamientos, seguimientos, etc. de cualquier empresa ferroviaria (RENFE, FGC, TMB, TRAM...).
treneros
N5
N5
Posts: 89
Joined: Wednesday 14/02/2007 9:34
Location: Terrassa

Post by treneros »

Trenscat wrote:Avui he passat per allà i de moment segueixen havent-hi dos cotxes, si bé ja estan acoblats. Els vigilants que hi havia per allà deien que possiblement demà portarien la resta dels cotxes i que se l'endurien. Per sort el tren està ben vigilat i segueix ben net :D
A les 19:45 ja hi era la composicio complerta, amb les unitats 6001-6002-6601-6003-6004 ja acoplades
User avatar
aarongilp
N10
N10
Posts: 3076
Joined: Sunday 08/05/2005 23:04
Location: NULL

Post by aarongilp »

En Jordilar em comunica que l'encarregada de dur el 6000 fins a Pl. Catalunya és la 319.247 (ex-AVE-UIC).
Image

Per anar a caçar autobusos, agafem la Renfe...
Per anar a caçar trens, agafem la TMG...
User avatar
sigfrid440s
N6
N6
Posts: 292
Joined: Sunday 03/09/2006 2:35
Facebook: ssygger
Location: Barcelona
Contact:

Post by sigfrid440s »

Correcte, la vem veure jo y Mr Wefer a Bifurcació.



Salutations Fotrapeople!
User avatar
Pere
N9
N9
Posts: 1566
Joined: Tuesday 14/03/2006 19:55
Location: Alguna estació de rodalies <--> Sabadell Rambla

Post by Pere »

Us comunico que ha arribat la 252-074 pantone a Sabadell Sud.
Fotos quan pugui !
User avatar
EUKibo
N9
N9
Posts: 1321
Joined: Sunday 07/01/2007 16:54
Location: Badalona SantaColomaG Barcelona Castelldefels

Post by EUKibo »

Que algu expliqui que heu vist!?!?!?!
User avatar
El LLOP
N9
N9
Posts: 1635
Joined: Tuesday 04/04/2006 18:34
Location: esperant via lliure

Post by El LLOP »

el 4001 va anar a buscar el 6001
Attachments
6000 entrant a la L1
6000 entrant a la L1
Imagen 023b+1.jpg (86.7 KiB) Viewed 6131 times
4000 i 6000 acoblats
4000 i 6000 acoblats
Imagen 026b+1.jpg (55.47 KiB) Viewed 6130 times
Jordilar

Post by Jordilar »

Molt inèdites les fotos, LLOP :plas

Això del 4001 ha sigut casualitat?
User avatar
U-Bahn
N7
N7
Posts: 570
Joined: Friday 08/12/2006 11:17
Location: A prop de "San Andrés Condal"

Post by U-Bahn »

Bravo per les fotos!
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Molt bones e interesants fotos, Gracies!!!
alex86bcn
N5
N5
Posts: 111
Joined: Tuesday 13/06/2006 3:56
Location: Pels voltants d'Hospital Clinic

Post by alex86bcn »

MIra tu! Quin regal d'aniversari! Trenecito nuevo para la L1 (es que el dia 9 va ser el meu aniversari xD). Jajaja tal com han dit per aqui, fa por veure l'organització que porteu! Quants 6000's arribaran? Tots entraran al FMB de la mateixa manera? Sabadell Sud, via adif i agulla? Així doncs encara puc caçar uns quants!! I una altra pregunta, especialment per al Llop...ja ha traccionat per via de FMB??? o nomes ha sigut arrastrat per la 4001? (va ser tot la composició de 5 cotxes, o part d'ella?)


Ja tinc ganes de veure'l circular...ara que amb els elements que fan servir aquesta linea, especialment al tram d'hospitalet, el qual faig servir molt sovint...veurem quant dura. Es molt trist agafar un 4000 a les 7 de la tarda a Florida, i veure com el tren arriba ple de caqueta...amb gent que el mes civic que sap fer es liar-se un porro al vagó i a sobre mirar-te malament...EN FI!!!!
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Post by Vox »

No se si son Breiking Nius però hi ha, mínim, 3 2100 a la L4.

Torns 413, 414 i 415. El primer tenía el 2160, el segon el R2114 i el tercer el 2145.

Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
JaMiRo!
N10
N10
Posts: 3548
Joined: Saturday 17/09/2005 0:38
Location: Olesa de Montserrat

Ep!

Post by JaMiRo! »

Vox wrote:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
D'això, només hi ha UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres. ;)
PACO "Plataforma per l'Abolició del Cotxe Oficial" Soci núm. 2
Vox
N8
N8
Posts: 1256
Joined: Tuesday 03/05/2005 4:47
Location: Badalona

Re: Ep!

Post by Vox »

JaMiRo! wrote:
Vox wrote:Totes son 2100 de 2a generació (seients grisos).
D'això, només hi ha UNA generació de 2100 malgrat que les més antigues tinguin seients negres. ;)
Tens raó Oscar, volia dir "2a fornada", la dels seients grisos.

Recordem que la 1a fornada efectivament te seients negres o tambè coneguts com seients "REBEKA Y YORDI, 1999" :D:D

Vox
I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die.
User avatar
Izo
N6
N6
Posts: 186
Joined: Thursday 20/07/2006 22:37
Location: Piera, Montserratí

Post by Izo »

Ara que he vist més fotos he de dir que la 6000 m'agrada més que fa unes setmanes.

Visca els trens cucs-menjadors-de-fusta!!! :D
Cahorniverns, nicarons, magas è garuns
Miquel
Administrador
Posts: 4428
Joined: Monday 14/05/2007 19:17
Location: Barcelona

Post by Miquel »

Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
El metro de Barcelona amb motoristes!
User avatar
Guigui
Administrador
Posts: 23736
Joined: Sunday 26/02/2006 18:02
Location: Penitents L3 (Barcelona)

Post by Guigui »

Miquel wrote: a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
O sigui, que si li corregeixen la disfunció elèctil, en menys de 10 dies veurem un cuc adossat circulant per la L3.

Déu n'hi do el nivell al que han arribat els polítics: a falta de res més a presentar a l'electorat, posen a circular trens amb la cirurgia plàstica acabada d'estrenar. Jo no hauria resumit millor 4 anys de con-gestió.
a: Preposició que indica lloc, temps, atribut, etc.
ha: 3a persona singular del present indicatiu del verb haver


Sense educació no hi ha democràcia.
User avatar
Platanito
N9
N9
Posts: 2396
Joined: Friday 17/06/2005 9:22
Location: La Bordurie

Post by Platanito »

Proposo el dia 27 de maig d'enguany com a data de tancament del fòrum. Quedem al mateix lloc al gener del 2011, a temps per veure les properes inauguracions. Total, ja sabem que entre mig no fotran res...
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
User avatar
Denisuko
N7
N7
Posts: 487
Joined: Sunday 23/07/2006 10:07
Location: Buscant codis ATP
Contact:

Post by Denisuko »

Miquel wrote:Bon dia, soc nou aquí, d'ençà porto molt de temps llegint el que poseu, a les cotxeres de Sant Genis m'han dit que la unitat 3000 reformada i és la unitat 3013-3014-3035-R:3309-3036 sortira a correr abans de les el·leccions del 27 de maig.
A hores d'ara tenen alguns petits problemes tècnics i falta acabar de posar alguna cosa.
Això es tot.
Li queda poc per començar a correr: conectar les cameres de seguretat i poc més. A més a més primer han de fer les proves sense passatgers i amb bidons d'aigua
Transporte Barcelona - http://www.transportebcn.es

Més Trens = Més Capacitat = Més Freqüència = Més Lentitud = Més Calor = Més Incidències = Més Carteristes.....
User avatar
faristol
N8
N8
Posts: 769
Joined: Friday 05/01/2007 20:20
Location: Barcelona-Barri La Salut (Gràcia) i Masquefa.

Post by faristol »

Segur que faran les proves amb bidons d'aigua?? Amb un tren nou ho vec llògic pero amb unes unitats que ja fa temps que estan rodades???? sera per comprobar la resistencia dels nous pasadissos??? Potser es necesari per homologacions etc... ves a saber.
victorcasta
N10
N10
Posts: 4267
Joined: Saturday 14/05/2005 11:32
Location: Horta

Post by victorcasta »

Després d'una reforma com la feta és necessari tornar a homologar el tren perquè pugui tornar a circular, així com els passa a aquells que 'tunegen' cotxes, a cada canvi -i si el volen tornar a fer circular- han d'homologar-lo.
Post Reply

Return to “Material rodant ferroviari / Material rodante ferroviario”