Notícies cremallera Núria
Em sembla que no era ben bé així La cosa era que tants cops de campana, tants fills et sortirien
Sobre el tema del tren-ambulància, no en tinc ni idea, però aquest estiu vaig anar a Nuria amb l'últim tren del dia que pujava, i just després de que baixés tothom, s'en va entornar immediatament cap avall.
Tal i com diuen per aquí, em sembla que el millor que podeu fer en cas d'emergència, és confiar en el personal sanitari que hi hagi al santuari.
Molta sort!
Sobre el tema del tren-ambulància, no en tinc ni idea, però aquest estiu vaig anar a Nuria amb l'últim tren del dia que pujava, i just després de que baixés tothom, s'en va entornar immediatament cap avall.
Tal i com diuen per aquí, em sembla que el millor que podeu fer en cas d'emergència, és confiar en el personal sanitari que hi hagi al santuari.
Molta sort!
-
- N10
- Facebook: http://ca-es.facebook.com/profile.php?id=1101204269
Cotxe saló Núria temporada 2007
El proper 29 d'abril comença la nova temporada de trens regulars amb el cotxe saló. Sembla ser que el 75è aniversari va tenir prou èxit com per tornar a repetir (ja dic jo que el que falta a Vall de Núria és un "viatge d'època" -com li diuen a FGC- amb l'afegitó seguënt marca Ripollés: viatge d'època autèntic)
Temps als temps.
Veig que l'estructuració de dates és molt correcta, amb un màxim de dies al setembre (7 dies); juliol (6 dies), juny i maig (2 dies), abril (1 dia). L'agost no circula per saturació suposo...
Senyors d'FGC, caldrà potenciar el cotxe saló també en temporada de neu.
Sota el meu estricte criteri, l'existència de dues locomotores elèctriques permetria fer els serveis dels dies 5, 12, 19 i 26 de setembre amb aquesta composició. ës només una idea per als llegidors ripollesos vallnuriencs d'aquest fòrum.
En qualsevol cas, la nova doble via al nou túnel permetrà insertar trens històrics sota el meu criteri sense haver de dependre del blocatge telefònic.
Recordeu que la temporada acabarà ben probablement amb un servei especial E4, probablement entre els dies 11 i 28 d'octubre, preferiblement en laborable.
Temps als temps.
Veig que l'estructuració de dates és molt correcta, amb un màxim de dies al setembre (7 dies); juliol (6 dies), juny i maig (2 dies), abril (1 dia). L'agost no circula per saturació suposo...
Senyors d'FGC, caldrà potenciar el cotxe saló també en temporada de neu.
Sota el meu estricte criteri, l'existència de dues locomotores elèctriques permetria fer els serveis dels dies 5, 12, 19 i 26 de setembre amb aquesta composició. ës només una idea per als llegidors ripollesos vallnuriencs d'aquest fòrum.
En qualsevol cas, la nova doble via al nou túnel permetrà insertar trens històrics sota el meu criteri sense haver de dependre del blocatge telefònic.
Recordeu que la temporada acabarà ben probablement amb un servei especial E4, probablement entre els dies 11 i 28 d'octubre, preferiblement en laborable.
Si em toca l'abonament anual de TMB, què faré? ..... Provar totes les cancel·ladores.
- Trenscat
- N10
Doncs serà qüestió de tornar a plantejar una trobada per pujar amb el cotxe saló cap a Núria De fet ja el podrien acoblar a una elèctrica, sobretot tenint en compte que l'A5 està de revisió total fora de Ribes.
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
- Ecomobisostrans
- N10
- Facebook: https://facebook.com/FerranVeganSpirit
- genissimon
- N10
OT: Rocafort
Rocafort no havia tancat portes?
ABB_Traccion wrote:Exactament, està a Rocafort...
Re: OT: Rocafort
Si. l'empresa que ho fa té un altre nom que no recordo, tot i que la podem considerar com l'hereva de la Rocafort... o com vulgueu dir-li...genissimon wrote:Rocafort no havia tancat portes?
ABB_Traccion wrote:Exactament, està a Rocafort...
No facis cas del que diguin dos o tres energúmens (entre els quals em puc incloure puntualment, ho reconec). Hi ha gent que no aporta sino crispació, i el millor és ignorar-los i que siguin ells els que fotin el camp farts de recollir les tempestes que han llaurat amb el seu vent.fantito wrote:Ja vaig fer 15 dies de 'vacances' per unes intervencions fora de loc del mateix usuari, i ara em plantejo continuar col·laborant en equests forums si el que es valora no es la qualitat sino la quantitat.
Ne pas utiliser les strapontins aux heures d'affluence.
Perdona, però si ho he dit no és per altra cosa que el títol del mateix fil. O sigui que... hi hagi paufantito wrote:Jo no estic crispat ni molt menys. M'ha molestat que després de fer l'esforç de buscar una imatge del Cotxe Saló per fer veure que res té a veure amb el servei que presten la resta de cotxes, tal com preguntava en Jordi Freixas, se'm digui que poso una informació de l'any passat quan l'objectiu no era pas aquest.