Let's 6000
- Serie-1000-metro
- N7
- Posts: 506
- Joined: Thursday 19/05/2005 21:39
- Location: Barcelona i Osseja (Cerdanya Francesa)
- Contact:
- Trenscat
- N10
- Posts: 2742
- Joined: Friday 22/04/2005 1:19
- Location: Terrassa-Estació del Nord
- Contact:
Jo vaig estar-m'hi fins a les 11... Si l'endemà no hagués hagut d'anar a treballar segur que m'hauria quedat més estona
Bernat Borràs http://www.trenscat.cat
Bueno, aquí penjo algunes de les fotos. Disfruteu-les que això no es veu tots els dies. L'escenari es Sabadell Sud i Montcada Bifurcació:
Adaptador d'enganxalls schafenberg-brida i tensor:
La plataforma de cua enganxada amb el 6000 mitjançant l'adaptador:
La 319.247 a punt de maniobrar amb la plataforma i el 6000 per acoplar-les a la 252.
La 252.074 preparada per rebre el 6000:
Intentant enganxar l'adaptador a la 252:
La 252 i el 6000 ja enganxats amb l'adaptador. El cable que veieu era per pasar llum de la 252 a un fluorescent penjat al sostre de l'interior del 6000, perque els agents no viatjésin a les fosques. Al final la 252 va tenir que anar aïllada elèctricament i van tenir que anar a les fosques.
La composició llesta per sortir a les 0:33h del dia 10-5-07. La 319 traccionant fins Plaça Catalunya degut al tall de corrent de Sants que afecta fins Plaça Catalunya. La 252 estaba fent de "manso" per adapatar els enganxalls, i la plataforma situada a la cua feia de frens, juntament amb les locomotores, ja que el 6000 disponia d'un sistema de frenat incompatible amb la TFA i es temia que les 2 locomotores fosin insuficients per frenar la composició. La unió de la TFA de la plataforma amb la 252 es feia a través d'una manguera que es va colocar des de l'engaxall de la 252 fins la plataforma recorrent tot el 6000 per dins. Val a dir que hi van haver-hi bastants problemes perque la 252 reaccionés a la prova de frens. El tren tenia una velocitat asignada de 15km/h degut a aquest tema:
El tren pasant per montcada bifuració i camí de Barcelona. Molt simpàtic el personal pel tema del "tren metro" :
I la cua difuminada del tren, amb les 2 corresponents llums de senyalització:
I fins aquí el reportatje. M'agradaira veure si existeixen més fotos de les maniobres de Plaça Catalunya, a part de les que va penjar El LLOP
Espero que us hágin agradat.
Salut,
Adaptador d'enganxalls schafenberg-brida i tensor:
La plataforma de cua enganxada amb el 6000 mitjançant l'adaptador:
La 319.247 a punt de maniobrar amb la plataforma i el 6000 per acoplar-les a la 252.
La 252.074 preparada per rebre el 6000:
Intentant enganxar l'adaptador a la 252:
La 252 i el 6000 ja enganxats amb l'adaptador. El cable que veieu era per pasar llum de la 252 a un fluorescent penjat al sostre de l'interior del 6000, perque els agents no viatjésin a les fosques. Al final la 252 va tenir que anar aïllada elèctricament i van tenir que anar a les fosques.
La composició llesta per sortir a les 0:33h del dia 10-5-07. La 319 traccionant fins Plaça Catalunya degut al tall de corrent de Sants que afecta fins Plaça Catalunya. La 252 estaba fent de "manso" per adapatar els enganxalls, i la plataforma situada a la cua feia de frens, juntament amb les locomotores, ja que el 6000 disponia d'un sistema de frenat incompatible amb la TFA i es temia que les 2 locomotores fosin insuficients per frenar la composició. La unió de la TFA de la plataforma amb la 252 es feia a través d'una manguera que es va colocar des de l'engaxall de la 252 fins la plataforma recorrent tot el 6000 per dins. Val a dir que hi van haver-hi bastants problemes perque la 252 reaccionés a la prova de frens. El tren tenia una velocitat asignada de 15km/h degut a aquest tema:
El tren pasant per montcada bifuració i camí de Barcelona. Molt simpàtic el personal pel tema del "tren metro" :
I la cua difuminada del tren, amb les 2 corresponents llums de senyalització:
I fins aquí el reportatje. M'agradaira veure si existeixen més fotos de les maniobres de Plaça Catalunya, a part de les que va penjar El LLOP
Espero que us hágin agradat.
Salut,