Quines casualitats que té la vida
Quines casualitats que té la vida
doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.
Re: Quines casualitats que té la vida
Dincs...fot pudor i de la mala perque ahir dijous, a les 13.35 anava a dinar jo a El Prat i em van aturar a la rotonda d'entrada / sortida Ronda litoral / Mercabarna on un transport especial portava un vagó Serie 1000/1100¿?? sense plaques que no vaig poder distingir degut a que jo venia desde Parc logísitic. El transport va entrar a OCSAL. Així doncs .....El LLOP wrote:doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.
No vull dir que sigui aquest el 1000 q ens falta . . . però masses coincidències . . .
Last edited by mikado on Friday 11/05/2007 6:59, edited 1 time in total.
Re: Quines casualitats que té la vida
Si era de color blanc no hi ha perill, però si era de dos colors (blanc i blau) ja la tenim liada.mikado wrote:Dincs...fot pudor i de la mala perque ahir dijous, a les 13.35 anava a dinar jo a El Prat i em van aturar a la rotonda d'entrada / sortida Ronda litoral / Mercabarna on un transport especial portava un vagó Serie 1000/1100¿?? sense plaques que no vaig poder distingir degut a que jo venia desde Parc logísitic. El transport va entrar a OCSAL. Així doncs .....El LLOP wrote:doncs aixó; quines casualitats que té la vida. Ahir dia 10/05/2007 va ser el dia de l'arrivada del primer tren de la S6000 com ja sabreu tots. però el que la majoria no sabreu es que ahir també va ésser l'últim dia en que hi va haver un tren de la S1000 a les instal.lacions del FCMB ja que el que hi havia a Boixeres se'l van endur. Ara s'haurà de vigilar que no aparegui a les instal.lacions d'OCSAL. Espero que no i que el poguem tornar a veure ben aviat.
No vull dir que sigui aquest el 1000 q ens falta . . . però masses coincidències . . .
- faristol
- N8
Mmmh... quina oloreta a desastre... Si el teoric conservat no esta a Can Boixeres a on s'ha suposa que s'el van endur? quina ubicació podria tindre si es que encara esta viu? i el que diu mikado, fa bastanta por, tambe cal pensar que s'el emportat a una ubicació millor per comenÇar el procés de restauració (Sense Comentaris)
En teoria dos dels cotxes a conservar eren DANONE no? mal asumpte, mal asumpte.
Espero que tot plegat sigui una falsa alarma mes i poso (no trobo al fil on era i m'hagues agradat per saber la data) aquesta foto que em sembla que un dia va penjar el LLop per recordar que no fa massa temps hi havia un altre idea......
ai, ai, ai que potser ens em quedat sense 1000.
En teoria dos dels cotxes a conservar eren DANONE no? mal asumpte, mal asumpte.
Espero que tot plegat sigui una falsa alarma mes i poso (no trobo al fil on era i m'hagues agradat per saber la data) aquesta foto que em sembla que un dia va penjar el LLop per recordar que no fa massa temps hi havia un altre idea......
ai, ai, ai que potser ens em quedat sense 1000.
Last edited by faristol on Saturday 12/05/2007 2:09, edited 2 times in total.
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Segons el mateix LLOP (LLOP, corregeix-me) tot un tren de 5 cotxes (el que va veure casualment el Sigfrid aquell dia) estava a Can Boixeres: una part, la blanca, per ser desballestada, i l'altra, la blanc-i-blava, que corresponia a l'unitat preservada (entenc que pel mig hi hauria el R-13xx de torn, en principi també per ser preservat)
Potser, a banda de votacions, algú (Marçal?) podria anar trucant el Patiño avui mateix (els caps de setmana són inhàbils) per acordar la data d'aquesta reunió, i així com abans tingueu el rendez-vous, abans podríem saber la veritat d'aquestes coses de boca del mateix Patiño. A nivell d'intencions de preservació, vull dir (a nivell de fets, sortosament, entre el LLOP i el que aneu trobant o veient uns o altres a base d'incursions i de la pura casualitat, anem servits)
Potser, a banda de votacions, algú (Marçal?) podria anar trucant el Patiño avui mateix (els caps de setmana són inhàbils) per acordar la data d'aquesta reunió, i així com abans tingueu el rendez-vous, abans podríem saber la veritat d'aquestes coses de boca del mateix Patiño. A nivell d'intencions de preservació, vull dir (a nivell de fets, sortosament, entre el LLOP i el que aneu trobant o veient uns o altres a base d'incursions i de la pura casualitat, anem servits)
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- Fran-Ikarus
- N11
- Location: Allá donde se cruzan los sagaleses, donde el mar no se puede concebir
Jordi, una mica de calma: no es pot estar un dia en el negre ("encadenem-nos a un 1000!"), l'endemà en el blanc ("no diguem res dels 1000 que ja el tenen preservat"), el següent un altre cop en negre... Tinguem una mica de paciència. Pel que fa al Patiño, res millor que precisament que es pugui reunir amb ell aquest mini-comitè, perquè ens digui com estan les coses realment i no calguin més especulacions.
Exhiba abono o pase antes de que se lo exijan
- wefer
- Administrador
Re: Marçal...
No sóc jo només qui decideixJaMiRo! wrote:Marçal, fes alguna cosa per decidir ja la comissió...
No us penseu que el tema està parat, sinó ben al contrari, s'hi està treballant. Resultats, d'aqui a poc. De moment, no us puc dir res més.
De tota manera, si es confirmés el desastre (tant de bo que no), podríem passar al tema queixa com teníem previst en un principi, independentment de la reunió amb patrimoni amb TMB. Per tant, és molt important poder confirmar què se n'ha fet del 1000 destinat a conservació en els propers dies.
El tema de Liceu no és tant urgent, però si es veiés mala voluntat per part de TMB, també seria moment per treure-ho altre vagada a la llum pública.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
I un govern de crisi??? O Junta Gestora del FTC??wefer wrote:No sóc jo només qui decideixJaMiRo! wrote:Marçal, fes alguna cosa per decidir ja la comissió...
No us penseu que el tema està parat, sinó ben al contrari, s'hi està treballant. Resultats, d'aqui a poc. De moment, no us puc dir res més.
De tota manera, si es confirmés el desastre (tant de bo que no), podríem passar al tema queixa com teníem previst en un principi, independentment de la reunió amb patrimoni amb TMB. Per tant, és molt important poder confirmar què se n'ha fet del 1000 destinat a conservació en els propers dies.
El tema de Liceu no és tant urgent, però si es veiés mala voluntat per part de TMB, també seria moment per treure-ho altre vagada a la llum pública.
És a dir i m'explico, dipossitar tota la nostra confiança a en Wefer com a Administrador del FTC fins q es decideixi quelcom, que crec que és el més acurat de moment fins noves notícies.
- wefer
- Administrador
Si ni tan sols jo confio en mi mateix, com voleu dipositar tota la confiança en mi?mikado wrote:I un govern de crisi??? O Junta Gestora del FTC??
És a dir i m'explico, dipossitar tota la nostra confiança a en Wefer com a Administrador del FTC
Accelerarem el tema tant com sigui possible, però sense perdre el nord.
Marçal Guardiola i Sánchez - Railmotif.es revista de modelismo ferroviario - Web ferroviària - Història de la SEAT
- faristol
- N8
Sr. administrador desconec si sap pilotar avionetes, pero en cas afirmatiu no m'hi convidi maiwefer wrote: Si ni tan sols jo confio en mi mateix, com voleu dipositar tota la confiança en mi?